שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה לא יואשם באונס

חדשות

ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה לא יואשם באונס, צילום: צילום: מיכאל יעקובסון
ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה לא יואשם באונס
13/09/2012, עו"ד אנה נודל

כתב אישום יוגש נגד מלכה בגין עבירות של ביצוע מעשה מגונה וקבלת שוחד, בכפוף לשימוע. הפרקליטות לא תאשים את מלכה באונס לאחר שקבעה כי אין סיכוי סביר להרשעה

פרקליטות מחוז דרום הודיעה אתמול (ד') על החלטתה להעמיד לדין את ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה בשני סעיפים של ביצוע מעשה מגונה ובלקיחת שוחד. מלכה לא יואשם בעבירה של אונס.

לפני ארבעה חודשים נעצר מלכה בחשד לאונס עובדת שהייתה כפופה לו. לאחר מעצרו הוגשה תלונה נוספת על אונס וכמה תלונות של נשים שטענו כי הוא ניצל את מצוקתן כדי לקיים עמן יחסי מין. לאחר חקירה ממושכת, העבירה המשטרה את התיק לפרקליטות עם המלצה להעמיד את מלכה לדין בגין אונס.

הפרקליטות מסרה כי "לאחר בחינה מדוקדקת של הדברים, הוחלט – בין היתר בשל שיקולים שמטבע הדברים לא ניתן לתת להם פומבי – כי לאור מכלול חומר הראיות שנאסף, אין מקום להגיש כתב אישום נגד מר מלכה בשני עניינים אלה, וזאת בשל היעדר סיכוי סביר להרשעה".

בעקבות החשדות החמורים נגד מלכה, הוציא בית המשפט המחוזי נתן צו הרחקה חלקי נגדו, האוסר עליו להיכנס לבניין העירייה שבו, על פי החשדות, בוצעו העבירות המיוחסות לו. בית המשפט אפשר למלכה להמשיך למלא את תפקידו מבניין הסמוך לעירייה.

הצו ניתן לתקופה של חודש כנגד התחייבות של הפרקליטות להגיש עד תום תקופה זו כתב אישום נגד מלכה. אלא שהפרקליטות ביקשה דחייה בהגשת כתב האישום בשל מורכבות התיק. הפרקליטות תגיש את כתב האישום לאחר הליך של שימוע שיתקיים בפני פרקליט המדינה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:20
קומיט וכל טופס במתנה