תאריך תצוגה: 02/07/2014
הקליקו על כותרת הסעיף
1. הגדרות
2. הכרזה על אינטרסים חיוניים בחברה
3. מגבלות על החזקה בשליטה או באמצעי שליטה
4. בקשה לקבלת אישור השרים
5. רישום ודיווח
6. מכירת החזקות חורגות
7. החזקה בלא אישור
8. תוקף האישור
9. מסירת מידע
10. מרכז העסקים וניהול שוטף
11. שמירת סודיות ואבטחת מידע
12. הגנה על מערכת ממוחשבת חיונית
13. רכש תוכנה וחומרה
14. חובת גילוי מידע
15. ידע אבטחתי
16. שינויים במבנה החברה
17. פעילות החברה בתחום שיווק תזקיקים בתחנות תדלוק
18. מגבלות נוספות על פעילות החברה
19. הפעלת סמכויות השרים לפי צו זה
20. תחילה, תחולה ושמירת דינים
תוספת ראשונה
תוספת שניה

צו החברות הממשלתיות (הכרזה על אינטרסים חיוניים למדינה בחברת בתי זיקוק לנפט בע"מ), התשס"ז-2007 1

בתוקף סמכותנו לפי פרק ח2 לחוק החברות הממשלתיות, התשל"ה-1975 (להלן - החוק), באישור ועדת השרים, בהתייעצות עם שר התשתיות הלאומיות ועם רשות החברות הממשלתיות ולאחר שנתנו לחברת בתי זיקוק לנפט בע"מ (להלן - בז"ן) הזדמנות להשמיע את טענותיה, ובאישור ועדת הכספים של הכנסת לפי סעיף 21א(א) לחוק–יסוד: הכנסת, ולפי סעיף 2(ב) לחוק העונשין, התשל"ז-1977, אנו מצווים לאמר:
 
1.   
"החברה" - חברת בתי זיקוק לנפט בע"מ;
"החזקות חורגות" - החזקת שליטה או אמצעי שליטה בלא אישור בנדרש לפי החוק ובסעיף 3(א) או (ב) או בניגוד לסעיף 3(ד) או (ה);
"הקניית זכות" - לרבות העברה, הקניית זכות שימוש, שכירות או שעבוד, בין בעסקה רצונית ובין על פי דין, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בבת אחת ובין בחלקים, בין בעסקה אחת ובין בסדרת עסקאות;
"השרים" - ראש הממשלה ושר האוצר;
"זכות בתחנת תדלוק" - לרבות כל אחת מאלה, לבד או יחד עם אחר: זכות בעלות במקרקעי תחנת תדלוק, זכות מכוח הסכם חכירה או שכירות, החזקה במקרקעין כבר–רשות, דיירות מוגנת מכוח חוק הגנת הדייר [נוסח משולב], התשל"ב-1972, זכות להפעיל את התחנה או להשפיע על הפעלתה, זכות לבלעדיות במכירת מוצרי נפט או באספקתם לתחנה, לרבות בלעדיות חלקית ולרבות זכות מכוח הסכם או הסדר שזו תוצאתו בפועל, זכות בנכסי תחנה מכוח חוב או פיצוי, לרבות זכות מכוח שעבוד או מכוח פשיטת רגל או פירוק תאגיד, וכל זכות כספית אחרת כלפי אדם שהוא בעלי מקרקעין של התחנה או שהוא המפעיל את התחנה או כלפי נכסי תחנה, וכל זכות אחרת המקנה, במישרין או בעקיפין, השפעה על רכישה או מכירה של מוצרי נפט בתחנה;
"ידע אבטחתי" - מידע בדבר שיטות, פסולות ואמצעים הנדרשים לאבטחת מידע מסווג, ולאבטחת מערכות ממוחשבות חיוניות ויישומם, וכל מידע כאמור בדבר סיווג ביטחוני והתאמה ביטחונית של עובדים ונותני שירותים לחברה;
"מדינה עוינת" - מדינה ששר הביטחון קבע, בהודעה לחברה, כי היא מדינה עוינת;
"מידע חיוני" - מידע המשמש לתפעולה של מערכת ממוחשבת חיונית;
"מידע מסווג" ו "נושא מסווג" - מידע או נושא שסיווגם הביטחוני "שמור", "סודי" או "סודי ביותר" כפי שסיווג ממונה הביטחון בחברה;
"מיזוג" - כמשמעו בחוק החברות;
"ממונה ביטחון" - ממונה ביטחון, כהגדרתו בחוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים, התשנ"ח-1998, ושמונה בחברה;
"מערכת ממוחשבת חיונית" - מערכת ממוחשבת של החברה ששירות הביטחון הכללי סיווג במערכת חיונית;
"נושא משרה" - כהגדרתו בחוק החברות;
"סיווג ביטחוני" ו "התאמה ביטחונית" - בהתאם לאמור בחוק שירות הביטחון הכללי, התשס"ב-2002;
"עניני ביטחון" - לרבות ידע אבטחתי, מידע מסווג, נושא מסווג, מידע חיוני, סיווג ביטחוני והתאמה ביטחונית, פעולות לאבטחת מידע ופעולות לאבטחת מערכת ממוחשבת חיונית;
"פיצול" - כהגדרתו בפקודת מס הכנסה;
"פירוק מרצון" - כמשמעו בפקודת החברות;
"פעולות לאבטחת מידע" - פעולות הדרושות לשם מניעת חשיפה או גילוי של מידע מסווג או מידע בנושא מסווג שבידי החברה, לשמירה עליו ולמניעת פגיעה בכל אחד מאלה;
"פעולות לאבטחה של מערכת ממוחשבת חיונית" - פעולות הדרושות להגנה על מערכת ממוחשבת חיונית של החברה לשם מניעת שימוש במערכת שלא באופן שאליו היא יועדה, לרבות הגנה על מבואות התקשורת ועל בסיסי המידע המשמשים את החברה בייצור תזקיקים, ומידע הנוגע לתפעול ולשליטה על מערכת ממוחשבת חיונית ובסיסי המידע כאמור, ולרבות הגנה על זמינות המערכת כאמור ושלמות ואמינות המידע בה;
"קצין מוסמך" - נציג שירות הביטחון הכללי;
"תחנות תדלוק" - כהגדרתן בחוק משק הדלק (קידום התחרות), התשנ"ד-1994.
2.   
3.   
(ב) בתאגיד שהוא בעל מונופולין, כמשמעו בסעיף 26 לחוק ההגבלים העסקיים, בין אם הוכרז ובין אם לא, בניפוק, בהזרמה או באחסון של מוצרי נפט בישראל, אלא אם כן נתקיים אחד מאלה:
(1) התאגיד האמור מחזיק בתשתית ניפוק, הזרמה או אחסון לשימוש עצמי בלבד;
(2) החליט שר התשתיות הלאומיות והשרים אישרו זאת בכתב ומראש, לאחר שהשתכנעו כי המונופול האמור אינו מהווה תשתית חיונית ומשמעותית למשק הדלק, או שהיותו תשתית חיונית ומשמעותית כאמור היא בתחום מסוים ומוגבל, ולאחר התייעצות עם הממונה על ההגבלים העסקיים - כי ההחזקות האמורות אינן גורמות לפגיעה של ממש בתחרות במשק הדלק;
(4) מי שעוסק בשיווק תזקיקים בתחנות תדלוק בישראל או מחזיק שליטה או מעל 25% מאמצעי שליטה בתאגיד העוסק כאמור, אשר הממונה על ההגבלים העסקיים קבע כי פעילותו היא בעלת פריסה ארצית; ואולם רשאים השרים, בהסכמת שר התשתיות הלאומיות ובהתייעצות עם הממונה על ההגבלים העסקיים, להתיר החזקה מעל 25% מאמצעי שליטה בתאגיד האמור של גורם מסוים, בתנאים שיקבעו ולתקופה שיקבעו, שלא תעלה על שנה, אם ראו שהחזקותיו כאמור לתקופה ובתנאים שיקבעו לא עלולות לפגוע בצורה משמעותית במצב התחרות במשק הדלק, ובלבד שלא יחזיק שליטה בתאגיד האמור;
(5) מדינה עוינת;
(6) אזרח או תושב מדינה עוינת;
(7) תאגיד שנרשם, התאגד או שמרכז עסקיו במדינה עוינת;
(8) תאגיד שהשליטה בו היא בידי אזרח או תושב מדינה עוינת.
(ה) בלי לגרוע מהוראות חוק משק הגז הטבעי, התשס"ב-2002 (בסעיף זה - חוק משק הגז הטבעי), בעל שליטה או בעל זיקה בחברה לא יהיה מי שהוא בעל שליטה או זיקה בתאגיד העוסק במכר או שיווק של גז טבעי בישראל; לענין זה, "בעל זיקה", "גז טבעי", "מכר" ו "שיווק" - כהגדרתם בחוק משק הגז הטבעי; ואולם סעיף קטן זה לא יחול אם ראו השרים, לאחר התייעצות עם שר התשתיות הלאומיות ועם הממונה על ההגבלים העסקיים, כי חל שינוי מהותי במצב התחרות במשק הדלק ובמשק הגז הטבעי. הודעת השרים בדבר השינוי האמור תפורסם ברשומות.
(ו) לענין סעיף קטן (ד) ו–(ה), "החזקה" - למעט באמצעות החברה; אין בהוראה זו כדי לגרוע מהוראות סעיפים 17 ו–18.
(ז) אישור השרים לשליטה לפי סעיף קטן (א) או להחזקת אמצעי שליטה לפי סעיף קטן (ב) יינתן לאחר התייעצות עם שר התשתיות הלאומיות לעניין קיום הוראות סעיפים קטנים (ד)(2), (ד)(3)(ב) ו–(ה) לגבי המבקש.
(ח) השרים רשאים לסרב ליתן אישור לפי סעיף זה וכן רשאים הם להתנות את האישור בתנאים שהפרתם תהיה עילה לביטולו בידי השרים.
(ט) לא יעביר אדם שליטה, או אמצעי שליטה בחברה לאחר, ביודעו שהחזקותיו של הנעבר בעקבות ההעברה טעונות אישור לפי החוק או לפי צו זה, כל עוד אין בידי הנעבר אישור לשליטה, או אישור מאת השרים להחזקת אמצעי שליטה כנדרש לפי צו זה; לענין זה, "העברת אמצעי שליטה" - לרבות הקצאת מניות בידי החברה, בשינויים המחויבים.
(י) (1) לא ירכוש אדם מניות בדרך של הצעת רכש מלאה אלא באישור השרים, מראש ובכתב; לענין זה, "הצעת רכש מלאה" - כמשמעה בסעיף 336(א) לחוק החברות.
(2) השרים לא ייתנו אישור כאמור בסעיף קטן (1) עד לתום תקופה של שש שנים ממועד הפיכת החברה לחברה ציבורית, כהגדרתה בחוק החברות.
4.   
(ד) על אף האמור בסעיף קטן (ג), תאגיד בנקאי, חברה לנאמנות שהיא בבעלות מלאה של תאגיד בנקאי, קרן פנסיה, מבטח, קונות גמל או חברה מנהלת שמי מהם בעל החזקות או מחזיק בשליטה בשל היותו בעל שעבוד בלבד, אינו נדרש למסור את הפרטים האמורים בפסקאות (4), (6) ו–(7) שבסעיף קטן (ג), אלא אם כן הורו לו השרים לעשות כן; אין בהוראה זו כדי לפטור מי מהגופים האמורים ממסירת כלל הפרטים האמורים, במסגרת בקשה לקבלת אישור למימוש שעבוד.
(ה) לענין סעיפים קטנים (ג) ו–(ד) -
"חברה מנהלת" - כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל), התשס"ה-2005;
"מבטח" - כהגדרתו בחוק הפיקוח על עסקי ביטוח, התשמ"א-1981;
"קופת גמל" - כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל), התשס"ה-2005;
"קרן פנסיה" - כהגדרתה בחוק קרנות פנסיה (קרנות חדשות) (הוראת שעה), התשנ"ד-1994;
"תאגיד בנקאי" - תאגיד שקיבל רשיון לפי חוק הבנקאות (רישוי), התשמ"א-1981, או תאגיד שקיבל רישיון מקביל באחת ממדינות ה-OECD.
(ו) על אף האמור בסעיף קטן (ג), השרים רשאים לפטור מוסד השקעות ממסירת פרטים בדבר החזקותיו בתאגיד כלשהו, כמפורט להלן:
(1) שיעור החזקותיו בתאגיד כאמור אינו עולה על 10% מסוג כלשהו של אמצעי שליטה באותו תאגיד, ובלבד שהמוסד אינו שולט באותו תאגיד, ושווי שיעור החזקותיו באותו תאגיד אינו עולה על שווי של 10% משווי נכסיו של המוסד;
(2) שיעור החזקות מוסד ההשקעות בתאגיד אינו עולה על 25% מסוג כלשהו של אמצעי שליטה באותו תאגיד, ובלבד ששווי שיעור החזקותיו באותו תאגיד אינו עולה על שווי של 10% מנכסיו של המוסד, המוסד אינו שולט באותו תאגיד וכלל החזקות מוסד ההשקעות בתאגידים שלגביהם ניתן פטור מדיווח לפי פסקת משנה זו, במצטבר, אינו עולה על שווי 40% מנכסיו; עלה שווי שיעור החזקותיו של מוסד ההשקעות, במצטבר, על שווי השיעור שקבוע בפסקת משנה זו, לא יחול הפטור האמור ביחס להחזקות מוסד ההשקעות העודפות מעל השיעור האמור;
(3) שיעור החזקות מוסד ההשקעות בתאגיד אינו עולה על 49% מסוג כלשהו של אמצעי שליטה באותו תאגיד, ובלבד ששווי שיעור אחזקותיו באותו תאגיד אינו עולה על שווי של 1% מנכסיו של המוסד, המוסד אינו שולט באותו תאגיד וכלל החזקות מוסד ההשקעות בתאגידים שלגביהם ניתן פטור מדיווח לפי פסקת משנה זו, במצטבר, אינו עולה על שווי 40% מנכסיו; עלה שווי שיעור החזקותיו של מוסד ההשקעות, במצטבר, על שווי השיעור הקבוע בפסקת משנה זו, לא יחול הפטור האמור ביחס להחזקות מוסד ההשקעות העודפות מעל השיעור האמור.
(ז) פטור ממסירת פרטים לגבי החזקות מוסד השקעות לפי סעיף קטן (ו) יחול כל עוד מתקיימים התנאים האמורים בו והתנאים שקבעו השרים; חדלו להתקיים תנאים אלה -
(1) לגבי החזקות מוסד השקעות בתאגיד מסוים - ידווח המוסד על החזקותיו באותו תאגיד בהתאם להוראות צו זה;
(2) לגבי מוסד ההשקעות - יחולו עליו הוראות סעיף קטן (ג)(4) ושאר הוראות צו זה.
(ח) לענין סעיפים קטנים (ו) ו–(ז) -
(1) "מוסד השקעות" - קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השקעה פרטית, בנק השקעות, או חברת השקעות שמתקיימים בהם התנאים האלה:
(א) המוסד מחזיק באמצעי השליטה בתאגיד, בעצמו, וזאת בעבור ציבור לקוחותיו, כפי שיהיה מזמן לזמן;
(ב) המוסד הואגד במדינה שאינה מדינה עוינת, מקום עסקיו הוא במדינה כאמור, ואין בו בעל ענין שהוא אזרח או תושב מדינה עוינת;
(ג) הסכום הכולל של הנכסים שבניהולו עולה על מיליארד שקלים חדשים;
(ד) המוסד מחזיק ברישיון לפעול, ככל שנדרש במדינה שבה התאגד או שבה הוא פועל כמוסד;
(2) חישוב שיעורי ההחזקה ייעשה על פי דוחות כספיים מבוקרים של מוסד ההשקעות ערוכים לפי כללי חשבונאות מקובלים ליום 31 בדצמבר של השנה האחרונה שהסתיימה לפני מועד החישוב, ולפי השער היציג של מטבע הדיווח לעומת השקל החדש ליום האמור.
(ט) השרים רשאים לפטור אדם ממסירת פרטים לפי סעיף קטן (ג)(4), כולם או חלקם, לרבות לענין פרטי הבקשה שבתוספת ומתכונתה, ורשאים הם להתנות את מתן הפטור בתנאים, ובלבד שראו כי אין במתן הפטור כדי לפגוע באינטרסים החיוניים של המדינה כאמור בסעיף 2.
(י) השרים רשאים לדרוש פרטים ומסמכים נוספים על אלה שפורטו בבקשה ועל אלה המנויים בסעיף קטן (ג).
(יא) נקבעה מדינה עוינת כאמור בסעיף 1, יביא שר הביטחון את הדבר לידיעת מי שהגיש בקשה לפי סעיפים קטנים (א) ו–(ב).
(יב) השרים יודיעו על החלטתם למבקש ולחברה בתוך 60 ימים מהיום שבו קיבל שר האוצר את הבקשה או את הפרטים והמסמכים הנוספים - לפי המאוחר; ואולם בתום 30 ימים מהיום שבו קיבל שר האוצר את הבקשה או את הפרטים והמסמכים הנוספים, לפי המאוחר, יודיעו השרים למבקש ולחברה על החלטתם או על כך שנדרשת מלוא התקופה של 60 הימים למתן תשובתם.
5.   
6.   
7.   
8.   
9.   
10.   
11.   
(ב) על אף האמור בכל דין ובכפוף להוראות סעיפים 19(א)(2) ו–36ג(ב) לחוק ניירות ערך ככל שהן חלות על החברה, ועל אף מגבלות, תנאים והוראות שהוטלו עליה, לא יימסר ולא ייחשף מידע מסווג לנושאי משרה בחברה, לבעלי מניות בחברה או לכל גורם אחר, אלא אם כן כוחות הביטחון המוסמכים אישרו את חשיפתם למידע; החברה אינה רשאית למסור לבעל מניה מידע מסווג אם הדבר נוגד את הנחיות הקצין המוסמך.
(ג) נושא מסווג יידון בדירקטוריון החברה לאחר תיאום עם ממונה הביטחון בחברה; דירקטור אשר אינו מסווג לא רשאי להשתתף בישיבת דירקטוריון שיידון בה נושא מסווג ולא יהיה רשאי לקבל מידע או לעיין במסמך הנוגע לנושא מסווג כאמור; החברה לא רשאית להעביר לדירקטור שאינו מסווג מידע או מסמך בעניני ביטחון.
(ד) האסיפה הכללית לא רשאית ליטול, לאצול, להעביר או להפעיל סמכויות בעניני ביטחון הנתונות לאורגן אחר בחברה.
(ה) דיווח או פרסום הנוגעים לעניני ביטחון יהיו בהתאם להסדרי ביטחון מיוחדים שיקבעו כוחות הביטחון המוסמכים, לפי הענין.
12.   
13.   
14.   
על אף האמור בכל דין ובכפוף להוראות סעיפים 19(א)(2) ו–36ג(ב) לחוק ניירות ערך ככל שהן חלות על החברה ועל מגבלות, תנאים או הוראות שהוטלו עליה -
(1) אם נדרשה החברה, על פי דין, לגילוי מידע המתייחס למידע מסווג או נושא מסווג, יימסר המידע רק לאחר התייעצות, בדיקה ואישור גורמי הביטחון המוסמכים על פי הענין;
(2) אם על פי קביעת מי מגורמי הביטחון האמורים, גילוי המידע עלול לפגוע בביטחון המדינה או ביחסי החוץ שלה, תפעל החברה לקבלת פטור כדין מחובת הגילוי;
(3) דיווח או פרסום הנוגעים למידע מסווג או נושא מסווג, יהיו בהתאם להסדרי ביטחון מיוחדים שיקבעו גורמי הביטחון המוסמכים, לפי הענין.
15.   
16.   
17.   
(ג) החזיקה החברה זכות בתחנות תדלוק המהוות 10% או יותר מכלל תחנות בישראל, לא תהא רשאית להתקשר בהסדר לקבלת זכות בתחנת תדלוק המהווה "תחנה סמוכה", אלא באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, לאחר שמצא כי ההסדר אינו מגביל באופן משמעותי את התחרות בעסקים באותו אזור; הוראת סעיף קטן זה באה להוסיף על הוראת סעיף 4 לחוק משק הדלק (קידום התחרות), התשנ"ד-1994, ולא לגרוע ממנו; לענין זה, "תחנה סמוכה" - תחנת תדלוק, המצויה במרחק המפורט להלן ממקום שבו נמצאת או תוקם תחנה אחרת שבה מחזיקה החברה זכות בתחנה: בדרך עירונית - מרחק של קילומטר אחד בקו אווירי; בדרך אחרת - מרחק של 10 קילומטרים הנמדדים לאורכם של כבישים.
(ד) לענין סעיפים קטנים (א) עד (ג), שיעור כלל תחנות התדלוק יחושב על בסיס רשימת תחנות התדלוק, שיערוך משרד התשתיות הלאומיות.
(ה) החברה והמסור לשרים ולממונה על ההגבלים העסקיים דיווחים, לפי דרישתם, בנוגע לתחנות התדלוק שבהן יש לה זכות.
18.   
(ג) החברה לא תהיה בעלת מונופולין, כמשמעו בסעיף 26 לחוק ההגבלים העסקיים, בין אם הוכרז ובין אם לא, בניפוק, בהזרמה או באחסון של מוצרי נפט בישראל, לרבות באמצעות תאגיד שבשליטתה או שהיא מחזיקה בו 5% או יותר מאמצעי שליטה, אלא אם כן ונתקיים אחד מאלה:
(1) פעילות זו התקיימה באותו היקף במועד פרסום הצו, או
(2) התקיימו התנאים לפי סעיף 3(ד)(3)(ב)(1) או (2).
(ד) החברה לא תחזיק שליטה או 5% או יותר מאמצעי השליטה בבז"א או באחד המנויים בסעיף 3(ד)(3)(א).
(ה) מנהל מינהל הדלק במשרד התשתיות הלאומיות, בתיאום עם ועדת המל"ח העליונה, יורה לחברה כי בשל צורכי החירום של מדינת ישראל, הובלת דלקים בעבורה תתבצע, ככל הניתן, על ידי אניית מכל ישראלית אחת לפחות; לענין סעיף קטן זה -
"אניית מכל ישראלית" - אניית מכל שהיא כלי שיט ישראלי כהגדרתו בחוק הספנות (כלי שיט), התש"ך-1960, או כלי שיט זר שהוא בשליטה של גורם ישראלי כמשמעותו בחוק הספנות (כלי שיט זר בשליטה של גורם ישראלי), התשס"ה-2005;
"ועדת המל"ח העליונה" - כמשמעותה בהחלטת הממשלה מס' 1716 מיום כ"ט בסיון התשמ"ו (6 ביולי 1986), בהחלטת הממשלה מס' 1080 מיום ז' באדר א' התש"ס (13 בפברואר 2000), ובכל החלטת ממשלה אחרת בענין.
19.   
20.   
(ד)2 צו זה לא יחול על המדינה כמחזיקת אמצעי שליטה בחברה או כבעלת שליטה בה.

10. הסכמת המבקש וכל בעל שליטה, דירקטור ונושא משרה בו על קבלת מידע על פרטי רישום כאמור בסעיף 2 לחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, התשמ"א-1981, הנוגעים להם ועל אישומים בעבירות פליליות שהוגשו נגדם, למעט עבירות תנועה, וכן מידע נוסף מהמרשם הפלילי, בהתאם לאותו חוק, וכן הסכמתם לקבל מידע כאמור ממדינות שונות ומרשויות שונות בהן.
11. חתימת המבקש: ________________ (לגבי התאגיד - על ידי המוסמכים לחתום בשמו);
שמות החותמים: ____________________________
חתימותיהם: ________________________________
אישור

ביום ___________________________ הופיעו בפני ___________________________ שזיהו עצמם על ידי ת"ז ___________________________ ולאחר שהזהרתי אותם כי עליהם לומר את האמת שאם לא כן יהיו צפויים לעונשים הקבועים בחוק, חתמו בפני על תצהירים דלעיל.

כן אני מאשר - לגבי תאגיד - כי החותמים מוסמכים לחייב את התאגיד לכל דבר וענין הקשור לבקשה זו.

עורך דין: ___________________________

[1.] ק"ת 6558, התשס"ז (1.2.2007), עמ' 510.
[2.] ראו אצילת סמכויות בצו זה, בי"פ 6829, התשע"ד, עמ' 6494.
[3.] במקור מוספר ס"ק זה כסעיף (ה).

מפת מסמך

1. הגדרות
2. הכרזה על אינטרסים חיוניים בחברה
3. מגבלות על החזקה בשליטה או באמצעי שליטה
4. בקשה לקבלת אישור השרים
5. רישום ודיווח
6. מכירת החזקות חורגות
7. החזקה בלא אישור
8. תוקף האישור
9. מסירת מידע
10. מרכז העסקים וניהול שוטף
11. שמירת סודיות ואבטחת מידע
12. הגנה על מערכת ממוחשבת חיונית
13. רכש תוכנה וחומרה
14. חובת גילוי מידע
15. ידע אבטחתי
16. שינויים במבנה החברה
17. פעילות החברה בתחום שיווק תזקיקים בתחנות תדלוק
18. מגבלות נוספות על פעילות החברה
19. הפעלת סמכויות השרים לפי צו זה
20. תחילה, תחולה ושמירת דינים
תוספת ראשונה
תוספת שניה