שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מערכת נט המשפט תושבת לשבוע החל מה-3 באוגוסט לצורך ביצוע פעולות תפעוליות

חדשות

מערכת נט המשפט תושבת לשבוע החל מה-3 באוגוסט לצורך ביצוע פעולות תפעוליות, צילום: צילום: istock
מערכת נט המשפט תושבת לשבוע החל מה-3 באוגוסט לצורך ביצוע פעולות תפעוליות
24/07/2014, עו"ד אורי ישראל פז
במהלך ימי ההשבתה לא ניתן יהיה להגיש כתבי בי-דין, בקשות ומסמכים, למעט בעניינים דחופים, ולא ניתן יהיה לקבל מענה במרכז המידע הטלפוני

במהלך ימי ההשבתה לא ניתן יהיה להגיש כתבי בי-דין, בקשות ומסמכים, למעט בעניינים דחופים, ולא ניתן יהיה לקבל מענה במרכז המידע הטלפוני. תקופת ההשבתה לא תבוא במניין הימים לחישוב מועדים על פי החוק או החלטת בית משפט

מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, הודיע על השבתת מערכת המחשוב "נט המשפט" לצורך ביצוע פעילויות תפעוליות, בין התאריכים 3-9 באוגוסט 2014. ההשבתה נדרשת לצורך ביצוע פעולות תפעוליות במערכת המחשוב של בתי המשפט.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

משמעותה ההשבתה היא שבמהלך ימי ההשבתה לא ניתן יהיה להגיש כתבי בי-דין, בקשות ומסמכים, למעט בעניינים דחופים או עניינים אחרים הנדונים בבתי המשפט בתקופת ההשבתה. תקופת ההשבתה גם לא תבוא במניין הימים לחישוב מועד לעשיית דבר שבסדר הדין או שנקבע בחיקוק או בהחלטת בית המשפט.

כמו כן, בימי ההשבתה לא יפעלו הממשקים האוטומטיים, לא ניתן יהיה לקבל מידע במרכז המידע הטלפוני, ולא ניתן יהיה לעיין בתיקי בתי המשפט.

לגבי הליכים דחופים, יופעלו בתי המשפט במתכונת תורנות בלבד. הפעילות תבוצע באופן ידני.

החלטה לגבי קיומם של דיונים שנקבעו במועדים אלו תועבר לכל תיק בנפרד, בהתאם להחלטת נשיאי בתי המשפט. הציבור הרחב מתבקש להתעדכן מול מזכירות בית המשפט לגבי קיומם של הדיונים, אשר יתקיימו באופן חלקי.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

החלה פגרת הקיץ: בתי המשפט מצמצמים פעילות, בדקו אלו עניינים ידונו גם בפגרה

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:129
קומיט וכל טופס במתנה