צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשויות מקומיות לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשע"ח-2017
הקליקו על כותרת הסעיף
1. הגדרה
2. תפקידים שיבצעו רשויות מקומיות
3. הסמכת מבצע התפקיד

צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשויות מקומיות לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשע"ח-2017 1

בתוקף סמכותי לפי סעיף 38 לחוק מרשם האוכלוסין, התשכ"ה-1965, אני מצווה לאמור:
 
1.   
הגדרה
בצו זה, "העיריות" - העיריות שלהלן:
(1) עיריית ביתר עילית;
(2) עיריית רמת השרון;
(3) עיריית שפרעם;
(4) עיריית רהט;
(5) עיריית נס ציונה;
(6) עיריית טירה;
(7) עיריית באקה אל גרביה;
(8) עיריית שדרות;
(9) עיריית קלנסואה;
(10) עיריית שוהם;
(11) עיריית יוקנעם;
(12) עיריית דיר אל אסד.
2.   
תפקידים שיבצעו רשויות מקומיות
העיריות מוסמכות לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין, כמפורט להלן:
(1) להנפיק כדין תעודות אלה:
(א) ספח לתעודת זהות;
(ב) תעודת לידה;
(ג) תעודת פטירה;
(ד) תמצית רישום;
(ה) תעודת חיים;
(ו) תמצית פרטים על נוסע;
(2) לרשום במרשם האוכלוסין פרטים אלה:
(א) שינוי מען;
(ב) שם פרטי ליילוד;
(ג) כתובת למשלוח דואר;
(ד) כתובת נוספת למשלוח דואר לקטין;
(3) לקבל בקשות בנושאים אחרים שבטיפול רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים ולהעבירן לשם טיפול ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה הקרובה.
3.   
הסמכת מבצע התפקיד
(א) ראשי העיריות רשאים, באישור מנהל רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, להסמיך בכתב עובד עירייה שלהם לבצע תפקידים כאמור בסעיף 2.
(ב) עובד העירייה אשר הוסמך כאמור יהיה כפוף לנוהלי העבודה הנהוגים ברשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, כשינוים מזמן לזמן בהודעות רשות האוכלוסין וההגירה.

ג' בחשוון התשע"ח (23 באוקטובר 2017)
אריה מכלוף דרעי
שר הפנים
[1.] ק"ת 7898, התשע"ח (14.12.2017), עמ' 325.