שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ניצחון לאפל: נאסר שיווקו באיחוד האירופי של גלקסי טאב 7.7 של סמסונג

חדשות

ניצחון לאפל: נאסר שיווקו באיחוד האירופי של גלקסי טאב 7.7 של סמסונג, צילום: סמסונג גלקסי טאב 7.7
ניצחון לאפל: נאסר שיווקו באיחוד האירופי של גלקסי טאב 7.7 של סמסונג
25/07/2012, עו"ד אנה נודל

בית המשפט בגרמניה אסר על מכירת מכשיר הטאבלט בעקבות תביעה שהגישה  אפל נגד סמסונג בטענה לפגיעה בקניין רוחני; הדגם הגדול יותר ימשיך להימכר באירופה

במהלך דרמטי, אסר אתמול (ג') בית משפט בגרמניה על מכירת מכשיר גלקסי טאב 7.7 באיחוד האירופי, בעקבות התביעה המשפטית של חברת אפל נגד סמסונג, יצרנית מחשבי הטאבלט גלקסי טאב.

בעבר אסר בית המשפט על מכירת הטאבלט של סמסונג בגרמניה, וכעת האיסור הורחב לכל האיחוד האירופי. יחד עם זאת, בית המשפט בדיסלדורף קבע כי הדגם הגדול יותר, גלקסי טאב 10.1, הינו מספיק ייחודי ולכן איפשר את המכירה שלו.

סמסונג מייצרת עבור אפל רכיבים אלקטרוניים למכשיריה. לטענת אפל, סמסונג מנצלת את הגישה שלה לטכנולוגיה ועיצובים של אפל כדי להעתיק את העיצובים ולפתח מוצרים דומים לאלו של אפל.

לפני למעלה משנה פתחה אפל בקרב משפטי נגד סמסונג בכמה חזיתות בעולם. תביעות הוגשו בארצות הברית, גרמניה, הולנד, אוסטרליה ומדינות נוספות. אפל טוענת בתביעות שסמסונג הפרה פטנטים רשומים שלה והשתמשה בעיצוביה לאייפון ולאייפד כדי לייצר את מכשירי הגלקסי. אפל תובעת מסמסונג פיצויים בסך של 2.5 מיליארד דולר. סמסונג תקפה חזרה וזכתה בחלק מהתביעות, כולל פסק דין סמלי המחייב את אפל להתנצל בפניה.

סמסונג פרסמה בתגובה כי החברה מאוכזבת מפסיקת בית המשפט והיא תמשיך "להגן על זכויות הקניין הרוחני שלנו ולהתגונן מפני הטענות של אפל, כדי להבטיח שהמוצרים שלנו יהיו זמינים ללקוחות ברחבי האיחוד האירופי".

קבוצת סמסונג הדרום קוריאנית נוסדה בעיר דגו ב-1938 ומעסיקה כיום כ-350 אלף עובדים. בשנת 2011 רשמה סמסונג הכנסות בהיקף 248 מיליארד דולר – יותר מהתוצר הלאומי הגולמי של מדינת ישראל.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:218
קומיט וכל טופס במתנה