שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ערבי מרמאללה אנס תיירת יהודייה מארה"ב לאחר ששיכר אותה עד איבוד הכרה

חדשות

ערבי מרמאללה אנס תיירת יהודייה מארה"ב לאחר ששיכר אותה עד איבוד הכרה, צילום: צילום: גטי ישראל
ערבי מרמאללה אנס תיירת יהודייה מארה"ב לאחר ששיכר אותה עד איבוד הכרה
16/07/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

אישום חמור ביותר: תאאר דאר כילה, תושב רמאללה פתח את דלת החדר הסמוך לקבלה והכניס את התיירת, אשר לא הצליחה לעמוד על רגליה, אל החדר. הכניס אותה לחדר הרחצה והסיר ממנה את בגדיה. שם ביצע בה מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים והכול תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה התיירת

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יובל קדר, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תאאר דאר כילה, תושב רמאללה, בגין עבירה של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים באישה צעירה – תיירת מארצות הברית שלנה בבית המלון בו עבד.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על פי כתב האישום, ביום 9.7.17 שהתה התיירת בלובי בית המלון בירושלים. סמוך לשעה 22:30 כאשר נותרה לבדה, ניגש אליה כילה ונתן לה, מיוזמתו, כוס בירה ללא תשלום. בהמשך מזג למתלוננת עוד 5 כוסות של משקה אלכוהולי חריף והתיירת שתתה אותם.

עוד עולה, כי בשלב מסוים, אמרה התיירת לנאשם שהיא שיכורה ורוצה לעלות לחדרה בבית המלון בו היא לנה יחד עם חברות נוספות בקבוצה. כילה התעקש ללוות את התיירת חרף סירובה. בכניסה לחדרה תפס אותה כילה, נצמד אל גופה ונישק אותה על פיה, התיירת נסוגה לאחור אך כילה המשיך לנשקה.

בהמשך כתב האישום עולה, כי התיירת שבה ונפרדה מכילה עוד מספר פעמים אך כילה לא עזב את התיירת וירד עימה במדרגות כשהיא בערפול חושים ואינה יכולה להתנגד למעשיו. כילה הוביל את התיירת אל סמוך לדלפק הקבלה, פתח את דלת החדר הסמוך לקבלה והכניס את התיירת, אשר לא הצליחה לעמוד על רגליה ונשענה על הדלפק, אל החדר.

כילה הכניס אותה לחדר הרחצה והסיר ממנה את בגדיה. שם ביצע בה כילה מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים והכול תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה התיירת.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:147
קומיט וכל טופס במתנה