שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > איך יוצרים חברה מרוויחה ללקוחות ולעובדים גם יחד?

חדשות

איך יוצרים חברה מרוויחה ללקוחות ולעובדים גם יחד?, צילום: שי חגי ,שימי טפירו ועדי רוסו יחד עם גבי ושני מנכל"ים ובעלי החברה. צילום מיקי סויסה
איך יוצרים חברה מרוויחה ללקוחות ולעובדים גם יחד?
31/05/2020, כתיבת מומחים

חברת הטכנולוגיה המובילה – TCM משתפת אותנו בתהליך שעשתה בדרכה ליצירת חברה משגשגת. לא מדובר רק בטכנולוגיה מתקדמת...

לפני כשני עשורים זה נראה לנו עדיין כחיזיון רחוק, לא ממשי או מוחשי. לאט-לאט הוא הפך לנפוץ יותר  ומוחשי יותר ולפני 10 שנים זרעי החלום החלו להראות ניצנים, הרעיון התחיל להיווצר.

חברת TCM נוסדה כדי להיות מובילה טכנולוגית בתחום הסחר הדיגיטלי העולמי ובכך לייצר בעבור לקוחותיה אושר כלכלי בשילוב של ערכי ליבה כמו אמון, סובלנות, אהבה וכמובן שותפות ושקיפות.

בחברה מסבירים: "בפן הטכנולוגי, יש לנו מערכות ניהול ביג דאטה שמנתחות את הנתונים - מזירות הסחר אל מול ביקושים קיימים וניתוח ביקוש עתידי, אנו מזהים הזדמנויות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מבוססי ביג דאטה ו-AI בכך יודעים לשנות את היצע המוצרים בחנויות הדיגיטליות שאנחנו מנהלים ולמקסם רווחים עבור המשקיעים".

tcm  מובילה טכנולוגית, המשלבת קידמה והון אנושי: מנהלי חנויות, מתכנתים, מעצבים, טכנולוגיה, אנשי שיווק, לוגיסטיקה מהטובים בתחומם שמנהלים את הנכסים הדיגיטליים במסירות ובשליחות למען לקוחות החברה. המרקם האנושי שבחברה, הDNA הוא התבלין הסודי של החברה - אנשים מקצועיים בתחומם שפועלים מתוך אהבה, מתוך אמונה בחברה, מתוך נאמנות לדרך. 

בחברה מציינים את אחת הסיסמאות המובילות בחזון הארגוני: "אנו נרתמים יחד בשליחות ובאהבה בעבור לקוחותינו גם מהבית בתקופת הקורונה". הם מסבירים: "הDNA הייחודי שלנו מורכב גם מ-10 חברי צוות שהם גם לקוחות של החברה, רובם גם נמצאים בתפקידי מפתח בכירים".

"חברת TCM  פועלת בשקיפות מלאה אל מול לקוחותיה, אנחנו תמיד נעדיף שהלקוחות שלנו יהיו חלק מחברי הצוות שלנו" אמר גבי בר מנכ"ל החברה.

שי חגי סמנכ"ל הכספים של החברה:

"אני בעל ניסיון מקצועי של 15 שנה בניהול כספים בחברות ציבוריות וגם  לקוח מרוצה כארבע שנים. בשבילי זה היה הכי טבעי לעבוד בחברה הזו שמשלבת רעננות דינמיות ופורצת גבולות עם אנשים מדהימים שאני בטוח שיובילו את החברה לשיאים חדשים".

שימי טפירו – מנהל הון אנושי וסמנכ"ל תפעול:

"פרשתי אחרי 25 שנות שרות בחיל האוויר הצטרפתי לצוות לפני 6 חודשים וכלקוח לפני שנה וחצי. השליחות שלי ב TCM היא לאפשר לכלל אנשי הצוות את המרחב הנכון ואת ההזדמנות להביא את עצמם אל תוך השליחות האישית והפנימית שלהם. ולדאוג לרווחתם ואושרם הפנימי של כלל אנשי הצוות. הדבר הכי גדול שגרם לי להצטרף לחברה הוא הרצון להשתייך לנבחרת שמובילה מאות לקוחות מאושרים ומנגישה עבורם את האפשרויות שיש לעולם החדש להציע, ולחוש מקרוב את אותה תחושת גאווה שליוותה אותי מהיום בו בחרתי להשקיע את כספי בחברה הצומחת הזו".

עדי רוסו סמנכ"ל קשרי לקוחות: "מהרגע הראשון שהצטרפתי כלקוח בחברה, ראיתי חברה תוססת, יצירתית, גמישה, עם חזון וערכים שאני מתחבר אליהם. החלטתי שאני רוצה לקחת חלק פעיל בהתקדמות המטאורית והייחודית של החברה בעולם, לא רק כלקוח, אלא כעובד וכשותף. השליחות שלי בחברה היא לתת לכלל לקוחותינו את השקט, השלווה והאמון שהם בידיים הנכונות, שיגשימו עבורם את מלוא הפוטנציאל הקיים בעולם הסחר המקוון העולמי"

"אצלנו בחברה, הנכס הכי חשוב הוא ההון האנושי שלנו ולקוחות החברה", מוסיפה שני בר מנכ"לית שותפה. "המטרה שלנו היא להיות כל יום הגרסה הטובה ביותר של עצמנו עבור לקוחותינו. במיוחד בימים אלו של משבר עולמי, אנחנו חיים את החזון של 'היום שאחרי'  - כל אנשי הצוות שלנו מתמקדים בטוב שקיים עכשיו והצמיחה שתגיע, ההתמקדות באמון מאפשרת לנו להמשיך לייצר כאן ועכשיו".

גבי ושני בר מסכימים: "החזון שלנו הוא לשתף את השפע הדיגיטלי מסחר המקוון העולמי באמצעות ערכי ליבה, באמצעות הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. אנו רוצים לקדם ערכים של סובלנות, אהבה ואמון, וכמו כן אנו נוטלים חלק במספר פרויקטים חברתיים, כמו פרויקט 'חולמים בגדול' שהתחלנו, המיועד לנוער בסיכון. אנו מתכננים להמשיך ולקדם את הערכים שלנו גם מול לקוחותינו ובכך לבנות איתם מערכת יחסים חמה ואוהבת כשותפים לדרך".

עוד מוסיפים שני וגבי בר: "אנחנו מאמינים שאם נמשיך להטיב עם ההון האנושי שלנו - שיעניק את הערך ללקוחותינו, וביכולת הטכנולוגיות שלנו, נמשיך להתחזק ולקום כל בוקר בידיעה שהיום שאחרי כבר כאן. פיתחנו אפליקציית חזון שכל הצוות, כל יום, מעלים את החזון, המטרות והיעדים היומיים עבור לקוחותינו".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה