שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > זוועה בחופשה - קטין בן 14, עבר תקיפה מינית בבריכה בפארק המים "ימית 2000"

חדשות

זוועה בחופשה - קטין בן 14, עבר תקיפה מינית בבריכה בפארק המים "ימית 2000", צילום: צילום: גטי ישראל
זוועה בחופשה - קטין בן 14, עבר תקיפה מינית בבריכה בפארק המים "ימית 2000"
26/07/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

לשמור על הילדים גם בחופש: פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר  - נגד דרור ברנדלר, בן 51  מצפרייה, לאחר שביצע מעשים מגונים בקטין בן 14 בעת ששהה בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר היום (ד'), כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד דרור ברנדלר, בן 51  מצפרייה, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתו החופשית (ריבוי מקרים). ברנדלר ביצע את המעשים בקטין בן 14 בעת ששהה בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דליה וייסברג, בתאריך 18.7.17 בשעות הצהריים שהה המתלונן, קטין בן 14, בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון. באותו הזמן שהה גם ברנדלר בבריכה ועמד בסמוך לקטין. ברנדלר ביצע במתלונן מעשים מגונים ללא הסכמתו.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד וייסברג כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר... לפי שאף שהוא נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו - יפגע בקטינים או קטינות נוספים. המשיב ביצע את העבירות לאור יום, במקום ציבורי, תוך שהוא מנצל באופן ציני את העובדה כי הקטין נמצא בבריכה, לבוש בביגוד מינימלי... מסוכנותו של המשיב גוברת, לאור העובדה שלאחר שביצע מעשים מגונים במתלונן, נכנס לשירותים, ונגע בישבנו של ילד בן 9, אשר יצא מהשירותים בוכה ומפוחד, וסיפר על כך למאבטח במקום. לפיכך... משניצב בפנינו משיב המונע מדחפים מיניים חסרי שליטה, קיימת סכנה ברורה וממשית לשלומם ולביטחונם של ציבור הקטינים בכללותם."

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:42
קומיט וכל טופס במתנה