שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מאחורי הכותרות: הכירו את משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא

חדשות

מאחורי הכותרות: הכירו את משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא, צילום: עו"ד רפאל אלמוג ועו"ד רן שפירא. צילום: באדיבות המשרד
מאחורי הכותרות: הכירו את משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא
19/12/2017, עו"ד לילך דניאל

משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא, מהמשרדים המובילים בישראל בתחום הביטוח והנזיקין, מתגאה בכך שאינו מייצג חברות ביטוח או מוסדות רפואיים אלא מתמקד בלסייע לנפגעי רשלנות רפואית ומבוטחים במאבקם נגד תאגידים גדולים אלה: "עורך דין שמגיע לעבוד אצלנו יודע שהוא הגיע למקום שמוכן להילחם ככל הנדרש מבחינה משפטית עבור לקוחותיו"

"כאשר עורך דין מבין שהוא מייצג אדם שבאמת זקוק לו קשה מאוד שלא להתמלא תחושת גאווה ושליחות". כך אומרים במשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא כשהם נשאלים מה הכי חשוב בעבודת עורכי הדין בעיניהם.

המשרד, שהוקם בשנת 2008, ממוקם במתחם הבורסה ברמת-גן ומנוהל ע"י עורכי הדין רפאל אלמוג ורן שפירא, בעלי ניסיון רב בייצוג מבוטחים ונפגעי גוף ורכוש. המשרד מונה כיום צוות של 15 עובדים, עורכי דין ועובדי מנהלה והוא נמנה עם המשרדים המובילים בתחומו במסגרת דירוג דן אנד ברדסטריט ישראל ועיתון "גלובס".

עו"ד רפאל אלמוג, יליד 1980, מתגורר בנס ציונה עם אשתו ושלושת ילדיו. עו"ד אלמוג החל את דרכו המקצועית בייצוג חברות ביטוח באחד מהמשרדים הגדולים בארץ בתחום הביטוח והנזיקין ובמשך השנים רכש ניסיון רב בניהול תיקים בתחום. כיום משמש עו"ד אלמוג כיועץ קבוע לעמותות, בהן עמותת פרקינסון ישראל ועמותת עמד"א (חולי דמנציה ואלצהיימר) ובנוסף מעביר באופן תדיר הרצאות מקצועיות וימי עיון רבים בהתנדבות. עורך הדין רפאל אלמוג ידוע בהשקעתו הרבה ובמאבקיו חסרי הפשרות עבור לקוחותיו, וכל זאת תוך יושרה מקצועית, הגינות וכנות.

עו"ד רן שפירא, יליד 1979, מתגורר בחולון עם אשתו ובתו. את דרכו המקצועית החל עו"ד שפירא בפירמות עורכי הדין הגדולות במשק הישראלי בייצוג חברות ביטוח, קופות חולים ורופאים בתיקי רשלנות רפואית גדולים ובתיקי נזיקין משמעותיים. כיום משמש עו"ד שפירא כיועץ למשפט רפואי ללקוחות רבים, בהם לקוחות רבים מחו"ל, וכן מנהל מאות תיקי רשלנות רפואית בערכאות השונות בארץ.

כיצד הגעתם דווקא לתחום שבו אתם מתמחים?

תחום הביטוח והנזיקין היה מאז ומתמיד תחום שקרוב לליבנו. היכולת להיאבק עבור זכויותיהם של מבוטחים ונפגעי גוף ורכוש היא זכות גדולה שניתנה לנו ואיננו רואים עצמנו עוסקים באף תחום אחר.

איזו דמות בעולם המשפט הכי השפיעה עליכם?

לכל אחד מעורכי הדין במשרד יש את הדמות המשפטית שהשפיעה או משפיעה עליו, בין אם מדובר בשופט/ת או בלוחם זכויות. רוחם של כל אלו עומדים בוודאי תחת הבסיס עליו נבנה משרדנו.

באיזה תיקים מעניינים ייצג המשרד ואיזה הצלחות משפטיות בולטות היו לו?

אנו בעד ענווה מקצועית, ואיננו אצים לכל עבר ובידינו שלטי הצלחותינו. יחד עם זאת, ניתן בנקל למצוא פסיקות משמעותיות ביותר בהן נטלנו חלק בתחום הביטוח הנזיקין והרשלנות הרפואית ואלו אף מקבלות ביטוי פרסומי די נרחב בתקשורת, כפי שניתן אף לראות באתר האינטרנט של משרדנו.

מה ה"אני מאמין" של המשרד?

לעולם, ובכל יום בו נעסוק במקצוע, נראה את התיק שבו זכינו לייצג אדם כתיק שלנו לכל דבר ועניין, לטוב ולרע. אנו נלחם עבור זכויותיו של כל לקוח, ונעשה כל הנדרש לצורך השגת צדק עבורו. לא בכדי אנו טוענים תמיד כי כל לקוח שלנו הוא בעצם חלק מהמשפחה הגדולה של אלמוג – שפירא. אנו דואגים ללקוחות בדיוק כמו שנדאג לבני משפחתנו. "אני מאמין" נוסף הוא שאנו מאוד מאמינים בתוצאות: הדרך חשובה לעיתים לא פחות, אך החשיבות בהשגת תוצאה טובה ללקוח היא מהות העניין.

מהו סדר יום טיפוסי במשרד?

המשרד נפתח בשעה 09:00 בבוקר עד השעה 19:00 בערב. אלו השעות הפורמאליות, כשברור לכל שאנו עובדים שעות רבות מעבר לכך - כל הנדרש לשם ייצוג ראוי. פעמים רבות ניתן למצוא במשרד עורכי דין שמזמינים לעצמם פיצה בשעה 23:00 בלילה בעת שהם דנים על תיק מאוד חשוב. זה חלק מהכיף בעשייה המשפטית - ההתעמקות ללא פשרות וללא זמן. הכל למען התוצאה הטובה ללקוח שלנו.

מה דעתכם על מצב המקצוע כיום?

אנו משתדלים לראות את הצד הטוב של המקצוע: את עורכי הדין הצעירים אשר מסופקים בעבודתם, הן מקצועית והן כלכלית, ואף את עורכי הדין הוותיקים והמוערכים שמוצאים מקום של כבוד בכל יום בבתי המשפט ובמשרדי קולגות. עולם עורכי הדין הוא מורכב ומסובך, אך בסופו של יום הוא גם עולם יצירתי, מקצועי, מרתק, ובעיקר עולם שאנו ממליצים לכל אחד להיות חלק ממנו.

מה אתם מחפשים במתמחים ובעורכי דין שבאים לעבוד אצלכם?

עורך דין שמגיע לעבוד במשרד אלמוג – שפירא יודע שהוא הגיע למקום שמוכן להילחם ככל הנדרש מבחינה משפטית עבור לקוחותיו. לעיתים זה יכול להיראות כלוחמנות יתר, אך עדיפה לוחמנות יתר שמובילה לתוצאה טובה מאשר מקצועיות אדישה שלאורך זמן לא תוכל לשרוד. רוח הלחימה במשרד היא העיקר שבו, וכל עובד שמצטרף למשפחתנו הופך לאחד מלוחמי הצדק שלנו. אין זה משנה אם הוא עו"ד, מתמחה או מזכיר/ה.

איזה פעילויות פנאי וגיבוש המשרד עושה לעובדיו?

משרדנו דואג לשמור על גיבוש עובדיו בצורות שונות כגון נסיעה לכנסים, טיולים וימי גיבוש.

מה הכי חשוב בעבודת עורך הדין בעיניכם?

כאשר עורך דין מבין שהוא מייצג אדם שבאמת זקוק לו, קשה מאוד שלא להתמלא תחושת גאווה ושליחות. כאשר עורך דין מתנהל עם תחושה כזו בנוסף לאחריות מקצועית בלתי מתפשרת, כנראה שהוא במקצוע הנכון.

כיצד אתם רואים את התקשורת והאם אתם אוהבים להתראיין ולשתף פעולה עם עיתונאים?

אנו תמיד נשתף פעולה במקרים שיביאו לעיני הציבור מחדלים או מעשים של חברות ביטוח או מוסדות רפואיים, אשר גרמו לנזק ללקוחותינו. מעבר לתיק, צריך לראות גם את התמונה הגדולה ואת הרצון שיהיה פה טוב יותר, ולתקשורת יש חלק חשוב ביותר בכך.

מה לדעתכם צריך לתקן במערכת המשפט?

למרות שתמיד ניתן לייעל דברים, אנו חושבים שמערכת המשפט כיום נמצאת במצב מצוין הן ברמה המקצועית - מינוי שופטים מקצועיים ויעילים, והן ברמה הטכנית, בשדרוג נט המשפט ודרכי העבודה של עורכי הדין. אנו מניחים שהמערכת רק תתייעל ותשתפר, ויש לנו רק מילים טובות לומר בנושא.

מה צריך לתקן בתחומים שבהם אתם מתמחים?

המילה "לתקן" אינה מתאימה, אך אם נבקש לומר משהו הוא יהיה שאנו בעד מקצוענות ומקצועיות. כלומר, שעורך דין העוסק בתחום הרשלנות הרפואית ינהל תיקי רשלנות רפואית. כאשר עורך דין שלא עוסק בתחום לוקח על עצמו אחריות לניהול תיק הדבר אינו ראוי לטעמנו, הן מהבחינה המקצועית-אתית והן מבחינת הנזק הפוטנציאלי ללקוח.

ולסיום - איך אתם רואים את המשרד ב-5 שנים הקרובות?

נמשיך מדי יום להילחם בעבור זכויות לקוחותינו. בכל יום שעובר משפחת לקוחותינו גדלה, ההצלחות גדלות וממשיכות, ואנו באמת מאמינים שגם בעוד חמש שנים ויותר נמשיך להניף את הדגל של לוחמי הצדק בעבור המבוטחים וניזוקי הגוף והרכוש.

 

רוצים גם לספר לנו על העבודה של המשרד שלכם? צרו קשר

 

לאתר המשרד: https://www.rlaw.co.il/

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:68
קומיט וכל טופס במתנה