שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד גיל סלומון גבר על 6 מתחרים ומונה אמש למנכ"ל לשכת עורכי הדין

חדשות

עו"ד גיל סלומון גבר על 6 מתחרים ומונה אמש למנכ"ל לשכת עורכי הדין, צילום: עו"ד גיל סלומון. צילום: יחסי ציבור
עו"ד גיל סלומון גבר על 6 מתחרים ומונה אמש למנכ"ל לשכת עורכי הדין
06/01/2014, עו"ד אורי ישראל פז

ינהל 70 עובדים ויחלוש על תקציב שנתי של 65 מיליון שקל, תמורת שכר שנע בין 400 ל-800 אלף שקל בשנה. הוועד המרכזי בלשכה אישר את מינויו של עוה"ד סלומון, בן 41, בעלים של חברה לייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, ששימש בעברו כיועץ לשרי המשפטים דניאל פרידמן ויעקב נאמן, דובר הסנגוריה הציבורית וכתב משפטי בערוץ הראשון

הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין אישר אמש את מינויו של עו"ד גיל סלומון למנכ"ל הלשכה. סלומון, שגבר על שישה מתמודדים נוספים שהתחרו על התפקיד הנחשק, יכנס לתפקיד מנכ"ל הלשכה בזמן הקרוב.

עוה"ד סלומון, בן 41, הוא בעלים של חברה לייעוץ תקשורת ואסטרטגיה. בעברו שימש כיועץ תקשורת לשרי המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן ופרופ' יעקב נאמן. עד לאחרונה שימש עוה"ד סלומון כדובר הסנגוריה הציבורית. בעברו שימש כתב לענייני משפט של הערוץ הראשון.

עוה"ד סלומון הוא רס"ן במילואים, המשמש כסמג"ד בחטיבת חי"ר והוא יוצא היחידה לאבטחת אישים בשב"כ.

יצוין כי על התפקיד התמודדו עו"ד אופירה לובינצקי, שזכתה לתמיכת חמישה מששת חברי ועדת האיתור – מספר גבוה משל כל המועמדים. היא כיהנה כמנכ"לית מועצה מקומית גני תקווה וכמנכ"לית בצלאל. התמודד גם עו"ד שרון אדלר, שותף במשרד מ. פירון המתמחה במימון, אשר שימש כיועץ המשפטי של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים.

כמו כן, התמודדו על התפקיד הניהולי מטבעו עו"ד אלי לוינזון-סלע, שותף במשרד שרגא בירן, אשר כיהן כיועץ משפטי ברבוע כחול. וכן עו"ד ורו"ח לימור אופז-רצון, סגנית מנהל יחידה ברשות ניירות ערך, שהועסקה במשרד גורניצקי ובמשרד רו"ח קסלמן וקסלמן. וכן גם עו"ד נועם שכנר, בעל משרד עצמאי שהיה שותף במשרד יצחק אבירם, ושימש כסנגור מחוז מרכז בסנגוריה הציבורית וכתובע בפרקליטות הצבאית. על התפקיד התמודד גם עו"ד חביב חזאן, מייסד ושותף בקרן ההשקעות אל באודר לסקטור הערבי-ישראלי, אשר שימש מנכ"ל בחברת ניהול במקינסקי.

תפקיד מנכ"ל הלשכה הוא תפקיד ניהולי בכיר, הכולל ניהול של כ-70 עובדי הוועד המרכזי, אחריות על התקשרויות ומכרזים גדולים וניהול תקציב כולל של כ-65 מיליון שקל בשנה.

לתפקיד הנחשק שכר גבוה בצדו: המנכ"לית הקודמת, עו"ד לינדה שפיר, השתכרה במהלך רוב הקדנציה שלה כ-800 אלף שקל לשנה. בהצעת התקציב לשנת 2014 אמנם הופחתה עלות השכר ל-400 אלף שקל, אבל לאחרונה דורש ומנסה ראש הלשכה עו"ד דורון ברזילי להגדיל את עלות השכר של מנכ"ל הלשכה – הגם שבמהלך קמפיין הבחירות שלו הצהיר בריאיון עם כותב שורות אלה כי בכוונתו להקטין משמעותית של עלות השכר של מנכ"ל הלשכה.

ראש הלשכה, עוה"ד ברזילי, בירך על מינויו, וציין כי "לסלומון היכרות ארוכת ימים עם מערכת המשפט על כל גווניה ואני משוכנע כי הוא יצעיד את הלשכה קדימה".

עוה"ד סלומון עצמו ביקש להודות "לחברי הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין שנתנו בי אמונם, ובחרו בי לתפקיד מנכ"ל הלשכה. ללשכת עורכי הדין חשיבות ציבורית גדולה, ובפניה אתגרים רבים ומורכבים. אני בטוח כי בעזרת עובדי הלשכה המסורים אצליח להצעיד את הלשכה קדימה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:105
קומיט וכל טופס במתנה