עיריית מודיעין עילית מוסמכת לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין, כמפורט להלן:
(1) להנפיק כדין תעודות אלה:
(א) ספח לתעודת זהות;
(ב) תעודת לידה;
(ג) תעודת פטירה;
(ד) תמצית רישום;
(ה) תעודת חיים;
(ו) תמצית פרטים על נוסע;
(2) לרשום במרשם האוכלוסין פרטים אלה:
(א) שינוי מען;
(ב) שם פרטי ליילוד;
(ג) כתובת למשלוח דואר;
(ד) כתובת נוספת למשלוח דואר לקטין;
(3) לקבל בקשות בנושאים אחרים שבטיפול רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים ולהעבירן לשם טיפול ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה הקרובה.
2.
הסמכת מבצע התפקיד
(א) ראש עיריית מודיעין עילית רשאי, באישור מנהל רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, להסמיך בכתב עובד עיריית מודיעין עילית לבצע תפקידים כאמור בסעיף 1.
(ב) עובד עיריית מודיעין עילית, אשר הוסמך כאמור, יהיה כפוף לנוהלי העבודה הנהוגים ברשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, כשינויים מזמן לזמן בהודעות רשות האוכלוסין וההגירה.