חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > תא"מ (חיפה) 55028-06-13 - נירוסופט תעשיות בע"מ ואח' נ' ופיק שחאדה ואח', פסק דין
חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 1,701,140 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.
פסקי דין – רכישה
עלות המסמך 99 ש"ח
תא"מ (חיפה) 55028-06-13 - נירוסופט תעשיות בע"מ ואח' נ' ופיק שחאדה ואח'

תא"מ (חיפה) 55028-06-13

התובעות ( ות שכנגד)הנתבע

1. נירוסופט תעשיות בע"מ

2. דראל - רם בע"מ

3. ליסקאר רם בע"מ

נ ג ד

הנתבעים ( תובעת שכנגד)התובעת 2

1. ופיק שחאדה

2. ש. שלמה בע"מ רכב

בית משפט השלום בחיפה

[10.07.2014]

בפני איילת הוך-טל כב' השופטת

פסק דין

 

1. עסקינן בתביעה (על סך 24951 ₪ ) ובתביעה שכנגד (על סך 25345 ₪) בגין נזקי רכוש שנגרמו לשני כלי רכב של הצדדים עקב תאונת דרכים מיום 5.3.13.

2. מהראיות שהוצגו ונשמעו עולה כי ביום 5.3.13 נהגה גב' הדר קולר ברכב סקודה מ"ר 15-552-71 (להלן- הסקודה) הנמצא בבעלות ו/או בחזקת התובעות.

3. מר ופיק שחאדה נהג אותה עת ברכב פורד פוקוס מ"ר 51-828-75 (להלן - הפוקוס) שבבעלות ו/או בחזקת הנתבעים.

4. גב' קולר נסעה ברחוב הנפח בכרמיאל, שהינו כביש ראשי. מר שחאדה יצא אותה עת מחנייה באזור מפעל נירלון וביקש להשתלב בכביש הראשי של רחוב הנפח. מר שחאדה פנה ימינה לכיוון הכביש הראשי, הראות בצומת לא היתה טובה עקב צמחיה במקום, לכן "גלש" עם רכבו לתוך הצומת על מנת לשפר את שדה הראייה לצורך השתלבות ברחוב הנפח.

5. מר שחאדה מציין בעדותו כי הבחין ברכב הסקודה מתקרב ברחוב הנפח, אולם סבר כי יצליח להשתלב בכביש הראשי ולא הספיק. כך אירעה ההתנגשות.

6. הנהגים הסכימו לגבי מקום אירוע התאונה, צורפו תמונות של המקום (ת/1) וכן תמונות של הנזקים שנגרמו לכל אחד מכלי הרכב (ת/2 , נ/1).

7. לאחר שבחנתי את טענות הנהגים, את הדיווח שנמסר מטעם גב' קולר בנוגע לאופן התרחשות התאונה בסמוך לאחר התרחשותה (צורף לכתב התביעה), את תאורו של כל אחד מהנהגים לגבי אופן התרחשות התאונה במסגרת עדותו ואת אופי הפגיעות שנגרמו לכל אחד מהרכבים, המלצתי לצדדים כי חלוקת האחריות תתבצע כך שעיקר האחריות לתאונה תושת על נהג הפוקוס ואילו לנהגת הסקודה ייוחס אשם תורם. הצדדים קיבלו ההמלצה והוסכם כי חלוקת האחריות תהא כזו שלנהג הפוקוס תיוחס אחריות בשיעור 90% ואילו לנהגת הסקודה - 10%.

8. למעלה מן הדרוש, אציין כי ביס ...



במסמך זה מוצגים רק 2,500 התווים הראשונים של פסק הדין/ההחלטה, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאות ההליך. על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

חוקים – רכישה
עלות המסמך 99 ש"ח

אינדקס עו"ד בתקדין

אלעד רייך עו"ד
ביטוח
חוזים
נזיקין
צפה בפרופיל
כפיר חקירות
פלילי
חוקרים פרטיים
צפה בפרופיל