אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הבריאות

נמצאו 3246 מסמכים עבור 'שר הבריאות'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

ת"א (ראשון לציון) 42014-07-19 - עיריית ראשון לציון נ' מדינת ישראל - משרד הבריאות

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
16/03/2020
דצמבר 2019 החלה התפרצות מגפת הקורונה, מחלה אשר טרם נמצא לה חיסון, ואשר הבידוד נכון להיום הוא האמצעי היעיל היחיד למניעת התפשטותה. ביום 27.1.20 עשה שר הבריאות שימוש בסמכות הנתונה לו בהתאם לסעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, והכריז כי המחלה הנגרמת מנגיף הקורונה היא מחלה מידבקת מסוכנת וכי קיימת בעטיה סכנה חמורה לבריאות הציבור. החל ממועד זה פורסמו צווים והנחיות מטעם שר הבריאות ומשרדו, אשר נועדו להתמודד עם המצב החדש ולהסדיר את פעילות המדינה ותושביה

ת"ק (באר שבע) 7455-01-20 - א. ס. נ' מדינת ישראל - המשרד לבטחון פנים

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
04/03/2020
התביעה הראשון). 5. מהרגע שהתובע הבין (לטענתו) כי הוא צריך לחזור לטיפול באשפוז יום, הוא החל לפנות הן טלפונית והן בדואר אלקטרוני לגורמים רבים, כגון שר הבריאות (אשר באותה העת היה ראש הממשלה), חברי כנסת שונים, גורמי רפואה שונים, גורמי הרווחה בעיר ועוד. הפניות כללו תלונות על כך שאין מסגרת ציבורית מתאימה למי שנדרש לטיפול במערכת בריאות הנפש (עקב חוסר בתקציב) ונעשו הן בעל פה והן בכתב. התביעה הראשונה 6. כאמור, בתחילה הגיש התובע תביעה במסגרת ת"ק

חב"ר (תל אביב) 65550-05-19 - ענת קמינגר נ' קופת חולים מאוחדת

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
27/02/2020
(עע (ארצי) 31642-10-18 עזבון המנוח אילן דיאמנט ז"ל- קופת חולים מאוחדת (מיום 11.2.2020)(להלן- ענין דיאמנט); בג"ץ 7716/11 אסותא מרכזים רפואיים נ' שר הבריאות (מיום 17.3.2013); ע"א 8447/06 קופת חולים לאומית נ' איתמר היימן (מיום 22.5.2011). עוד נקבע בעניין דיאמנט, כי החוק אינו מקנה זכאות להחזר כספי (להבדיל ממתן שירות הרפואי בעין) ולכן גם ההחזר הכספי בדיעבד אינו נעשה מכוח החוק, אלא מכוח גמישות מסוימת ביישומו. שם נקבע כי מבלי למצות את המקרים בהן

עת"מ (תל אביב) 25243-02-20 - התעשייה האווירית לישראל בע"מ נ' משרד הביטחון -מנהל ההרכשה והייצור

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
24/02/2020
לשבות האוזן ואולם, לא כך הדבר כאשר מדובר היה בלוח זמנים צפוף למתן שירותי התמיכה הלוגיסטית בנסיבות העניין. (לעניין זה ראו בג"צ 632/81 מיגדה בע"מ נ' שר הבריאות (ניתן ביום 29.4.82). 35. סביר להניח, כי ככל שלא היתה מכריזה המשיבה 1 על מכרז חדש, בעקבות השינוי המהותי, יכול והיתה מוצאת עצמה חשופה לטרוניות של המשתתפות האחרות. 36. זה המקום לציין, כי בזמן אמת גם העותרת, סברה כי דחייה של לוז עלולה לגרור אחריה עלויות לחברה - ראה פניית העותרת בשאלות הבהרה

סע"ש (תל אביב) 8871-09-17 - דוד גורין נ' ק.מ.ג קרב מגע גלובל בע"מ

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
23/02/2020
על עובדת או עובד ארעיים או זמניים, ובלבד שעבדו אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה שישה חודשים לפחות; שר התעשייה המסחר והתעסוקה רשאי, בהתייעצות עם שר הבריאות ובאישור ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת, לקבוע סוגים של טיפולי פוריות שהוראות פסקה זו לא יחולו עליהם. 207. בנסיבות המקרה דנן, התובע לא נעדר מעבודתו עקב טיפולי הפוריות, ועל כן חלה הוראת סעיף 9(ה)(3)לחוק עבודת נשים. 208. בהתאם להוראות סעיף 9 (ה)(3) הוראות פסקה 9(ה)(1) יחולו גם על עובדת

ס"ק (חיפה) 34735-02-20 - מדינת ישראל נ' הסתדרות העובדים הכללית החדשה - הסתדרות עובדי המדינה בישראל

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
17/02/2020
במשמרת הבוקר פעילות רפואית שכלולה בסל הבריאות" (סעיף 5ב להחלטה). 33. עוד נקבע באותה החלטה, כי "לצורך יישום ההסכם ולמניעת יישום התופעה, להנחות את שר הבריאות, בהתייעצות עם שר האוצר ונציב שירות המדינה לתקן, תוך 90 ימים, את תקנות יסודות התקציב, כך שיכללו את העקרונות הבאים". כלומר, ניתן לראות כי כריכת הסכם 2015 בתיקון של תקנות תאגיד הבריאות, בסיסה בהחלטת הממשלה שבנדון. 34. אשר על כן, במובן זה ניתן לראות את מחאתם של המשיבים כנגד אי-יישום הסכם 2015,

תא"ק (הרצליה) 49161-08-19 - פלונית ז"ל נ' הראל חברה לביטוח בע"מ

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
16/02/2020
שיווק ומתן הוראה על שימוש בתכשיר אלא אם כן הוא תכשיר רשום ובהתאם לרישום בפנקס. סעיף 47א(ג) לפקודת הרוקחים קובע, כי "על אף האמור בסעיף קטן (ב), רשאי שר הבריאות לקבוע כללים לפיהם רשאי המנהל להתיר ייצור או שיווק של תכשיר או שימוש בו אף אם אינו תכשיר רשום, או של תכשיר הרשום שלא בהתאם לתנאי הרישום, בתנאים ובכמויות שקבע, אם ראה כי הדבר דרוש לצורך מתן טיפול חיוני, לצורכי מחקר, לצורכי רישום בפנקס או לצורכי ייצוא בלבד...". התובעת ממשיכה ומפנה אל תקנות

חב"ר (תל אביב) 25198-06-19 - יעקב קיהל נ' מכבי שירותי בריאות

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
27/01/2020
שיטת השובר, המערבת מימון ציבורי בפרטי. כלומר, החוק אינו מזכה מטופלים בהחזר עבור רכישה פרטית של שירות ציבורי (בג"צ 7716/11 אסותא מרכזים רפואיים נ' שר הבריאות, 17.3.13; בג"צ 4253/02 קריתי נ' ראש עירית טבריה, פ"ד סג (2) 86 (2009) והשוו גם לנפסק, בהקשר אחר, אך דומה, בבג"ץ 1393/16 ההסתדרות הרפואית בישראל נ' כנסת ישראל, 6.5.19). אשר על כן, ביחס לעמדתו העקרונית של התובע, לפיה הוא היה רשאי לבחור להתאשפז ב"פאלאס" דווקא או בכל מוסד רפואי אחר, לפי שיקול

ת"צ (תל אביב) 36297-02-19 - שני בראשי אמון נ' מכבי שירותי בריאות

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
21/01/2020
(להלן: "חוק הבריאות") קובע: "לבית הדין לעבודה תהיה סמכות ייחודית לדון בכל תובענה למעט תביעת נזיקין, שבין מבוטח או מי שהוא טוען שהוא מבוטח לבין שר הבריאות, המנהל, המוסד קופת חולים, נותן שירותים לפי חוק זה או הועדה שהוקמה לפי סעיף 3א, או שבין המוסד לבין קופת חולים או לבין מי שחייב בתשלום דמי ביטוח בריאות " (ההדגשה שלי- ע.ב). 5. הנה כי כן, לבית הדין לעבודה סמכות ייחודית לדון בכל תובענה, למעט תביעת נזיקין, בין מבוטח לבין קופת חולים. 6. הלכה היא, כי

ת"א (באר שבע) 32835-01-16 - דב עודד שמידט נ' אחים אוזן חברה לבניה בע"מ ח.פ.

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
15/01/2020
התקן הרשמי (ר' סעיף 9(א)(1) לחוק התקנים). 67. בפסיקה ענפה, עמדו על השוני שבין תקן ישראלי לתקן ישראלי רשמי. כך, בבג"צ 1934/95 תה ויסוצקי בע"מ נ' שר הבריאות (פורסם במאגרים משפטיים), נקבע: "תקן ישראלי שמור לבעליו לטובתו: תו התקן מעיד על איכות המצרך. אך תקן כזה אינו מחייב: גם לאחר שנקבע תקן ישראלי למצרך מסוים, עדיין מותר לייצר ולשווק מצרך זה אף אם אינו עומד בתקן...אולם הכרזתו של תקן ישראלי כתקון רשמי מקנה להוראותיו תוקף מחייב. ההכרזה הופכת את התקן