אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הפנים

נמצאו 24744 מסמכים עבור 'שר הפנים'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

הפ (ירושלים) 75936-12-19 - מריה נורמה ורה נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
22/01/2020
ה"פ (ירושלים) 75936-12-19 - מריה נורמה ורה נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 75936-12-19 מריה נורמה ורה ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [22.01.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 29.1.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם

עת"מ (תל אביב) 59612-03-19 - גישה - מרכז לשמירה על הזכות לנוע נ' מדינת ישראל - ממונה העמדת מידע לציבור בצה"ל

שר הפנים = שר וגם הפנים
21/01/2020
הובילה לקבלת הסעד, קרי- האם הגשת העתירה הניעה את המשיבים לחזור בהם מההחלטה הקודמת ולהעניק לעותר את הסעד שביקש בעתירה" (בג"ץ 2908/06 איוונוב נ' שר הפנים, בפס' 5 (21.4.2010) (להלן: "עניין איוונוב"). עוד נפסק כי "אם העותר קיבל את הסעד לו עתר - במלואו או בעיקרו - כי אז קמה חזקה לטובת העותר לפיה העתירה שהגיש היתה מוצדקת. משמעות הדבר היא כי הנטל עובר למשיבים להוכיח כי לא התקיימה הצדקה לעתירה או כי לא התקיים קשר סיבתי בין הגשת העתירה לבין קבלת הסעד.

הע"ז (תל אביב) 61894-07-18 - מדינת ישראל נ' עדי מאיר קרמר

שר הפנים = שר וגם הפנים
20/01/2020
מטעם הגורם המוסמך - היועמ"ש. 5. הנאשמים שבו והזכירו את מעמדן המחייב של הנחיות היועמ"ש, כפי שקבע בית המשפט העליון בבג"ץ 4065/09 עו"ד יוסף פנחס כהן נ' שר הפנים (20.07.2010). הנאשמים אף הפנו לפסיקתו של בית דין זה בת"פ (ת"א) 23067-03-12 מדינת ישראל נ' האחים י.ד. כהן חברה לבנין בע"מ (21.06.15). טענות המאשימה 6. המאשימה טענה, כי התיקון לחוק אינו חל על החקירה או על הליכי העמדה לדין, וכי בכל מקרה, התיקון לחוק לא אימץ, כטענת הנאשמים, את הנחיות היועמ"ש,

רע"מ (ירושלים) 38930-12-19 - טספהון קינדה טגניה נ' משרד הפנים-רשות האוכלוסין וההגירה

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/01/2020
סיכויי הערר 21. בית הדין מצא בהחלטה כי בטענות המבקש ביחס לבקשה ההומניטרית, אין כדי להצביע על סיכוי מסוים לקבלת הבקשה בהתאם לעע"מ 2357/14 אסברוק נ' שר הפנים, פסקה 13 לפסק דינה של השופטת ברק-ארז (19.3.2015). בהקשר זה הפנה בית הדין לעת"מ (מינהליים ב"ש) 22756-09-10 בלאסקה ביטון נ' משרד הפנים (3.5.2011), שם נקבע בסעיף 9 לפסק הדין כי העובדה שהעותר שוהה בארץ תקופה ארוכה לכשעצמה, אינה בגדר נסיבה הומניטריות יוצאת דופן. 22. לטענת המבקש, בית הדין לא ביצע

ע"מ (תל אביב) 30507-03-19 - דורון רובין השקעות וייעוץ בע"מ נ' מנהל מס ערף מוסף ת"א 3

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/01/2020
52(ג) או (ד), 54, 58, 59, 61, 77ב(א) או (ב) או 106ב(א) שלא על פי בקשת הנוגע בדבר, יתן לו הזדמנות להביא לפניו טענותיו" (בג"ץ 3/58 יונה ברמן ואח' נ' שר הפנים, פ"ד יב 1493 (1958)). 25. בהתאם להוראת סעיף 64(א) לחוק מע"מ, על המנהל להודיע לעוסק על החלטתו לבטל את רישומו כעוסק. על הודעת המנהל להיות מנומקת וברורה, ולעמוד בדרישות החוק לתיקון סדרי המנהל (החלטות והנמקות), התשי"ט-1958 (להלן- חוק ההנמקות). בהתאם לסעיף 6(א) לחוק ההנמקות, אי מילוי אחר הוראות

עמנ (תל אביב) 60770-12-19 - SOFIIA KIZIUN נ' מדינת ישראל- משרד הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/01/2020
בהן עסקינן בסעד זמני בערעור הרי שהתנאים הינם מחמירים שכן עם מתן פסק דינו של בית הדין לעררים משתנה "נקודת האיזון" בין הצדדים (עע"ם 2435/11 סימוב נ' שר הפנים (פורסם בנבו, 23.5.2011) (להלן - "עניין סימוב"), צוטט בהסכמה בעע"ם 1011/13 Waz Zongjianנ' משרד הפנים (פורסם בנבו, 6.5.2013)). 23. בענייננו, לכאורה נראה כי סיכויי הערעור של המבקשת נמוכים ביותר. 24. עיון בפסק דינו של בית הדין לעררים מעלה כי הוא מפורט ומנומק ואין לכאורה עילה להתערב בו. זאת, כאשר

ת"צ (נצרת) 32648-07-19 - מוחמד מסאלחה נ' עירית עפולה

שר הפנים = שר וגם הפנים
15/01/2020
המשיבה לבטל את החלטתה. ברקע לדברים הללו עמד סעיף 249(8) לפקודת העיריות, שתוקן על מנת לאפשר לעירייה לגבות דמי כניסה, ובלבד שיבוא על כך אישורו של שר הפנים, בהתאם לכללים שאושרו על ידי ועדת הפנים של הכנסת. כללים אלה טרם הותקנו, ואישור השר ממילא לא ניתן. על כן הסכימה העירייה לבטל כאמור את החלטתה, וכך נסתיימה ההתדיינות בעתירה המנהלית. 3. לאחר שקבעתי מועד לחקירת המצהירים על תצהיריהם במסגרת בירורה של בקשת האישור, הגיש המבקש בקשה לזמן את ראש העירייה

עמנ (תל אביב) 69243-12-19 - MIRZOBEK KHASANOV נ' משרד הפנים- מינהל האוכלוסין ומינהל אכיפה וזרים

שר הפנים = שר וגם הפנים
15/01/2020
בהן עסקינן בסעד זמני בערעור הרי שהתנאים הינם מחמירים שכן עם מתן פסק דינו של בית הדין לעררים משתנה "נקודת האיזון" בין הצדדים (עע"ם 2435/11 סימוב נ' שר הפנים (פורסם בנבו, 23.5.2011) (להלן - "עניין סימוב"), צוטט בהסכמה בעע"ם 1011/13 Waz Zongjianנ' משרד הפנים (פורסם בנבו, 6.5.2013)). 16. בענייננו, לכאורה נראה כי סיכויי ההצלחה בערעור של המבקש נמוכים ביותר. 17. עיון בפסק דינו של בית הדין לעררים מעלה כי הוא מפורט ומנומק ואין לכאורה עילה להתערב בו.

עב"ל 28017-10-18 - המוסד לביטוח לאומי נ' ל"ק

שר הפנים = שר וגם הפנים
15/01/2020
בעמ' 97. [22] בג"ץ 10771/07 שמואל גוירצמן נ' המוסד לביטוח לאומי, פ"ד סג(3) 418 (2010). [23] פרשנות במשפט, בעמ' 98. [24] בג"ץ 6247/04 גורודצקי נ' שר הפנים, פסקה 22 (23.3.2010). [25] ראו למשל: סעיפים 5, 57(ה), 57ב(ד), 189(א), 303, 304, 308. [26] ראו למשל: סעיפים 72(ג), 191(א), 238 בס"ק (2) להגדרת אלמנה, 246(ב)(4), 252(ב)ו-(ג). [27] סעיף 94 לחוק הביטוח הלאומי, תשי"ד - 1953 (ס"ח תשי"ד 6). [28] סעיף 3 לחוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 19), התשנ"ח - 1998

עמנ (ירושלים) 6141-07-19 - עדינה בריסקר נ' משרד הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
12/01/2020
חוק הכניסה לישראל, התשי"ב-1952 בירושלים (כב' הדיין מרט דורפמן) בערר (י-ם) 5601-18 (להלן - פסק הדין). פסק הדין דחה את הערר שהגישו המערערות על החלטת שר הפנים מיום 18.7.2018. רקע 2. המערערת 1, ילידת 1923, מאובחנת כסובלת מדמנציה ודיכאון וכן ממחלות שונות. 3. המערערת 2, ילידת 1979, נכנסה לישראל ביום 8.11.2004, אז החזיקה ברישיון מסוג ב/1 לעבודה בתחום הסיעוד. רישיון זה פקע, לכל המאוחר, ביום 28.5.2010 עת נפטרה המעסיקה האחרונה שלצורך הטיפול בה ניתן מיום