שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תושב מרכז הארץ רצח את בתו - מאחר וניהלה קשר עם מוסלמי

חדשות

תושב מרכז הארץ רצח את בתו - מאחר וניהלה קשר עם מוסלמי  , צילום: צילום: גטי ישראל
תושב מרכז הארץ רצח את בתו - מאחר וניהלה קשר עם מוסלמי
16/07/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

מזעזע – סאמי קרא, תושב מרכז הארץ רצח את בתו הנרייט קרא, על רקע קשריה עם מוסלמי. כך עולה מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי מרכז

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (א), לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד סאמי קרא מרמלה בגין רצח בתו, הנרייט קרא. הפרקליטות מבקשת את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד קרן וקסלר, במשך תקופה של כשנה טרם האירועים נשוא כתב האישום, ניהלה הנרייט המנוחה, למורת רוחם של הנאשם ומשפחתו, מערכת יחסים עם צעיר מוסלמי, שבעת הרלוונטית לאישום שהה במעצר. נוכח מערכת היחסים העכורה עם הוריה, התנגדותם הנחרצת לקשר עם הצעיר, שמצאה ביטוי אף באלימות ובאיומים כלפיה, עזבה המנוחה את הבית בתאריך 26.5.17 או בסמוך לכך. לאור העובדה שהתעורר בלבה חשש לחייה, שהתה במקומות מסתור שונים, בין השאר, אצל אמו של הצעיר. הנאשם, אמה של המנוחה ובני משפחה נוספים, ניסו להשיבה הביתה הן בפניות תכופות למשטרה ודרישה שבתם תוחזר הביתה, והן באמצעות הפעלת לחצים ואיומים כלפיה וכלפי אמו של הצעיר ששכנה אותה בביתה, שהביאו בסופו של דבר לכך שהמנוחה נאלצה לעזוב את המקום.

במסגרת מסכת הלחצים והאיומים כלפיה, בתאריך 8.6.17 בשעות הערב, איתרו בני משפחה את המנוחה בבית אמה של חברתה ברמלה, ובאירוע זה שבר אחד מבני המשפחה את הטלפון הנייד שלה. בהמשך, בסמוך לשעה 3 לפנות בוקר, הגיע הנאשם למקום, התפרע, הכה את הנרייט בסטירות ואיים עליה באומרו:" כמה שישבתי בכלא, אני אשב כל החיים שלי בכלא, לא אכפת לי."

בתאריך 12.6.17 בשעות הערב, בילתה המנוחה במסיבת הסיום של בית הספר, ושבה לבית לפנות בוקר. למחרת בשעות הבוקר יצאה מהבית והפקידה בבנק הדואר סכום של 400 ₪ עבור "קנטינה" לצעיר. לאחר מכן שוחחה עם קרובת משפחה ובן היתר סיפרה לה כי בסוף השבוע עתיד הצעיר לצאת מבית הכלא ובכוונתה להתאסלם, וכן סיפרה לה שהפקידה כסף לקנטינה עבורו. בסמוך לאחר סיום השיחה התקשרה קרובת המשפחה לנאשם וסיפרה לו את תוכנה. זמן קצר לאחר מכן ניגש הנאשם לדירה בה שהתה המנוחה אותה העת בגפה. על רקע השקפתו שהתנהלותה, הקשר עם הצעיר ועזיבתה את הבית, פגעו בכבוד המשפחה וביישו אותו, גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה של המנוחה ולמען מימוש מטרתו הוא הצטייד בסכין. הנאשם דקר את המנוחה באמצעות סכין שלוש דקירות, וגרם למותה במקום.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:36
קומיט וכל טופס במתנה