שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער יקבל תגמול של מאות אלפי שקלים

חדשות

עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער יקבל תגמול של מאות אלפי שקלים , צילום: דגל הגאווה
עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער יקבל תגמול של מאות אלפי שקלים
12/06/2013, עו"ד אנה נודל

עד המדינה בפרשת הרצח שאירע לפני ארבע שנים ייכנס לתוכנית להגנת עדים בחו"ל ויקבל תגמול של כ-10,000 שקל ב-15 השנים הקרובות, נוסף לתגמול של מאות אלפי שקלים במקרה של הרשעה

עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער יכנס לתוכנית להגנת עדים ויקבל ב-15 השנים הקרובות תגמול של כ-10,000 שקל בחודש, כך פורסם בחדשות 2. אם עדותו תביא להרשעת החשוד המרכזי בירי, חגי פליסיאן, יקבל עד המדינה תגמול נוסף של מאות אלפי שקלים.

לפי המידע שהגיע לחדשות 2, עד המדינה הביא לשוטרים כראיה את כובע הגרב שאותו חבש לפי החשד פליסיאן במהלך הרצח. העד ישלים בשבועות הקרובים את עדותו ולאחר מכן יוטס לחו"ל במסגרת התוכנית להגנת עדים. העד יוחזר לארץ בחשאי כדי למסור עדות במשפט.

על פי החשד, המניע לרצח היה נקמה אישית בעקבות אונס שבוצע לכאורה באחד הקטינים החשודים. עד המדינה הוא עבריין הומוסקסואל הנמצא במעצר, שהיה בעבר חבר קרוב של החשוד העיקרי ברצח. העד סייע כסוכן סמוי כחודשיים וחצי, והמעצרים בוצעו לפני שהמשטרה סיימה את החקירה הסמויה בעקבות חשש לסכנה מיידית לחייו של העד.   

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:96
קומיט וכל טופס במתנה