שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד בני נהרי נפטר בגיל 72 לאחר מאבק במחלת הסרטן

חדשות

עו"ד בני נהרי נפטר בגיל 72 לאחר מאבק במחלת הסרטן, צילום: getty images Israel
עו"ד בני נהרי נפטר בגיל 72 לאחר מאבק במחלת הסרטן
23/07/2018, עו"ד לילך דניאל

נהרי, מעורכי הדין הבולטים בתחום הפלילי, נפטר כשנה לאחר מות בתו קרן ז"ל מאותה מחלה. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. אחיינו, עו"ד שרון נהרי, כתב: "בשבילי הוא היה מעבר לדוד. משפטן מבריק, שהיווה עבורי השראה". לשכת עורכי הדין: "בני ז"ל היווה דוגמא למכובדות וההדר של מקצוע עריכת הדין"

עו"ד בני נהרי הלך אמש (א') לעולמו בגיל 72 לאחר מאבק במחלת הסרטן. זאת, כשנה לאחר מותה של בתו, עו"ד קרן נהרי ז"ל, שנפטרה אף היא מאותה מחלה בגיל 46. נהרי ייצג בין היתר את החוואי שי דרומי, את אתי אלון בפרשת הבנק למסחר, את מאבטח הרמטכ"ל ארז אפרתי וכן ייצג את זאב רוזנשטיין ואסי אבוטבול.

אחיינו, עו"ד שרון נהרי, כתב עליו: "בשבילי הוא היה מעבר לדוד. משפטן מבריק, שהיווה עבורי השראה. מעורכי הדין המובילים ומאבני היסוד של המשפט הפלילי בישראל. מי שהכיר אותו מקרוב, ידע שבני היה מיוחד, דמות להערכה. הוא יחסר לי מאוד ואתגעגע לשיחות הארוכות שהיו לנו על החיים והמשפט הפלילי. הוא תמיד יישאר חי בזיכרוני".

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

גם לשכת עורכי הדין פרסמה הודעת תנחומים וכתבה: "לשכת עורכי הדין משתתפת בצערה של משפחת נהרי על פטירתו בטרם עת של בני ז"ל. בני היה מבכירי עורכי הדין הפליליים וזכה לכבוד והערכה רבים הן מחבריו למקצוע והן מקרב השופטים הרבים שהופיע בפניהם. בני ז"ל היווה דוגמא למכובדות וההדר של מקצוע עריכת הדין. יהי זכרו ברוך".

הקולגה עו"ד טלי גוטליב ספדה לו: "עו"ד בני נהרי היה שם תמיד. עוד כשהייתי מתמחה לפני 19 שנים. הייתה סביבו הילה של כח ועוצמה. הוא היה שם עוד לפני ששכללנו את הייצוג בפלילים. הוא לחם עבור לקוחותיו בכל דרך. כך דיברו עליו כולם, וכך עוד ידברו עליו. הוא ייצג בתיקים שהם לא פחות מהיסטוריים בעולם הפלילי. עד לא מזמן ממש התייצב באולמות, המתין בנועם, עם החצי חיוך על פניו לקרב. חי את חייו המקצועיים במלוא העוצמה והעשייה. כך אזכור אותו וכך יזכרוהו רבים".

הלוייתו של עו"ד נהרי ז"ל תיערך היום (ב') בשעה 18:00 בבית העלמין ירקון.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:228
קומיט וכל טופס במתנה