|
|
צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (קביעת רמת פיקוח ומחירים על שירותי טיפול בפסולת
בתוקף סמכויותינו לפי סעיפים 6, 7, 12, 29 ו- 29א לחוק פיקוח על מחירי
1 . .
מצרכים ושירותים, התשנ"ו-1996 (להלן - החוק), ובהתייעצות עם ועדת המחירים לפי סעיפים 8 ו- 13 לחוק, אנו מצווים לאמור:
הגדרות בצו זה -
"אלקון" - אלקון מרכז מחזור 2003 בע"מ; "החברה" - החברה לשירותי איכות הסביבה בע"מ; "הקורנס" - הקורנס מפעלי עופרת בע"מ ;
"טיפול" - כל פעולה הנעשית בפסולת מסוכנת במטרה להפחית רעילותה או כמותה או להביא לסילוקה, לרבות הטמנה, שריפה, ייצוב מיצוק, וכן כל פעולות קליטה ופעולות הכנה נוספות;
"טיפול קדם" - כל פעולה הנעשית בפסולת מסוכנת במטרה להכינה לטיפול, לרבות טיפול באריזות, אחסון ביניים, ופריקה;
"פסולת מסוכנת" - פסולת כהגדרתה בתקנות רישוי עסקים (סילוק פסולת
2
חומרים מסוכנים), התשנ"א-1990 ;
החלת החוק 1. (א) החוק יחול על שירותי טיפול בפסולת מסוכנת, שנותנת החברה, שהם
אחד מאלה -
(1) הטמנת פסולת מסוכנת;
(2) שריפת פסולת מסוכנת;
1 ס"ח התשנ"ו, עמי 192.
2 ק"ת התשנ"א, עמי 22 ; התשנ"ד, עמי 843.
|
|
(3) שירותי ייצוב מיצוק של פסולת מסוכנת;
(4) טיפולים פיזיקוכימיים בפסולת מסוכנת;
(5) טיפולי קדם לכל אחד מהטיפולים המנויים בסעיפים קטנים (א) עד (ד).
(ב) החוק יחול על שירותי טיפול בפסולת מצברים שנותנת חברת הקורנס ושירותי טיפול פיזיקו כימי בפסולת מסוכנת המכילה רמה גבוהה של מלחים שנותנת חברת אלקון.
קביעת רמת 2. (א) רמת הפיקוח על שירותי שריפת פסולת מסוכנת, הטמנת פסולת
הפיקוח מסוכנת, שירות ייצוב מיצוק, וטיפולי קדם לכל אחד מאלה, תהיה קביעת
מחירים לפי פרק הי לחוק.
(ב) רמת הפיקוח על שירותי טיפול פיזיקו כימי בפסולת מסוכנת, תהיה דיווח על רווחיות ומחירים לפי פרק זי לחוק.
(ג) רמת הפיקוח על שירותי טיפול בפסולת מצברים תהיה דיווח על רווחיות ומחירים לפי פרק זי לחוק.
קביעת מחירים 3. המחיר המרבי לשירותי טיפול בפסולת מסוכנת המפורטים בסעיף 3(א),
שנותנת החברה לא יעלה על הנקוב בתוספת הראשונה, השנייה והשלישית, כמפורט להלן :
(1) להטמנת פסולת מסוכנת, יהיה הסכום הנקוב בטור בי או גי בטבלה אי לתוספת הראשונה, לצד סוג הפסולת המסוכנת המפורט בטור אי לצידו;
(2) לתוספת להטמנה, יהיה הסכום הנקוב בטור בי בטבלה בי לתוספת הראשונה, לצד שם התוספת המפורט בטור אי לצידו;
(3) לייצוב מיצוק, יהיה הסכום הנקוב בטור בי או גי לטבלה אי לתוספת השנייה ובנוסף הסכום הנקוב בטור די לטבלה אי לתוספת השנייה, לצד סוג הפסולת המסוכנת המפורט בטור אי לצידם;
2
|
|
(4) לתוספות לייצוב מיצוק, יהיה הסכום הנקוב בטור גי לטבלה בי לתוספת השנייה, לצד שם התוספת המפורטת בטור אי לצידו;
(5) לשריפת פסולת מסוכנת, יהיה הסכום הנקוב בטור בי לטבלה אי לתוספת השלישית, לצד סוג הפסולת המסוכנת (ערך קלורי - קלוריות/גרם) המפורט בטור אי לצידו;
(6) לתוספות לשריפה יהיה הסכום הנקוב בטור גי לטבלה בי לתוספת השלישית, לצד סוג הפסולת המסוכנת המפורט בטור אי לצידו.
מחירים ועדכונם 4. (א) מחיר מרבי לטיפול בפסולת מסוכנת על ידי החברה לא יעלה על הקבוע
בצו זה.
(ב) המחירים המפורטים בצו זה כוללים מס ערך מוסף לפי חוק מס ערך
3
מוסף התשל"ו - 1976 .
(ג) המחירים המרביים לפי התוספות הראשונה השנייה והשלישית יעודכנו במועדים האמורים בסעיפים קטנים 1 או 2 להלן, המוקדם מביניהם, בהתאם לשיעור השינוי בין נתוני העדכון לנתוני הבסיס של כל רכיב לפי משקלו בסל התשומות, והכול כמפורט בטבלת הסל שבתוספת הרביעית, בניכוי מקדם התייעלות שנתי בסך 1.0% משיעור העדכון שיתקבל מחישובו כאמור.
(1) שנה לאחר עדכון המחיר הקודם, ובלבד ששיעור העדכון שחושב כאמור, בניכוי מקדם התייעלות שנתי בסך של 1%, גבוה מ-1% (חיובי או שלילי);
(2) כאשר שיעור העדכון שחושב כאמור, בניכוי מקדם התייעלות שנתי בסך של 1%, גבוה מ-3% (חיובי או שלילי), ובלבד שחלפו 3 חודשים מעדכון המחיר הקודם.
3 ס"ח התשל"ו, עמי 971.
|
|
(ד) שיעור השינוי האמור בסעיף קטן (ג) יחושב בחודש הראשון בכל רבעון של שנה קלנדרית, על בסיס הנתונים האחרונים הידועים של המדדים המצוינים בתוספת הרביעית, שפורסמו עד ליום ה-13 לחודש זה (להלן - יום הבדיקה).
(ה) במידה ושיעור השינוי עומד בתנאים שנקבעו בסעיף קטן (ג) לביצוע העדכון השוטף, המחירים המעודכנים ייכנסו לתוקף ביום העבודה הראשון מה-1 לחודש העוקב ליום הבדיקה.
(ו) המפקח על המחירים במשרד הגנת הסביבה יפרסם בהודעה ברשומות ובאתר האינטרנט של המשרד, עד חמישה ימי עבודה בטרם ביצוע עדכון המחיר לפי סעיף קטן (ה), את המחיר המרבי, כפי שהשתנה לפי סעיף זה.
(ז) החברה לא תגבה מחיר נוסף, עבור תוספת או פעולת הכנה, לשירותים המפוקחים בצו זה.
(ח) החברה לא תגבה מחיר עבור פורמולציה שאינה מפורטת בתוספת השנייה, אלא אם המפקח על המחירים במשרד להגנת הסביבה אישר את המחיר; המחיר המירבי ייקבע בהתבסס על הנוסחה שבתוספת החמישית:
(ט) המפקח על המחירים במשרד להגנת הסביבה יפרסם בהודעה ברשומות ובאתר האינטרנט של המשרד, ביום 1 בינואר בכל שנה ולפי הצורך, את המחירים המירביים של הפורמולציות החדשות, כפי שנקבעו לפי סעיף קטן (יא).
מערכת חשבונאית 5. החברה, אלקון והקורנס יקיימו מערכת חשבונאית שתאפשר בדיקה נפרדת נפרדת של כל מגזר פעילות המפוקח בהתאם להוראות צו זה.
דיווח ופרסום 6. החברה, אלקון והקורנס ידווחו למפקח על המחירים אודות רווחיות ומחירים
של שירותים המפוקחים לפי סעיף 3(ג) עד ה- 1 במרץ בכל שנה, על השנה שקדמה לה, במתכונת הקבועה בתוספת השישית.
|
|
ביטול ותיקונים 7. (א) צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (החלת החוק על שירותי הטמנת
עקיפים פסולת מסוכנת וקביעת רמת פיקוח), התשס"ט - 09 0 [1]2 וצו פיקוח על מחירי
מצרכים ושירותים (קביעת מחירים להטמנת פסולת מסוכנת), התשס"ט -
5
2009 - בטלים.
(ב) בהודעה בדבר המצרכים והשירותים שעליהם חל פרק וי לחוק הפיקוח
6
על מחירי מצרכים ושירותים, התשנ"ו - 1996 , יימחק פריט 43 - "שירותי טיפול בחומרים מסוכנים - הניתנים בידי החברה לשירותי איכות הסביבה (רמת חובב) בע"מ".
|
|
תוספת ראשונה
(סעיף 3(1) ו-(2)) טבלה אי - שירותי הטמנה
טור אי - סוג הפסולת טור בי - הטמנה ישירה טור גי - הטמנה לאחר טיפול קודם
המסוכנת בחברה, שלא פורט בצו זה
טור ב1י - טור ב2י - המחיר טור ג1י - המחיר טור ג2י - המחיר המחיר לכמות לכמות העולה על רבע לכמות של עד לכמות העולה על של עד רבע טון טון רבע טון רבע טון
פסולת מסוכנת בצפיפות 280 1,120 252 1,010
עד 0.5 טון/מ"ק
פסולת מסוכנת בצפיפות 156 622 128 513
בין 0.5 ועד 0.8 טון/מ"ק
פסולת מסוכנת בצפיפות 111 443 83 333
בין 0.8 ועד 1.2 טון/מ"ק
פסולת מסוכנת בצפיפות 89 357 62 247
בין 1.2 ועד 1.5 טון/מ"ק
פסולת מסוכנת בצפיפות 76 306 49 196
מעל 1.5 טון/מ"ק
סוללות (למעט סוללות 144 577 117 468
ליתיום)
|
|
|
|
|
|
|
טור אי - שם התוספת |
טור בי - המחיר לטון
|
|
|
55 |
טיפול בשלקת עופרת
|
|
7
|
|
תוספת שנייה
(סעיף 3(3) ו-(4) טבלה אי - שירותי ייצוב מיצוק
|
טור די - המחיר להטמנה לאחר טיפול של ייצוב מיצוק, לטון של פסולת הנקלט בחברה |
|
טור אי - שם פורמולציה |
טור בי - המחיר לייצוב מיצוק טור גי - המחיר לייצוב ללא טיפול קודם בחברה, מיצוק לאחר טיפול קודם לכמות של טון פסולת הנקלט בחברה, לכמות של טון בחברה פסולת הנקלט בחברה
|
|
תוצרי מסנן לחץ א אדמות מזוהמות חול כספית
בוצת אלומיניום הידרוקסיד יבשה כופתיות א כופתיות ב
פסולת חריגה או ללא אנליזה תוצרי אפר מרחף פסולת אורגנו-ברומידית תוצרי מסנן לחץ ג תוצרי מסנן לחץ ב
תוצרי מלחי איוד א
תוצרי מלחי איוד ב תוצרי מלחי איוד ג
תוצרי עתירי גופרית, מעל 60% תוצרי עתירי גופרית, עד 60%
000 F
|
702 672 661 984 638 690 2,315 735 952 880 774 1,507 |
|
291 266 248 603 224 227 608 372 437 420 306 480 435 388 374 401 324 475 344 |
|
811 781 769 1,093 746 798 2,423 844 1,060 988 882 1,635 998 942 812 812 847 871 844 |
|
834 704 704 739 672 735 |
תוצרי מלחי בריום בוצת קדם
|
|
|
|
טור אי - שם פורמולציה
מחמצן עד 5 גרי לק"ג
|
פסולת הנקלט בחברה 6265 |
|
823 |
|
656 |
|
1,240 |
פורמולציה עבור חומרים עם עקבות ציאנדים
טור בי - המחיר טור גי - המחיר טור די - המחיר
לייצוב מיצוק ללא לייצוב מיצוק להטמנה לאחר
טיפול קודם בחברה, לאחר טיפול קודם טיפול של ייצוב
לכמות של טון פסולת בחברה, לכמות מיצוק, לטון של הנקלט בחברה של טון פסולת הנקלט בחברה
932
1,348
|
|
טבלה בי -תוספות לשירות ייצוב מיצוק
טור אי - שם התוספת טור בי - יחידת המידה טור גי - המח ר ליחידה נקלטת
בחברה
עוגת סינון המגיעה בחביות טון 48
פסולת נוזלית טון 554
עצמים זרים טון 317
וק קטן מ 4 טון 567
ריכוז אמוניה גבוה מ 500 ppm טון 567
טיפול מקדים באריזות (חבית, שק) אריזה 55
9
|
|
|
|
טור אי - סוג הפסולת המסוכנת (ערך קלורי קלוריות/גרם)
עד 1000
1001-1500
1501-2000
2001-2500
2501-3000
3001-3500
3501-4000
4001-4500
4501-5000
5001-5500
5501 ומעלה
תוספת שלישית
(סעיף 3(5) ו-(6)) טבלה אי - שירותי שריפה
טור בי - המחיר לשריפת טון פסולת הנקלט בחברה
1,175
1,155
1,146
1,166
1,295 1,357 1,410 1,452 1,482 1,499 1,501
|
|
10
|
|
טור אי - שם התוספת טור בי - יחידת המידה טור גי - המחיר
ליחידה הנקלטת בחברה
טיפול בשאריות (ייצוב מיצוק והטמנה) טון 67
טיפול באחוז מזהם - כלור טון 48
טיפול באחוז מזהם - גופרית טון 96
טיפול באחוז מזהם - ברום טון 196
טיפול ב- ph קטן או שווה ל- 4 טון 257
מוצקים ובוצות שצמיגותם עולה על 2 פואז Poise טון 485
קליטה באריזה (חבית) טון 314
קליטה באריזה (קובייה) טון 118
טיפול בקובייה לאחר ריקונה אריזה 87
טיפול בחבית פלסטיק לאחר ריקונה אריזה 62
טיפול בבקבוק מעל 4 ליטר, לאחר ריקונו אריזה 36
טיפול באריזה עד 4 ליטר, לאחר ריקונה אריזה 18
גריסה של מוצקים שגודלם עולה על 20 סנטימטר טון 311
11
|
|
תוספת רביעית
|
12 |
(סעיף 4(ג))
|
טור הי נתוני העדכון |
נתוני הבסיס |
טור גי חלקו היחסי של המדד (אחוז) |
טור בי רכיב |
טור אי שם השירות |
|
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה |
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ממוצע 2017 - 13,968 |
28 |
עבודה |
הטמנה |
|
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010, המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016) |
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010 המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016), ממוצע 2017 - 100.2 |
55 |
אחר |
|
|
|
|
17 |
ללא הצמדה |
|
|
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה |
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ממוצע 2017 - 13,968 |
22 |
עבודה |
ייצוב מיצוק |
|
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010, המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016) |
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010 המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016), ממוצע 2017 - 100.2 |
35 |
אחר |
|
|
|
|
מדד מחירי תשומה בסלילה וגישור - כללי, סדרה 240010, המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2010) |
מדד מחירי תשומה בסלילה וגישור - כללי, סדרה 240010, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2010), ממוצע 2017 - 119.325 |
17 |
חומרי גלם |
|
|
|
|
26 |
ללא הצמדה |
|
|
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה |
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות (בש"ח), המתפרסם בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ממוצע 2017 - 13,968 |
29 |
עבודה |
שריפה |
|
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010, המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016) |
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010 המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2016), ממוצע 2017 - 100.2 |
45 |
אחר |
|
|
מדד המחירים של תפוקות התעשייה ליעדים מקומיים, סדרה 170030, המדד האחרון הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2012) |
מדד המחירים של תפוקות התעשייה ליעדים מקומיים, סדרה 170030, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2012), ממוצע 2017 - 91.2 |
6 |
חומרי גלם |
|
|
|
|
19 |
ללא הצמדה |
|
|
|
|
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר |
שכר חודשי ממוצע למשרת שכיר |
11 |
עבודה |
תוספת |
|
בתעשייה (עובדים ישראלים |
בתעשייה (עובדים ישראלים בלבד) |
|
|
להטמנה, |
|
בלבד) במחירים שוטפים, מנוכה |
במחירים שוטפים, מנוכה עונתיות |
|
|
תוספות |
|
עונתיות (בש"ח), המדד האחרון |
(בש"ח), המתפרסם בלוח 1.9 בירחון |
|
|
לייצוב |
|
הידוע ביום הבדיקה, המתפרסם |
שכר ותעסוקה של הלשכה המרכזית |
|
|
מיצוק |
|
בלוח 1.9 בירחון שכר ותעסוקה |
לסטטיסטיקה, ממוצע 2017 - |
|
|
ותוספות |
|
של הלשכה המרכזית |
13,968 |
|
|
לשריפה |
|
לסטטיסטיקה |
|
|
|
|
|
מדד המחירים לצרכן, סדרה |
מדד המחירים לצרכן, סדרה 120010 |
80 |
אחר |
|
|
120010, המדד האחרון הידוע |
המתפרסם על ידי הלמ"ס |
|
|
|
|
ביום הבדיקה, המתפרסם על ידי |
(100=2016), ממוצע 2017 - |
|
|
|
|
הלמ"ס (100=2016) |
100.2 |
|
|
|
|
|
|
9 |
ללא הצמדה |
|
15
|
|
(סעיף 4(ח))
נוסחה לחישוב עלות עבור פורמולציה חדשה:
x - עלות הטיפול במתקן ייצוב מיצוק בתוספת עלויות הקליטה ד - עלות הטיפול במתקן ייצוב מיצוק (עלות חומרים, עבודה והתהליך המכני בתוספת הטמנה) z - תוספת עבור הטמנת הפסולת
ואק - עלות לטון של החומר הנדרש לשם ביצוע הפורמולציה החדשה כמפורט בטבלה:
|
מחיר |
שם החומר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
וא0 - כמות בטון של החומר הנדרש לשם ביצוע הפורמולציה החדשה עבור טיפול בטון פסולת. 0 - עלות הטמנה עקיפה לטון (ללא עלות קליטה) - 193 ₪ 1 - עלות עבודה והתהליך המכני - 599 ₪. עלות קליטה - 107 ₪. 1) - במסגרת נוסחא זו כמות המים בפורמלציה תוכפל ב-0.33.+ i(QNl))*0=z 1(01\1¡* 1אק )+L+Z=Y M+Y=X |
מחירי החומרים יעודכנו אחת לשנה בהתאם לשינויים שיחולו במדד מחירי תשומה בסלילה וגישור - כללי, סדרה 240010, המתפרסם על ידי הלמ"ס (100=2010).
את המחירים שיתקבלו יש להצמיד ממועד בסיס התעריפים (ממוצע 2017).
16
|
|
תוספת שישית
(סעיף 6)
- מתכונת דיווח לגורמים המפוקחים לפי פרק ז׳ לחוק הפיקוח -
מתוקף סמכותי לפי סעיף 19(א) לחוק פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, התשנ"ו-1996 (להלן ולעיל - חוק הפיקוח) ובהסכמת ועדת המחירים, אני מורה כי מתכונת הדיווח תיעשה בדרך ובאופן הבאים וזאת לגבי השירותים המפוקחים לפי פרק זי לחוק הפיקוח הניתנים ביחס לפסולת חומרים מסוכנים. הדיווח לפי מתכונת זו יכלול את המידע בהתאם למפורט להלן:
1. הדיווח בשנת 2019 לפי מתכונת זו יכלול את המידע לפי הפירוט בסעיפים להלן עבור השנים 2016-2018. החל משנת 2020 הדיווח יכלול את המידע עבור שנה קודמת בלבד.
2. נתונים כספיים:
2.1 דוחות כספיים מבוקרים של החברה.
2.2 מאזני בוחן של החברה על גבי קובץ אקסל.
2.3 טופס פחת על גבי קובץ אקסל.
3. הסברים ונתונים נוספים אודות החברה:
3.1 סקירה מפורטת של מבנה החברה ואופן פעילותה, בכלל זה:
3.1.1 המבנה הארגוני של החברה כולל מידע על חברות קשורות (חברת אם, חברות בנות וחברות אחיות), במידה ורלוונטי.
3.1.2 עקרונות חלוקת הרווחים מפעילות החברה, אם יש, ומדיניות השימוש ברווחים שנוצרו.
4. סקירה של התהליך התפעולי בחברה: התהליך יתואר כתרשים זרימה תוך מתן הסבר לכל רכיב בתרשים ועם חלוקה של כל רכיב לשירותים השונים. ככל שישנם תהליכים שונים, יש לתאר את השוני בתהליך לגבי כל אחד.
5. לקוחות ותעריפים:
5.1 מידע כמותי- פירוט נתוני הפסולות שנקלטות בחברה לפי הלקוחות השונים של החברה: שמות הלקוחות, כמויות שנתיות של כל לקוח, דמי כניסה לכל אחד מהלקוחות כולל מתן הנחות. במידה וניתנת הנחה ללקוחות, נבקש לפרט לפי מה נקבעת ההנחה. נא להעביר את המידע בפורמט אקסל.
17
|
|
5.2 מודל התמחור לפיו נקבע תעריף דמי הטיפול בפסולת כולל מנגנון הצמדה.
6. פירוט עלויות:
6.1 ככל שמדובר בחברה הפועלת במספר תחומים, נבקש שיוכן דיווח מגזרי לכל אחד מפעילויות החברה כמפורט בטבלה 1 בנספח המצורף, תוך הסבר אודות מחירי ההעברה וכללי ההקצאה בין הפעילויות.
7. עסקאות עם צדדים קשורים, סקירה של אופן ההתחשבנות בין החברה לחברות קשורות, לרבות המידע הבא:
7.1 פירוט החזקות בעלי עניין בחברה ובחברות אחרות, הקשורות עמה במהלך העסקים.
7.2 פירוט יתרות הדדיות ועסקאות הדדיות עם בעלי עניין, והשוואה למחירי שוק, לרבות: קניות חומרי גלם, דמי ניהול, דמי שכירות וכיוצ"ב.
7.3 אם עסקאות רכישה מבעלי עניין נעשות "במחירי שוק" אזי יש לצרף הצהרת מנהלים המתייחסת לכך, שהמחירים אינם עולים על "מחיר השוק". אם מחיר השוק גבוה מהמחיר שנקבע בעסקה, תצוין העובדה בהצהרת המנהלים ויפורטו הסכומים הרלוונטיים.
מועד הדיווח השנתי: כפי שמצוין בצו, הדיווח יועבר עד ה-1 באפריל של השנה העוקבת לשנה שלגביה נמסר הדוח. כאמור לעיל, הדיווח בשנת 2019 לפי מתכונת זו יכלול את המידע עבור השנים 2016-2018.
היה והתברר למפקח על המחירים, בעקבות קבלת המידע כי נדרשות הבהרות ומידע נוסף רשאי המפקח לבקש מידע כאמור, לשם הבהרת המידע שהתקבל והשלמתו.
18
|
|
הערה: הדיווח המבוקש יכול שיימסר בכל פורמט ובלבד שיצורף דיווח גם על גבי קובצי אקסל
טבלה 1 - פירוט הכנסות והוצאות שבדוח רווח והפסד לפי חלוקה לסוגי שירותי הטיפול בפסולת המסוכנת:
את כל אחד מסעיפי העלות המתוארים, יש לפרט (בעמודת תיאור משנה) לפי מידת הרלוונטיות.
|
n שירות |
שירות 4 |
שירות 3 |
שירות 2 |
שירות 1 |
מפתח ההקצאה |
הוצאות להקצאה |
ביטול התאמה לעלויות נורמטיביות |
ביטול הוצאות לא מוכרות |
ביטול עסקאות בין חברתיות |
|
תיאור |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כמויות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עלות מתן השירות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סכום מתוך מאזן הבוחן |
שם ההוצאה (רצוי גם מספר כרטיס(7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סה"כ עלות מתן השירות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עלות מתן השירות לפי דוח כספי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הפרש בין סעיפי המאזן לדוח הכספי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הוצאות מכירה ושיווק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שם ההוצאה (רצוי גם מספר כרטיס( 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סה"כ הוצאות מכירה ושיווק |
|
7 יש להוסיף שורות ולפרט את כלל סעיפי מאזן הבוחן (ניתן לאחד סעיפים במידה ומהותם ואופן הקצאתם דומה(. |
|
|
|
n שירות |
שירות 4 |
שירות 3 |
שירות 2 |
שירות 1 |
מפתח ההקצאה |
הוצאות להקצאה |
ביטול התאמה לעלויות נורמטיביות |
ביטול הוצאות לא מוכרות |
ביטול עסקאות בין חברתיות |
|
תיאוד |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עלות מכידה ושיווק לפי דוח כספי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הפדש בין סעיפי המאזן לדוח הכספי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הנהלה וכלליות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סה"כ הוצאות הנהלה וכלליות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שם ההוצאה (דצוי גם מספד כדטיס( 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עלות הנהלה וכלליות לפי דוח כספי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הפדש |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הקצאת סעיפי דכוש קבוע |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שם סעיף |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סה"כ סעיפי דכוש קבוע |
5
5
6