תאריך תצוגה: 21/11/2013
הקליקו על כותרת הסעיף
1. הגדרה
2. אזהרה על גבי מכל משקה משכר
3. אופן הכללת האזהרה בפרסומת בכתב ובדפוס
4. אופן הכללת האזהרה בפרסומת בעל פה
5. אופן הכללת האזהרה בפרסומת באמצעים אלקטרוניים
6. שמירת דינים
7. תחילה

תקנות הגבלת הפרסומת והשיווק של משקאות אלכוהוליים (סימון אזהרה), התשע"ד-2013 1

בתוקף סמכותי לפי סעיפים 8 ו–12(א) לחוק הגבלת הפרסומת והשיווק של משקאות אלכוהוליים, התשע"ב-2012 (להלן - החוק), ובהתייעצות עם מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ועם המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, ובאישור ועדת הכלכלה של הכנסת אני מתקינה תקנות אלה:
 
1.   
2.   
(ג) נוסח האזהרה כאמור בתקנת משנה (א) לפי העניין יסומן באופן בולט לעין ובאותיות בצבע שחור, קריאות וזהות בהדגשתן, על רקע לבן, ייתחם במסגרת בצבע שחור שעובייה והדגשתה כעובי האותיות באזהרה; גודל האזהרה כולה יהיה 15% משטח התווית לפחות.
3.   
4.   
5.   
6.   
7.   
[1.] ק"ת 7307, התשע"ד (21.11.2013), עמ' 261.

מפת מסמך

1. הגדרה
2. אזהרה על גבי מכל משקה משכר
3. אופן הכללת האזהרה בפרסומת בכתב ובדפוס
4. אופן הכללת האזהרה בפרסומת בעל פה
5. אופן הכללת האזהרה בפרסומת באמצעים אלקטרוניים
6. שמירת דינים
7. תחילה