| 1. | הגדרות |
| 2. | אופן הפרסום ונתוני הפרסום |
| 3. | תדירות עדכון הפרסום ואופן העדכון |
| 4. | נגישות לפרסום |
| 5. | שמירה |
| תוספת ראשונה | |
| תוספת שנייה | |
| תוספת שלישית | |
| תוספת רביעית |
תקנות קידום התחרות בענף המזון (שקיפות מחירים), התשע"ה-2014 1בתוקף סמכותי לפי סעיפים 30(ד), (ה) ו–(ו) ו–52 לחוק קידום התחרות בענף המזון, התשע”ד-2014, באישור שר האוצר, אני מתקין תקנות אלה: |
| 1. בתקנות אלה - "אתר אינטרנט" - אתר אינטרנט של קמעונאי גדול; "ברקוד” - מספר זיהוי המוטבע על המוצר או הנוגע אליו, המשמש לזיהוי המוצר של קמעונאי גדול; "מחיר כולל” - כהגדרתו בסעיף 29 לחוק. |
| 5. קמעונאי גדול ישמור את הקבצים, לרבות עדכונם, לתקופה של שלושה חודשים ממועד פרסומם. (תקנה 2(3)) קובץ חנויות הרשת
(תקנה 2(4)) קובץ מצרכים ומחירים
(תקנה 2(6)) קובץ מבצעים
(תקנה 2(7)) קודי מבצעים
י’ בחשוון התשע”ה (30 באוקטובר 2014) נפתלי בנט שר הכלכלה |