| 1. (א) בכללים אלה - (ב) מונחים אחרים, ככל שלא הוגדרו בחוק, תהא להם המשמעות שיש להם בתקנות ההפסקה, בתקנות התפעול ובצו התשלומים, לפי הענין. |
| 2. פנייתו של מנוי או מבקש לחברה תהא באמצעות יחידת שירות המנויים הקרובה ביותר למקום שבו ניתן או נתבקש השירות, לפי הענין. |
| 3. המצאת כתב בית דין לחברה תהא במסירת הכתב במשרדה הרשום של החברה ברחוב יפו 29, בירושלים. |
| 5. |
| 6. |
| 10א. (תיקון התשנ"ב) (א) בסעיף זה, (ב) אירעה תקלה בקבלת שירות בזק שנמשכה בין ארבעה לעשרה ימים רצופים לפחות, או שהיא תקלה חוזרת, תחזיר החברה למנוי את הסכום היחסי של התשלום הקבוע לכל יום שבו לא קיבל שירות, ובתקלה חוזרת - גם בעד הימים שבין קיומן של התקלות החוזרות, והכל בצירוף ריבית בשיעור ריבית החשב הכללי יחסית למספר הימים. (ג) אירעה תקלה בקבלת שירות בזק שנמשכה מעל לעשרה ימים, או שהיא תקלה חוזרת שסך כל הימים שבהם נתקיימו תקלות חוזרות הוא אחד עשר לפחות, תחזיר החברה למנוי את הסכום כאמור בסעיף קטן (א) בעד עשרת הימים הראשונים בהם התקיימה התקלה, ובעד כל יום נוסף לעשרת הימים תחזיר החברה למנוי את כפל הסכום האמור. (ד) הסכומים כאמור בסעיפים קטנים (ב) ו-(ג) יתוספו עד לתקרה של שיעור התשלום הקבוע בעד חודש אחד. (ה) המנהל הכללי של החברה ידווח לשר התקשורת על כל איחור בתיקון תקלה שאלמלא התקרה של שיעור התשלום הקבוע בעד חודש אחד שבסעיף קטן (ד), היה מזכה את המנוי בהחזר העולה על התקרה האמורה; הדיווח האמור יכלול את אלה: (1) הנימוק לאיחור; (2) הודעה על מועד תיקון התקלה; (3) הצעדים שנקטה החברה למניעת הישנותם של מקרים דומים. (ו) הוראות סעיף זה לענין זיכוי ודיווח לא יחולו על אירוע מיוחד כמשמעותו בסעיף 8 לתקנות הבזק (הפיקוח על פעולותיו של בעל רשיון), התשמ"ו-1986. |
| 12. (תיקון התשע"ב) (בוטל). |
| 13. (תיקון התשע"ב) (בוטל). |
| 14א. (תיקון התשנ"ב) החברה תקים ועדת ערר שתוסמך לדון בתלונותיהם של מנויי החברה, כמפורט בסימן זה (להלן - ועדת הערר). |
| 14ו. (תיקון התשנ"ב) (א) ועדת הערר תקבע את סדרי עבודתה ודיוניה, ככל שלא נקבעו בכללים אלה. (ב) החלטות ועדת הערר יתקבלו ברוב דעות של המשתתפים בהצבעה; לא היה רוב בהצבעה כאמור, יימנה קולו של יושב ראש הועדה פעמיים. (ג) ועדת הערר תדון בכל תלונה על פי הוראות החוק, התקנות ולפי הענין, ובהתחשב בנהלים ותכניות העבודה שאושרו בידי דירקטוריון החברה. (ד) ועדת הערר תדון בתלונה תוך התייחסות לחומר שהגיש המתלונן ולאחר שניתנה להנהלת החברה ההזדמנות להגיש תגובה מטעמה. (ה) עובדי החברה ימציאו לועדת הערר כל מסמך או נתון אשר ברשותם, המתייחס לתלונה שבה דנה ועדת הערר, תוך 14 ימים מקבלת דרישה על כך מאת ועדת הערר. (ו) אין ועדת הערר חייבת להזמין את המתלונן או את נציגי החברה להופיע בפניה ויכול שהתלונה תידון רק תוך הסתמכות על מסמכי התלונה ותגובתה בכתב של הנהלת החברה עליהם. (ז) ועדת הערר תדון בתלונה תוך 60 ימים ממועד קבלתה; אם נמשך הדיון מעבר לתקופה האמורה, ישלח יושב ראש ועדת הערר הודעה על כך למתלונן. |
| 14ח. (תיקון התשנ"ב) יושב ראש ועדת הערר יגיש לדירקטוריון החברה דין וחשבון רבעוני על פעולותיו; עותק מהדין וחשבון יוגש לשר התקשורת. |
| 14ט. (תיקון התשנ"ב) |
| 16. |
| 17. בפרק זה, |
| 19. בעד ביצוע שירותי תחזוקה למנוי רשאית החברה לגבות ממנו תשלום הוצאותיה הממשיות הכרוכות בביצוע השירותים, בצירוף דמי טיפול וניהול בשיעור 30% מההוצאות כאמור. |
| 21. מנוי יועיד בחצריו מקום מתאים להתקנת ציוד קצה ולהפעלתו; המנוי ישמור על נקיון המקום האמור וידאג להגנתו של הציוד מפני שינויים במידות החום והלחות, הכל לפי הוראות החברה. |
| 23. |