אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הביטחון

נמצאו 6620 מסמכים עבור 'שר הביטחון'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 1,701,140 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (תל אביב) 50136-05-19 - עומר רמאדן נ' שר הביטחון

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
02/01/2020
עת"מ (תל-אביב-יפו) 50136-05-19 - עומר רמאדן נ' שר הביטחוןמחוזי תל-אביב-יפו עת"מ (תל-אביב-יפו) 50136-05-19 עומר רמאדן נ ג ד שר הביטחון המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור ע"י ב"כ פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי)- עו"ד ש. בלו בית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [02.01.2020] כב' השופטת צילה צפת, סגנית נשיא פסק דין עניינה של העתירה בהחלטות המשיבים מימים 12.11.18 ו 15.14.19 לפי סעיף 61(א) לחוק המאבק בטרור, התשע"ו -2016 (להלן "חוק המאבק בטרור"), לדחות השגה נגד צו תפיסה שנחתם ביום 20.9.18 על די שר הביטחון

עמנ (תל אביב) 31473-10-17 - סמ"ר חן בן חיון נ' ראש אכ"א

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
22/12/2019
ההתערבות של בית המשפט בשיקולי המערכת הצבאית בענייני כוח אדם בכלל, ולעניין התאמה לשירות קבע בפרט, הינה מצומצמת. בבג"ץ 1919/09 רס"ל שמואל בן עזרא נ' שר הביטחון (פורסם בנבו, 2009), נקבע (פסקה י' לפסק דינו של כב' השופט אלייקים רובינשטיין, להלן: עניין בן עזרא): "מרווח שיקול הדעת המסור למערכת הצבאית, לקבוע את התאמתו או אי התאמתו של אדם לשרת בשורותיה - הוא כידוע רחב, ומכאן גם הריסון בהתערבותו של בית משפט זה דרך כלל בכגון דא, אף כי סבורני שאין להירתע

בג"צ 3122/18 - פלוני נ' שירות הביטחון הכללי

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
19/12/2019
הביטחון הכללי ואח'עליון בג"ץ 3122/18 פלוני נ ג ד 1. שירות הביטחון הכללי 2. המנהל הביטחונית לסיוע 3. הוועדה לטיפול במאוימים של מתאם הפעולות בשטחים 4. שר הביטחון 5. שר הפנים 6. מדינת ישראל בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק [19.12.2019] כבוד השופט ע' פוגלמן כבוד השופט נ' סולברג כבוד השופט מ' מזוז עתירה למתן צו על תנאי וצו ביניים בשם העותר: עו"ד ענאןעטשי בשם המשיבים: עו"ד אודיאיתן תאריך הישיבה: כ"א בכסלו התש"ף פסק-דין השופט ע' פוגלמן:

עת"מ (חיפה) 58529-08-19 - סברי ח'ורי נ' המועצה המקומית כפר יאסיף

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
18/12/2019
או סביר לניגוד אינטרסים שכזה ויש להראות כי ניגוד העניינים הנטען הינו ברמה כזו שהוא יוצר חשש סביר או ממשי לקיומו של משוא פנים (בג"צ 35/82 ישפאר נ' שר הביטחון, פ"ד לז(2) 505). העותר העלה טענות בעלמא בהקשר זה, ולא שוכנעתי כי יש חשש ממשי כפי שנטען. הטענה לפיה לד"ר סוויד היה אינטרס שלא לבחור במשיב כדי שלא תפגע פרנסתו בעתיד, אינה סומכת על נתונים שהוכחו ואזכיר שוב כי הוא היה שותף פעיל דווקא בישיבה הראשונה בה הוחלט לבחור בעותר. 62. שלישית, באשר לעצם

בג"צ 5751/16 - רגבים נ' שר הביטחון

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
12/12/2019
בג"ץ 5751/16 - רגבים נ' שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן ואח'עליון בג"ץ 5751/16 רגבים נ ג ד 1. שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן 2. אלוף פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה 3. ראש המנהל האזרחי, תא"ל אחוות בן חור 4. שר החוץ, מר בינימין נתניהו 5. האיחוד האירופי 6. סלימאן נג'אדה 7. יוסף עודה סלאמה הדאלין 8. עאישה עלי סלימאן הדאלין 9. וטפה אברהים רעיד צרעיאה פקיר 10. תמאם אברהים מחמד הלין 11. פאטמה מוסא מחמד אל מסרי 12. פאטמה חסן סוילם צראיעה 13. סלאמה מוסא סלאמה

עת"מ (חיפה) 11270-11-19 - תדיראן טלקום - שירותי תקשורת בישראל בע"מ ח.פ. נ' עיריית חיפה

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
10/12/2019
איזון בין האינטרסים המנוגדים העולים בגדריו (וראו בג"ץ 7053/96 אמקור בע"מ נ' שר הפנים, פ"ד נג(1) 193, 202 (1999); בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הביטחון (6.9.2011))." במסגרת זו נבחנים השיהוי האובייקטיבי, השיהוי הסובייקטיבי וחומרת הפגיעה בשלטון החוק. ראו עע"מ 6881/07 ברגר נ' המועצה המקומית עמק חפר (14.6.10) - "כידוע לשיהוי שלושה יסודות: השיהוי הסובייקטיבי, השיהוי האובייקטיבי וחומרת הפגיעה בשלטון החוק. בבחינת השיהוי הסובייקטיבי יבחן אופן

עת"מ (ירושלים) 9296-08-19 - khader mustafa נ' שר הביטחון

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
08/12/2019
עת"מ (ירושלים) 9296-08-19 - khader mustafa ואח' נ' שר הביטחון ואח'מחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 9296-08-19 1. khader mustafa 2. מניר מוצטפא 3. זווהי חאדר דרוויש מוצטפא ע"י ב"כ עו"ד מאג'יד חמדאן נ ג ד 1. שר הביטחון 2. מפקד כוחות צה"ל באיו"ש 3. מתאם הפעולות בשטחים (מתפ"ש) ע"י ב"כ עו"ד מורן בראון (פמ"י) בית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [08.12.2019] כבוד השופטת דנה כהן-לקח פסק דין 1. העותר 1 (להלן: העותר) הנו תושב ואזרח

עת"מ (חיפה) 32659-06-19 - ועד מקומי מייסר נ' מדינת ישראל

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
01/12/2019
ניקיון כפיים וחוסר תום לב, השולל זכותו של העותר לכך שעתירתו תיבחן לגופה, ומצדיק דחייתה על הסף. ראו, לעניין זה, דברים שנאמרו בבג"ץ 5498/03 מקמל נ' שר הביטחון פ"ד נז(6) 97: "אכן, הלכה מושרשת היטב היא כי אי-גילוין של עובדות הרלוונטיות לעתירה הוא חוסר ניקיון כפיים, והתנהלות כזו מצד העותר יש בה כדי לשלול, לעתים כנימוק יחיד, את זכותו לסעד מן הצדק (ראו: בג"ץ 421/86 אשכנזי נ' שר התחבורה [5]; בג"ץ 974/94 זגארי נ' שר הפנים [6] והמובאות שם)". כן ראו: בג"ץ

ת"א (נצרת) 44659-04-19 - סברי אבו ראס נ' פסגות קופות גמל ופנסיה בע"מ

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
01/12/2019
האזורי לעבודה הוענקו בחקיקה סמכויות שיפוט ייחודיות, מתוך מטרה לרכז את כל התביעות בענייני עבודה בטריבונל מקצועי שיהא בקיא בתחום (בג"צ 221/69 פלוני נ' שר הביטחון, פ"ד כד(1) 365). משמעותה של הענקת סמכות שיפוט ייחודית, הנה כי עניינים שבסמכותו הייחודית של בית הדין האזורי לעבודה יידונו אך ורק בבית הדין לעבודה, אך לא יידונו בבית הדין לעבודה אלא עניינים אלה. במרבית המקרים, סמכותו של בית הדין לעבודה נקבעת על פי "עילת" התביעה (להבדיל מהסעד המבוקש") (ע"א

עת"מ (חיפה) 30684-11-19 - משתלת עולם הצמחים בע"מ נ' עיריית קרית ביאליק

שר הביטחון = שר וגם הביטחון
01/12/2019
בע"מ נ' שרת התקשורת, בג"ץ 8898/04 ג'קסון נ' מפקד כוחות צה"ל באזור יהודה ושומרון, בג"ץ 851/06 עמונה אגודה שיתופית חקלאית להתיישבות קהילתית בע"מ נ' שר הביטחון." 5.6 הנה , רק מטעמים אלו, יש מקום לדחות על הסף את העתירה בשל חוסר ניקיון כפיים. 5.7 שיהוי - המשיבה טענה לשיהוי בהגשת העתירה, שכן לפחות מיום 9.7.19 יודעת העותרת באופן ברור כי הינה נדרשת לחסום את הכניסה הצפונית ולא לאפשר מעבר כלי רכב למשתלה דרך כניסה זו. תקנה 3(ב) לתקנות בתי המשפט לענינים."