אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > ממשלת ישראל

נמצאו 9806 מסמכים עבור 'ממשלת ישראל'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עמנ (ירושלים) 45932-12-19 - PATIKIRI ARACHCHILAGE CHARNI PRIYAGIKA נ' מדינת ישראל - רשות האוכלוסין ההגירה

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
24/02/2020
המדינה, נובעת מהטעמים שבאמנה ואין באפשרות מדינת המוצא להעניק הגנה מספקת מפניה. תנאים אלה אינם מתקיימים בענייננו. כפי שנקבע בעע"מ 5667/14 פלונית נ' ממשלת ישראל (5.1.16): "משקבענו כי המערערת לא הוכיחה את היסוד האובייקטיבי של 'פחד מבוסס היטב' מרדיפה, לא חל עליה אף עיקרון 'אי-ההחזרה'". (ר' סעיפים 39-38 לפסק דינו של כבוד השופט נ' סולברג). במקרה דנן לא רק שהמערערת לא הוכיחה פחד מבוסס היטב, אלא היא גם לא הוכיחה שהסכנה קיימת בכל מדינתה וכן לא הוכיחה כי

ת"א (תל אביב) 12852-09-14 - מרדכי בן דוד נ' יעל גלסמן

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
18/02/2020
הצדדים בפני בית המשפט. בירור האמת, בהקשר של מערכת המשפט, נעשה בהתאם לנורמות המהותיות והכללים הפרוצדוראליים של מערכת המשפט [ראו בג"ץ 152/82 אלון נ' ממשלת ישראל, פ"ד לו(4) 449, 465 (1982)]. 58. בענייננו, כאמור, חרף ההזדמנויות הרבות שניתנו לתובעים, במסגרת הכללים הפרוצדוראליים של מערכת המשפט, לא עלה בידי התובעים להציג ראיות אשר יש בהן כדי לשנות מקביעות הערכאות השונות כפי שבאות לידי ביטוי בפסק הדין ובפסק הדין בערעור. משכך הדבר, הרי שהקביעות שבפסקי

ת"א (חיפה) 3600-08-17 - סאלח עלי נאסר נ' בנק דיסקונט לישראל בע"מ - סניף 093 נצרת

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
13/02/2020
הסתייעה בעקרונות המשפט המנהלי, והעניקה לבנקים מתחם סבירות, בגדרו יוכלו להפעיל את שיקול דעתם בענין..."(בג"צ 8886/15 רפובליקנים מחו"ל בישראל (ע"ר) נ' ממשלת ישראל (2.1.18, פסקה 59). 73. יישום עקרונות המשפט המנהלי, על קביעת סבירות החלטתו של הבנק לסרב לבקשה לפתיחת חשבון, מוביל לעמדתי למסקנה לפיה מוטלת על הבנק גם החובה להוכיח כי עמדה בפניו מלוא התשתית העובדתית הנדרשת לצורך מתן החלטתו, וכי הוא נקט באמצעים הסבירים הנדרשים על מנת שהתשתית העובדתית

עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 - עיריית חברון נ' ממשלת ישראל

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
11/02/2020
עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 - עיריית חברון נ' ממשלת ישראל ואח'מחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 עיריית חברון נ ג ד 1. ממשלת ישראל 2. שר הביטחון 3. ראש המנהל האשרחי 4. מועצת התכון העליונה -וועדת משנה להתנגדיות 5. מועצת התכנון העליונה -וועדת המשנה לתכנון ורישוי 6. הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביו"ש 7. קמ"ט ארכיאולוגיה 8. היישוב היהודי בחברון -אגודה שיתופית 9. עמותת מחדשי היישוב היהודי בחברון -ע"ר 10. שלום עכשיו -ש.ע.ל מפעלים חברתיים -ע.ר

הפ (תל אביב) 57677-12-17 - שלמה סימן טוב נ' יפה בן מנשה

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
11/02/2020
מחמישים שנה (העתק הסכם המכר בין המבקש לבין המנוח ישראל מיום 7.1.1963 צורף כנספח 2 לתובענה). 2 2. על פי המתואר בתובענה, בראשית שנות ה - 60 הובילה ממשלת ישראל תכנית בינוי שמטרתה מציאת פתרונות דיור לצעירים. המנוח ישראל פנה למבקש ולאביו והציע להם לרכוש את זכויותיו לדירה, על פי התוכנית האמורה. המבקש הסכים לרכוש את זכויותיו של המנוח ישראל בדירה ובהתאם, נחתם ביום 7.1.1963 הסכם מכר וכפועל יוצא בשנת 1966 נמסרה החזקה בדירה לידי המבקש (להלן: "הסכם המכר").

עת"מ (ירושלים) 28368-06-19 - ג'ריס סלים אעמיה נ' שר הבטחון

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
11/02/2020
למגורים בירושלים. בעבר היו הסדרים שאפשרו להעניק היתרי שהייה מוגבלים לתושבי האזור שהוכיחו מגורים בירושלים ברצף משנת 1972 ("הסדר 72"). לאחר מכן החליטה ממשלת ישראל לאפשר מתן היתר שהייה מוגבל, בתנאים, למי שהוכיח מגורים בירושלים ברצף החל משנת 1987 ("הסדר 87"). ברם, טענות שהעלו העותרים במהלך השנים, כי הם זכאים לקבל היתרי שהייה בישראל מכוח מגוריו של עותר 1 בתחום מדינת ישראל עובר לשנת 1967, או מכוח מגוריהם של עותרים 1 - 4 בישראל עובר לשנת 1987, נדחו.

עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 - עיריית חברון נ' ממשלת ישראל

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
10/02/2020
עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 - עיריית חברון נ' ממשלת ישראל ואח'מחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 23389-02-20 עיריית חברון נ ג ד 1. ממשלת ישראל 2. שר הביטחון 3. ראש המנהל האשרחי 4. מועצת התכון העליונה -וועדת משנה להתנגדיות 5. מועצת התכנון העליונה -וועדת המשנה לתכנון ורישוי 6. הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביו"ש 7. קמ"ט ארכיאולוגיה 8. היישוב היהודי בחברון -אגודה שיתופית 9. עמותת מחדשי היישוב היהודי בחברון -ע"ר 10. שלום עכשיו -ש.ע.ל מפעלים חברתיים -ע.ר

עת"מ (חיפה) 3187-11-18 - קנית השלום השקעות בע"מ נ' מנהל הארנונה של עיריית עכו

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
09/02/2020
לכן, בצדק קבעה הוועדה כי לא ניתן לבטל אף לא אחת מההוראות הסותרות, וכי יש לקרוא את שתיהן בהרמוניה [בג"ץ 8425/13 איתן מדיניות הגירה ישראלית ואח' נ' ממשלת ישראל, בעמ' 232 (פורסם בנבו, 22.09.2014); בר"מ 4021/09 מנהל הארנונה של עיריית תל אביב נ' חברת מישל מרסייה בע"מ, בפסקה י"ב (פורסם בנבו, 20.12.2010); אהרון ברק פרשנות במשפט - פרשנות החקיקה, 596-595, 599 (תשנ"ג)]. 22. שאלת סיווג הקניון נדונה על-ידי שני גופים מקצועיים; הלא הם המשיב וועדת הערר. טענות

ע"פ (באר שבע) 67521-03-19 - ראמי בן צאלח סעיד נ' מדינת ישראל

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
05/02/2020
שהגישה, הרחיבה הועדה אודות החסרונות הגלומים בעונשי מאסר קצרים, לרבות אי הגשמת התכלית ההרתעתית, האפקט הקרימינוגני ואי הגשמת תכלית השיקום. יצוין כי ממשלת ישראל מצאה לאמץ את עיקרי המלצות ועדת דורנר (החלטה 1840 של הממשלה ה-34 "ייעול מדיניות הענישה ושיקום האסירים בישראל", החלטה מיום 11.08.2016). 32. לדוח ועדת דורנר כבר ניתנה התייחסות של בית המשפט בגזרה זו של עבירות. כך נאמר בעפ"ת (חי')62250-07-17 גולדברג נ' מדינת ישראל (פורסם בנבו, 19.10.2017):

ב"ל (נצרת) 17725-04-19 - מ' ח' נ' המוסד לביטוח לאומי

ממשלת ישראל = ממשלת וגם ישראל
03/02/2020
של רכב, כפי שייקבע בהסדרים מיוחדים בינו לבין הממשלה. בהתאם, נחתם ביום 14.7.02 "הסכם בדבר מתן הלוואות לרכישת רכב למוגבלים בניידות" בין המוסד לבין ממשלת ישראל (להלן:"הסכם ההלוואות") הסכם ההלוואות נועד לאפשר למוגבלים בניידות, שמתקיימים בהם תנאי ההסכם, לרכוש רכב המתאים לצרכיהם, באמצעות העמדת הלוואה שעשויה להגיע עד 80% מעלות הרכב ללא מיסים (סעיף 12(א) להסכם ההלוואות) ובכך מסייע הסכם ההלוואות להגשמת תכליתו של הסכם הניידות. כפי שנקבע בעב"ל 46293-05-15