שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הוגש כתב אישום נגד שמעון קופר: נעזר במאהבת כדי לרצוח את אשתו השלישית

חדשות

הוגש כתב אישום נגד שמעון קופר: נעזר במאהבת כדי לרצוח את אשתו השלישית, צילום: צילום: Getty images Israel
הוגש כתב אישום נגד שמעון קופר: נעזר במאהבת כדי לרצוח את אשתו השלישית
26/11/2012, עו"ד אנה נודל

לטענת הפרקליטות, קופר הזריק לבת זוגתו חומר קטלני אותו קיבל מהמאהבת שלו, רופאה מרדימה בבית חולים מאיר. הנאשם שכנע את המאהבת שהוא זקוק לחומר לביצוע משימה סודית בשליחות כוחות הביטחון

כתב אישום הוגש היום (ב') לבית המשפט המחוזי מרכז נגד שמעון קופר בן ה-51, המואשם ברצח אשתו השלישית, ג'ני מור-חיים, באמצעות כמות קטלנית של חומר שאותו קיבל מהמאהבת שלו, שעבדה כרופאה בבית החולים מאיר.

קופר פגש את הנרצחת בשנת 1999 ועבר להתגורר יחד עם שני ילדיו בביתה של ג'ני ובנותיה בקיבוץ אייל. לפי כתב האישום, קופר הכיר באמצעות שדכנית את ד"ר מריה זקוטסקי, רופאה מרדימה בבית החולים מאיר, וניהל גם איתה מערכת יחסים זוגית.

עוד נטען כי החל משנת 2007 החל קופר לנקוט בהליכים משפטיים שונים כדי להבטיח את זכויותיו בנכסיה של אשתו, ו.

לטענת הפרקליטות, קופר שכנע את זקוטסקי כי הוא זקוק לחומר כדי לבצע משימה סודית בשליחות כוחות הביטחון. הוא ביקש לברר עם זקוטסקי האם קיים חומר קטלני שלא נגלה בבדיקה טוקסיקולוגית, וסיפר לה שעליו לרצוח אדם כבן חמישים הסובל מעודף משקל – תיאור המתאים לג'ני. זקוטסקי הסכימה לסייע לו וגנבה את החומר מבית החולים שבו עבדה.

המשטרה חשדה כי קופר רצח גם את אשתו הראשונה אורית שנפטרה בגיל 32 אף שהייתה במצב בריאותי תקין. אשתו השנייה של קופר התגרשה ממנו לאחר שמצאה מתחת למיטתם חפיסות של כדורי הרגעה שלא היו בשימוש של אף אחד מהם.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:207
קומיט וכל טופס במתנה