| 1. | הגדרות |
| 2. | כבוד הלקוח |
| 3. | כבוד המקצוע |
| 4. | מיומנות מקצועית |
| 5. | אמינות המידע |
| 6. | קשר בין עובד סוציאלי ללקוח |
| 7. | איסור ציתות |
| 8. | תמורה |
| 9. | שמירת סודיות |
| 10. | שמירת דינים |
| 11. | תחילה |
תקנות העובדים הסוציאליים (כללי אתיקה מקצועית), התשנ"ט-1999 1בתוקף סמכותי לפי סעיפים 27(2) ו-61(א) לחוק העובדים הסוציאליים, התשנ"ו-1996, ולאחר התייעצות עם מועצת העובדים הסוציאליים, אני מתקין תקנות אלה: |
| 2. בעיסוקו כעובד סוציאלי - (1) יפעל העובד הסוציאלי במסירות, בנאמנות ותוך שמירה על כבוד הלקוח ועל ערכיו התרבותיים; (2) ינהג כלפי הלקוח בהגינות, בלא משוא פנים ובלא אפליה. |
| 3. (א) עובד סוציאלי ישמור על כבוד מקצוע העבודה הסוציאלית, ויימנע מכל מעשה העלול לפגוע בכבוד המקצוע. (ב) עובד סוציאלי ינהג בהגינות ובכבוד כלפי עמיתיו למקצוע ולעבודה. |
| 5. עובד סוציאלי לא ייתן חוות דעת, אישור, הודעה, דו"ח, תסקיר או כל חומר אחר שהוא נדרש לתיתו, שהם כוזבים או מטעים. |
| 8. עובד סוציאלי לא יקבל תמורת שירותיו המקצועיים כל טובת הנאה, זולת משכורת או שכר טרחה. |
| 9. עובד סוציאלי ישמור בסוד כל מידע המגיע אליו במסגרת עיסוקו כעובד סוציאלי, ולא יגלה אותו אלא על פי הוראות כל דין. |
| 10. אין בכללים אלה כדי לגרוע מחובות ומאחריות של עובד סוציאלי על פי כל דין. |
| 11. תחילתן של תקנות אלה 30 ימים מיום פרסומן. ח' בתמוז התשנ"ט (22 ביוני 1999) אליהו ישי שר העבודה והרווחה |