שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הותר לפרסום: הגבאי כפה על בן 14 מגע פיזי בתוך בית הכנסת בבני ברק

חדשות

הותר לפרסום: הגבאי כפה על בן 14 מגע פיזי בתוך בית הכנסת בבני ברק, צילום: פדופיליה. צילום: Getty images Israel
הותר לפרסום: הגבאי כפה על בן 14 מגע פיזי בתוך בית הכנסת בבני ברק
20/11/2013, מערכת תקדין

יצחק שפיר, תושב בני ברק בן 40, מואשם בביצועם של מעשים מגונים בכוח בנער בן 14, בדירתו ובבית הכנסת שבו הוא משמש כגבאי ששם הכיר אותו. הבחור התבקש לעזור לו לנקות את המקום, ובמהלך שהותם המשותפת נכפה עליו מגע פיזי בניגוד לרצונו, שכלל חיבוקים, חיכוכים ונשיקות באזורים שונים בגופו

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), הגישה ביום חמישי האחרון (14.11.13) לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום חמור נגד יצחק שפיר, תושב בני ברק בן 40, בשל עבירות של מעשים מגונים בכוח בקטין.

שופטת בית המשפט השלום מעין בן-ארי התירה אתמול לפרסם את שמו וזהותו של הנאשם, והוא שוחרר למעצר בית בפיקוח.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ, בתאריכים 17-18.10.13 ביצע שפיר מעשים מגונים בקטין, הן בדירתו והן בבית הכנסת בו הוא משמש כגבאי. בשני המקרים ביקש שפיר מהקטין לסייע לו בניקיון, ובמהלך שהותם המשותפת כפה עליו מגע פיזי בניגוד לרצונו, אשר כלל בין השאר חיבוקים, חיכוכים ונשיקות באזורים שונים בגוף.

מכתב האישום עולה כי הנער הגיע לדירה של שפיר סמוך לשעה 19:00 בערב, ולאחר שסיים לנקות, ובעודו בדירה, ביקש ממנו שפיר כי 'יביא לו חיבוק'. שפיר חיבק את הנער, נישק אותו מספר נשיקות בצווארו, והצמיד אותו בחוזקה לגופו, באופן שזה חש באיבר מינו הזקור של שפיר, מבעד לבגדים. הבחור התנער מאחיזתו של שפיר, סובב אליו את גבו, וביקש לעזוב את החדר, אולם שפיר משך אותו אליו בכוח, הצמידו לגופו, והחל להתחכך בחוזקה בגופו.

הנער הצליח לבסוף להשתחרר מאחיזתו של שפיר, וסמוך לדלת הדירה, שפיר הרים את הנער, והצמיד אותו לגופו. הנער עזב את הדירה, ובעודו בחדר המדרגות בבניין, קרא לו שפיר וביקש ממנו לתת לו 'חיבוק אחרון'. שפיר חיבק את הנער המתלונן ושוב הצמידו לגופו.

ביום למחרת, הורה שפיר לבחור לבוא אליו לבית הכנסת, כדי לעזור לו לנקות את המקום. סמוך לשעה 14:00, ובעוד שפיר והנער שוהים בבית הכנסת, ביקש שפיר מהנער המתלונן לנשק אותו בצווארו, בלחיו ובפיו. הבחור המתלונן נישק את שפיר בלחי, ושפיר תפס אותו, הניח את ידיו על ישבנו, והצמיד אותו לגופו בחוזקה, באופן שהנער חש שוב באיבר מינו הזקור של שפיר, מבעד לבגדים. שפיר הניח לנער רק שעה שנכנס אדם אחר לבית הכנסת.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה