(א) הגזמה לגבי איכות המוצר או השירות או ייחוס למצרך או לשירות מעלות או תכונות שלא ניתן להוכיחן;
(ב) השוואה מטעה של מחיר עם מחירי מצרכים או שירותים אחרים, או השוואה בלתי הוגנת עם מוצריו או שירותיו של המתחרה או המבזה את המתחרה או פוגעת בו;
(8) דברים העלולים לזרוע בהלה או פחד בציבור, בין היתר לענין סכנת מחלה, או המנצלים אמונות תפלות;
(9) פרסומת לגורמים מסיונריים וכתות;
(10) חוות דעה של רופא, מרפא או אחות, המובאת במישרין או בעקיפין, לגבי טיב מוצר או שירות וסגולותיו ואין נפקה מינה אם דמויותיהם ושמותיהם של אלה אינם קיימים במציאות;
(11) פרסומת לתכשירים או לתרופות המתיימרים לרפא מחלות, מומים ופגמים פיסיולוגיים למיניהם, אלא אם כן הוכחה יעילותם ובטיחות השימוש בהם לפי אישור מראש מאת משרד הבריאות, למעט תרופות המיוצרות בידי מפעל מוכר, להקלת כאב-ראש, מכאוב שיניים, הצטננות וכדומה;
(12) שימוש בסטריאוטיפים המציגים בני אדם, בין היתר, כאובייקטים מיניים, כחפצים, כחסרי אונים, או כילדותיים, או הפוגעים בשוויון בין המינים;
(13) סיגריות ומוצרי טבק אחרים;
(14) פרסומת הנוגעת לשירותים כמפורט להלן:
(א) בעלי מקצוע שאין לפרסמם, כגון רופאים, רופאי שיניים ועורכי דין;
(ב) מגידי עתידות, יועצים לענינים שבנפש, אסטרולוגים וכיוצא באלה;
(ג) בנושאי שידוכין, התכתבות והיכרות למיניהם, תקשורת בעניני מין, נערות ליווי, עיסוי, זנות, מכירת אבזרי מין, למעט אמצעי מניעה.