שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ייצוגית נגד לאנס ארמסטרונג בעקבות הודאתו בצריכת סמים: ספריו הם הונאה

חדשות

ייצוגית נגד לאנס ארמסטרונג בעקבות הודאתו בצריכת סמים: ספריו הם הונאה, צילום: צילום: Hase
ייצוגית נגד לאנס ארמסטרונג בעקבות הודאתו בצריכת סמים: ספריו הם הונאה
27/01/2013, עו"ד אנה נודל

התובעים האמריקאים דורשים חזרה את הכסף ששילמו על ספריו האוטוביוגרפיים של ארמסטרונג ומאשימים את הספורטאי ואת המוציאים לאור של הספרים בהונאה ופרסום כוזב

תביעה ייצוגית נגד רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג הוגשה בארה"ב על ידי כמה קוראים שרכשו את ספריו. התביעה הוגשה בבית המשפט הפדרלי בסקרמנטו בעקבות הודאתו של ארמסטרונג בכך שצרך סמים לאורך הקריירה שלו כדי לשפר את הישגיו הספורטיביים.

ארמסטרונג הינו אחד הספורטאים הבולטים והפופולאריים בעולם. הוא ניצח שבע פעמים ברציפות בתחרות הטור דה פראנס, לאחר שהחלים מסרטן. בין התובעים נמצא רוב סטוצמן שהיה עוזר של ארנולד שוורצנגר, מושל קליפורניה לשעבר.

התביעה מתייחסת לספריו האוטוביוגרפיים של ארמסטרונג "בחזרה לחיים – זה לא רק סיפור על אופניים" ו"כל שנייה קובעת", המתארים את מאבקו של ארמסטרונג במחלת הסרטן. התובעים דורשים לקבל בחזרה את הכספים ששולמו עבור הספרים לצד פיצויים, בעקבות הודעתו של ארמסטרונג בכך שהשתמש בסמים בכל שבע זכיותיו בטור דה פראנס, ומאשימים את הספורטאי ואת המוציאים לאור של הספרים בהונאה ופרסום כוזב.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:72
קומיט וכל טופס במתנה