| 1. | הגדרה |
| 2. | אזהרה על גבי מכל משקה משכר |
| 3. | אופן הכללת האזהרה בפרסומת בכתב ובדפוס |
| 4. | אופן הכללת האזהרה בפרסומת בעל פה |
| 5. | אופן הכללת האזהרה בפרסומת באמצעים אלקטרוניים |
| 6. | שמירת דינים |
| 7. | תחילה |
תקנות הגבלת הפרסומת והשיווק של משקאות אלכוהוליים (סימון אזהרה), התשע"ד-2013 1בתוקף סמכותי לפי סעיפים 8 ו–12(א) לחוק הגבלת הפרסומת והשיווק של משקאות אלכוהוליים, התשע"ב-2012 (להלן - החוק), ובהתייעצות עם מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ועם המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, ובאישור ועדת הכלכלה של הכנסת אני מתקינה תקנות אלה: |
| 1. בתקנות אלה, |
| 2. (א) נוסח האזהרה על גבי מכל המשקה או התווית שעליו יהיה כמפורט להלן: (1) לעניין משקה משכר חזק - "אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!"; (2) לעניין משקה משכר - "אזהרה: מכיל אלכוהול - מומלץ להימנע משתייה מופרזת". (ב) נוסח האזהרה כאמור בתקנת משנה (א) יודבק או יודפס על פני מכל המשקה המשכר או על התווית שעליו כאמור בסעיף 8 לחוק. (ג) נוסח האזהרה כאמור בתקנת משנה (א) לפי העניין יסומן באופן בולט לעין ובאותיות בצבע שחור, קריאות וזהות בהדגשתן, על רקע לבן, ייתחם במסגרת בצבע שחור שעובייה והדגשתה כעובי האותיות באזהרה; גודל האזהרה כולה יהיה 15% משטח התווית לפחות. |
| 6. אין בהוראות אלה כדי לגרוע מהוראות כל דין. |
| 7. |