צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשות מקומית לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשפ"ב-2022
הקליקו על כותרת הסעיף
1. תפקידים שתבצע רשות מקומית
2. הסמכת מבצע התפקיד

צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשות מקומית לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשפ"ב-2022 1

בתוקף סמכותי לפי סעיף 38 לחוק מרשם האוכלוסין, התשכ"ה-1965, אני מצווה לאמור:
 
1.   
תפקידים שתבצע רשות מקומית
המועצה האזורית מטה בנימין (להלן - המועצה האזורית) מוסמכת לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין, כמפורט להלן:
(1) להנפיק כדין תעודות אלה:
(א) ספח לתעודת זהות;
(ב) תעודת לידה;
(ג) תעודת פטירה;
(ד) תמצית רישום;
(ה) תעודת חיים;
(ו) תמצית פרטים על נוסע;
(2) לרשום במרשם האוכלוסין פרטים אלה:
(א) שינוי מען;
(ב) שם פרטי ליילוד;
(ג) כתובת למשלוח דואר;
(ד) כתובת נוספת למשלוח דואר לקטין;
(3) לקבל בקשות בנושאים אחרים שבטיפול רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, ולהעבירן לשם טיפול ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה הקרובה.
2.   
הסמכת מבצע התפקיד
(א) ראש המועצה האזורית רשאי, באישור מנהל רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, להסמיך בכתב עובד רשות מקומית שלו לבצע תפקידים כאמור בסעיף 1.
(ב) עובד המועצה האזורית אשר הוסמך כאמור, יהיה כפוף לנוהלי העבודה הנהוגים ברשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, כשינוים מזמן לזמן בהודעות רשות האוכלוסין וההגירה.

י"ב באדר א' התשפ"ב (13 בפברואר 2022)
איילת שקד
שרת הפנים
[1.] ק"ת 10060, התשפ"ב (16.3.2022), עמ' 2370.