| 1. | הגדרות |
| פרק ב' - תלונה לממונה | |
| 2. | זכות הפניה לממונה |
| 3. | הגשת תלונה |
| 4. | סמכויות מקבילות |
| 5. | תלונות שאין לברר אותן |
| 6. | אופן הבירור |
| 7. | הפסקת הבירור |
| 8. | ממצאי הממונה |
| 9. | שידור הממצאים |
| 10. | ממצא שלילי |
| 11. | דין וחשבון |
| 12. | פרסום |
| 13. | אי-תלות |
כללי רשות השידור (ממונה על קבילות הציבור), התשנ"ז-1996 - בוטל 1 בתוקף סמכותו לפי סעיפים 22א(ב) ו-33 לחוק רשות השידור, התשכ"ה-1965, באישור השר ובאישור ועדת החינוך והתרבות של הכנסת, קובע הוועד המנהל את הכללים הבאים: |
| 1. |
| 2. |
| 3. |
| 4. |
| 5. (3) תלונה בענין שלגביו כבר הוגשה תלונה למבקר המדינה בתפקידו כנציב תלונות הציבור לפי הפרק השביעי של חוק מבקר המדינה [נוסח משולב], התשי"ח-1958. (ב) הוגשה תלונה שלפי סעיף קטן (א) אין לברר אותה, יודיע הממונה למתלונן בכתב שלא יטפל בה ויציין את הנימוקים לכך. |
| 6. (ד) לצורך הבירור רשאי הממונה לדרוש מכל עובד או בעל תפקיד ברשות להתייצב לפניו ולתת לו, תוך תקופה שיקבע בדרישה ובאופן שיקבע, כל ידיעה או מסמך העשויים לדעת הממונה לעזור בבירור התלונה; מי שנדרש להתייצב או למסור ידיעה או מסמך כאמור, חייב למלא אחר הדרישה והוראות סעיף 11 לחוק ועדות חקירה, התשכ"ט-1968, יחולו, בשינויים המחויבים, על סירוב למלא אחר הדרישה. |
| 7. |
| 8. |
| 9. |
| 10. |
| 11. |
| 12. |
| 13. |