שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מורה בבי"ס יסודי נשלח ל-10 שנות מאסר בשל ביצוע מעשים מגונים בתלמידיו

חדשות

מורה בבי"ס יסודי נשלח ל-10 שנות מאסר בשל ביצוע מעשים מגונים בתלמידיו, צילום: צילום: זיו קורן
מורה בבי"ס יסודי נשלח ל-10 שנות מאסר בשל ביצוע מעשים מגונים בתלמידיו
10/07/2012, רון פז

הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון ויפצה את שני המתלוננים ב-65 אלף שקל; עונשו נקבע בהתחשב בהודאתו ובעברו הפלילי הנקי

מורה בבית ספר יסודי מכפר יאסיף, נשוי ואב לארבעה ילדים, הורשע עפ"י הודאתו בהתאם להסדר טיעון בעבירות מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים ובמעשה מגונה בתלמידיו.

הרכב שופטי ביהמ"ש המחוזי בחיפה, בראשות סגן הנשיאה השופט יוסף אלרון והשופטים משה גלעד ואברהם אליקים, גזר על הנאשם 10 שנות מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי, פיצוי למתלונן הראשון בסך של 50 אלף שקל ופיצוי למתלונן השני בסך 15 אלף שקל.

הסדר הטיעון כלל גם הסכמות לעניין העונש, לפיהן הוסכם כי המדינה תעתור לעונש של 11 שנות מאסר בפועל, ואילו ההגנה תבקש להסתפק בעונש של 7 שנות מאסר בפועל, מאסר מותנה ולעניין הפיצויים הוסכם כי הטיעון יהא חופשי.

הרכב השופטים אימץ את הסדר הטיעון בשל הנסיבות העומדות לזכות הנאשם, שנטל אחריות למעשיו ומשבחר להודות ביקש להיעצר מרצון ו"ולשלם על מה שעשה" כדבריו. נקבע כי זו התנהגות שיש בה כדי לבטא חרטה ורצון להיטיב את דרכיו. לנאשם אין עבר פלילי ובמהלך ניהול המשפט הוא היה משוחרר בתנאים מגבילים. משהחליט להודות, הוא נעצר לפי בקשתו עד תום ההליכים, עוד בטרם נשמעו הטיעונים לעונש.

כן הבהיר ההרכב כי הסדר הטיעון נתקבל גם בגין העובדה כי בהודאתו ייתר הנאשם את הצורך בהבאת המתלוננים לעדות, וכן כי הסדר הטיעון, על מסגרת הענישה שבו, היה על דעת משפחות המתלוננים.

(תפ"ח 37366-05-11).

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:70
קומיט וכל טופס במתנה