שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > זוועה בלב מרכז הארץ – אונס של ילדה באיומי סכין. האנס: "דווקא יש לך ציצי"

חדשות

זוועה בלב מרכז הארץ – אונס של ילדה באיומי סכין. האנס: "דווקא יש לך ציצי", צילום: אילוסטרציה. צילום: גטי ישראל
זוועה בלב מרכז הארץ – אונס של ילדה באיומי סכין. האנס: "דווקא יש לך ציצי"
02/08/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

כתב אישום חמור מגולל מקרי אונס מזעזע של ילדה באור יהודה שבוצע על ידי  באביי מולה, בן 21 מהעיר - נוכח איומו של מולה, והשימוש שעשה בסכין, התפשטה הקטינה, בעודה בוכה. מולה, הורה לה לשתוק. משהתפשטה הקטינה, נגע מולה, שלא בהסכמתה, בחזה שלה ואמר: "דווקא יש לך ציצי" ולאחר מכן אנס אותה

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר היום (ד), לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד באביי מולה, בן 21 מאור יהודה, בגין אינוס קטינה, מעשה סדום בקטינה ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שירי רום, המתלוננת הינה קטינה ילידת 2001. בין מולה למתלוננת קיימת היכרות שטחית. ב- 27.6.17 בסמוך לשעה 02:30, בעת שהקטינה שהתה עם חברתה ליד חנות באור יהודה, הציע מולה ללוות את הקטינה לביתה, והיא נעתרה.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

עם הגיעם סמוך לביתו של מולה, הציע מולה לקטינה להצטרף אליו לגינה הסמוכה לבית, והיא נעתרה להצעתו. במהלך השיחה בגינה, הציע מולה לקטינה להיות בת זוגו ולקיים עמו יחסי מין, אך הקטינה סירבה. בהמשך הציע מולה לקטינה להתלוות אליו למקום מבודד באור יהודה, בטענה כי מישהו השאיר עבורו שקיות בשטח שמאחורי המקום המבודד, וביקש ממנה להתלוות אליו כדי לסייע לו לשאת אותן, מאחר ויקשה עליו לעשות כן לאחר שנפצע בידו. הקטינה נעתרה לבקשתו. בהגיעם למקום המבודד, שאל מולה את הקטינה לסיבת סירובה לקיים עמו יחסי מין, והקטינה השיבה שהסיבה היא שהוא מבוגר ממנה, והוסיפה שהיא בתולה.

בהמשך, הוביל מולה את הקטינה, במדרון, לשטח עפר, שם חיפש, כביכול, את השקיות שהושארו עבורו ולא נמצאו. משפנתה הקטינה לעזוב את המקום, שלף מולה סכין, ואיים עליה באומרו כי שילמו לו כדי שיהרוג אותה. הקטינה פרצה בבכי, ומולה אמר לה כי יכול למנוע את הריגתה, אם תקיים עמו יחסי מין. משסירבה, איים עליה מולה, באוחזו בסכין, והורה לה להתפשט.

הקטינה ניסתה להפציר בנאשם, ולהניאו מכוונתו, אך מולה עמד על דרישתו מהקטינה להתפשט והוסיף ואמר לקטינה, כי חבל שלא תראה את אמה יותר. מולה הוסיף ודרש מהקטינה להתפשט, כשהוא מונה בקול את השניות עד שתעשה כמצוותו. נוכח איומי מולה, והשימוש שעשה מולה בסכין, התפשטה הקטינה, בעודה בוכה. מולה, הורה לה לשתוק. משהתפשטה הקטינה, נגע מולה, שלא בהסכמתה, בחזה שלה ואמר לה: "דווקא יש לך ציצי" ולאחר מכן שאל אותה איך היא מעדיפה שהם יקיימו יחסי מין. הקטינה סירבה, ומולה צעק עליה שהוא זה שיחליט. בהמשך, ביצע מולה במתלוננת אינוס ושתי עבירות של מעשה סדום. לאחר מכן, התלבשה הקטינה ומולה הזהירה לבל תספר על שאירע למי מחברותיה. בסמוך לכך, מסר מולה לקטינה את הסכין, והיא השליכה אותה במקום. בדרכם לבית, אמר מולה לקטינה שהוא משמש כרוצח שכיר. כן איים עליה, באומרו לה שאם תספר למישהו על האירוע, כדאי שתאמר לאביה לעבור דירה.

ב- 21.7.17, בשעות הלילה, פגשו הקטינה וחברתה בנאשם בפארק. במקום נכחו ידידים של הקטינה, להם סיפרה על שעולל לה מולה. הידידים פנו לנאשם ודרשו לדעת האם הקטינה דוברת אמת. בתגובה, הצביע מולה על הקטינה וחברתה, ואיים עליהן בכוונה להפחידן בכך שסימן לעברן בידו בתנועה מאיימת, אשר הפחידה אותן.  

בבקשת המעצר כתבה עו"ד רום כי "מעשיו של המשיב מקימים נגדו את עילת מעצר... המשיב מסוכן לבטחונן ושלומן של קטינות.... מעשיו של המשיב מצויים במדרג הגבוה ביותר של עבירות המין. המעשים בוצעו באכזריות ובכוח, ומעידים על מסוכנות גבוהה ביותר הנשקפת ממנו".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:142
קומיט וכל טופס במתנה