שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > "שוק הנדל"ן ברחובות הולך ומתעצם" – ביקורת קרקעליסט ראשונה על השקעה בטוחה בקרקע מניבה

חדשות

"שוק הנדל"ן ברחובות הולך ומתעצם" – ביקורת קרקעליסט ראשונה על השקעה בטוחה בקרקע מניבה, צילום: הדמיה: באדיבות מנדי רוזנפלד אדריכלים ודירה להשכיר
"שוק הנדל"ן ברחובות הולך ומתעצם" – ביקורת קרקעליסט ראשונה על השקעה בטוחה בקרקע מניבה
12/05/2020, כתיבת מומחים

איפה כדאי להשקיע עכשיו בנדל"ן? זוהי אולי אחת השאלות הנפוצות ביותר בימים אלו. קרקעליסט עם הביקורת המלאה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות בנדל"ן באזורים מתפתחים בעיר רחובות החדשה וסביבתה. איך מזהים עסקה טובה ומשקיעים בקרקע בטוחה? חזרנו עם כל התשובות.

כיצד מוצאים הזדמנות להשקעה בנדל"ן באזור מרכזי ופורח? בחיים, מותר לנו לקחת סיכונים לפעמים, אך בשוק הנדל"ן, כדאי להיות מחושבים ולפעול ללא רגש וסנטימנטים. קבוצת קרקעליסט, המתמחה באיתור עסקאות נדל"ן מניבות חושפים בפנינו פרויקטים חדשים ואטרקטיביים במיוחד להשקעה בנדל"ן מניב ברחובות החדשה.

 

נדל"ן ברחובות החדשה - אלטרנטיבת ההשקעה הטובה ביותר למשפרי דיור

בלב עיר המדע, רחובות החדשה, החלו לתכנן ולהקים פרויקטים חדשים ואטרקטיביים במיוחד. משפרי הדיור ישמחו לגלות כי פוטנציאל התשואה הגבוה ביותר נמצא ממש מתחת לאף שלהם. שוק הנדל"ן רק הולך ומשתבח עם השנים, והיד עוד נטויה. משפרי דיור המגיעים מרקע סוציו-אקונומי גבוה, יוכלו להצטרף לפרויקטים החדשים הנמצאים סמוך למתחמי עסקים ומבנים תעשייתיים, וגם בתי ספר וגנים לילדים.

מה חשוב לבדוק כשרוכשים קרקע להשקעה ברחובות והסביבה?

רגע לפני שמוציאים את פנקס הצ'קים ורוכשים דירה חדשה להשקעה באזורים מתפתחים, יש לתת חשיבות רבה לבדיקה מקצועית ומקיפה לפני שרוכשים דירה. אפשר היום למצוא דירות להשקעה עד 1,000,000 ₪ עם פוטנציאל תשואה גבוה במיוחד. דירות שחתמו עליהם הסכם פינוי בינוי (תמ"א 38), עשויות להכפיל את שוויין הכולל ולכן כדאי למשקיעים לאתר את עסקאות הנדל"ן בעלות פוטנציאל ההשבחה והתשואה הגבוהים ביותר.

קבוצת קרקעליסט המתמחה ברכישת קרקעות נדל"ן ברחובות, חדרה ופרדס חנה כרכור, יודעים כיצד למצוא פתרון אמיתי למצוקת הדיור ולהתאים את פרויקט הנדל"ן הטוב ביותר עבור כלל משפרי הדיור והמשקיעים. רחובות היא ללא ספק עיר העתיד עבור משפרי הדיור והמשקיעים. הקרקעות שלה יהיו שוות הרבה יותר בשנים הקרובות, והזמן הטוב ביותר להשקיע בנכס מניב בלב העיר הוא עכשיו.

אם אתם מחפשים עסקאות נדל"ן בפרויקטים חדשים ומוצלחים, קבוצת קרקעליסט תשמח לספק עבורכם יחס אישי ושירות מקצועי לאורך כל הדרך.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:230
קומיט וכל טופס במתנה