שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > חכמים, נטענים וזעירים: מכשירי השמיעה של שנת 2020 מאודיו סאונד

חדשות

חכמים, נטענים וזעירים: מכשירי השמיעה של שנת 2020 מאודיו סאונד, צילום: תמונות- אודיו סאונד
חכמים, נטענים וזעירים: מכשירי השמיעה של שנת 2020 מאודיו סאונד
12/05/2020, כתיבת מומחים

אנו במכון השמיעה "אודיו סאונד", גאים להביא לכם תמיד את הבשורה האחרונה בענף מכשירי השמיעה. כיום, המכשירים המתקדמים ביותר המובילים את שוק מכשירי השמיעה מאופיינים קודם כל בעיצוב זעיר למדי שכמעט ואינו נראה לעין, אפשרות להטענה המייתרת את השימוש בסוללות וחיבורים חכמים באמצעות בלוטוס'.

כמובן שלכל דגם יש את התכונות הייחודיות לו והיתרונות שלו, אבל כל אחד מהדגמים המשתייכים לחברות המובילות בעולם בארה"ב, גרמניה ודנמרק, מספק מענה מצוין למנעד רחב מאד של ירידות שמיעה.

הדבר הייחודי ביותר בשירות שלנו הוא שכל התהליך, החל מבדיקת השמיעה והאבחון ועד להתאמה בסופו של דבר של מכשיר השמיעה, נעשה בביתכם כך שאין צורך להמתין מצד אחד לתורים הארוכים של הרפואה הציבורית ומן הצד השני מרוויחים את היתרונות שבהתאמת מכשיר בסביבה הטבעית שלכם. במהלך התהליך אנו ניתן לכם להתנסות בשימוש במספר דגמים של מכשירי שמיעה שימצאו מתאימים לכם כך שתוכלו לקבל מושג די ברור על איכות השמע איתם.

מעוניינים להתנסות בשימוש במכשיר? צרו קשר במספר 0779978814 ונשמח לתאם ביקור אצלכם בהקדם!

שאלות ותשובות

האם מכשיר שמיעה עוזר בכל בעיות השמיעה?

ישנם מקרים מסוימים בהם הפתרון המתאים לבעיות שמיעה הוא ניתוח או טיפול תרופתי. עם זאת מרבית ירידות השמיעה אינן כאלה והדרך הטובה לטפל בהם היא באמצעות מכשירי שמיעה.

כיצד ניתן לדעת איזה מכשיר שמיעה יתאים לי?

ראשית, עליכם לעבור בדיקת שמיעה מקצועית ואבחון שמיעה מקיף. לאחר שנמצאים מכשירים שיענו על הדרישות שלכם ויתאימו למאפייני ירידת השמיעה שלכם, הדרך הטובה ביותר להבין מה הכי טוב שלכם הוא דרך התנסות בשימוש במכשיר בסביבה הטבעית שלכם.

קשה לי להסתדר עם מכשירים מורכבים. האם יש מכשיר שיוכל להתאים לי?

בהחלט. אמנם ישנם מכשירים המורכבים יותר לתפעול, אך בעבור מי שמתקשה בתפעול כפתורים רבים, ישנם מכשירים מצויינים שהם נוחים מאד לתפעול ונותנים מענה מצוין למנעד רחב של בעיות שמיעה.

האם מכשיר שמיעה איכותי עולה הרבה כסף?

המכשירים המתקדמים ביותר הם בהחלט לא זולים. עם זאת חשוב לזכור ששיקולי תקציב הם חשובים בבחירת מכשיר שמיעה ושניתן בהחלט למצוא מכשירי בסיסיים איכותיים מאד בימינו שלא עולים יקר מדי ויספקו לכם שמע איכותי. בנוסף חשוב לדעת כי ישנו סבסוד מסוים שניתן מקופות החולים על רכישת מכשיר שמיעה.

מהם החידושים במכשירי השמיעה היום?

1. עיצוב קומפקטי לדיסקרטיות מוחלטת - אחד החסמים לשימוש במכשירי שמיעה מאז ומתמיד הוא עניין הגודל שלהם, המונע מרבים אפילו להתנסות בשימוש במכשיר. חברות השמיעה מתייחסות לעניין הזה ברצינות רבה ועל כן ניתן למצוא מכשירי שמיעה זעירים במיוחד ונסתרים מהעין.

בין תצורות הדגמים של חברות השמיעה המובילות, אין ספק כי תצורת ה-CIC בה המכשיר כולו, כולל המעבד והמיקרופונים נמצאים לחלוטין בתוך תעלת האוזן, הוא המוצלח ביותר בתחום הזה. מרבית המכשירים מעוצבים באופן אישי לתעלת האוזן של המשתמש והם מגיעים במגוון גוונים של צבעי העור כך שכמעט ולא ניתן להבחין בקיומם. כמו כן העיצוב האישי של מכשירי שמיעה הקטנים מבטיח קיבוע מושלם של המכשיר בתוך האוזן מבלי חשש לתנודות מציקות או לנפילות של המכשיר מתוך האוזן. מכשירים אלו נותנים מענה לירידות שמיעה בדרגות שונות החל מהיותר קלות ועד לחמורות ביותר.

מרבית הדגמים שאנו משווקים או מיני סאונד מכשירי שמיעה מגיעים בתצורת CIC וגם בתצורת RIC (מעבד מזערי מאחורי האוזן המחובר באמצעות צינורית שקופה לרמקול בתוך האוזן). גם התצורה הזאת במכשירים החדשים היא קומפקטית במיוחד ומאפשרת דיסקרטיות במידה גבוהה.   

2. חיבור חכם באמצעות בלוטוס'- בשנים האחרונות החלו חברות מכשירי השמיעה המובילות בעולם להביא את הבשורות הטכנולוגיות לעולם מכשירי השמיעה. כיום, מכשירי השמיעה המתקדמים ביותר מגיעים עם חיבור בלוטוס' אינטגרלי המאפשר להתחבר למכשירי טלפון חכם, טלוויזיות ומערכות שמע ברכב. דרך החיבור לסלולרי ניתן להאזין לשיחות טלפון ולמוסיקה ישירות למכשיר וכך גם ניתן לעשות בצפייה בטלוויזיה ובנסיעה ברכבים עם מערכות שמע. חווית שמע מושלמת מובטחת. מעבר לכך, מרבית המכשירים מגיעים עם אפליקציות ייעודיות מיוחדות באמצעותן ניתן לשלוט בהגדרות שונות במכשיר כמו הווליום, הגדרות לסביבת שמע (שקטה, רועשת, מרובת דוברים וכן הלאה) ואפילו לאסוף מידע על נתוני השימוש. באמצעות מידע זה נוכל לשפר ולמטב כל העת את השימוש במכשיר כך שהלכה למעשה תוכלו לשמוע טוב יותר עם הזמן. בכתבה הזו ניתן למצוא מידע על מחירים מכשירי שמיעה

3. מכשירי שמיעה נטענים - אחד החסרונות הבולטים ביותר במכשירי השמיעה של הדורות הקודמים הוא הצורך הבלתי פוסק בהחלפת סוללות. מעבר לעובדה כי מדובר בעסק לא זול כמובן, ההחלפה עצמה היא פעולה עדינה ולעיתים גם מעצבנת כאשר לא אחת הסוללות והחלקים הקטנים של בית הסוללה נופלים. מי שמכיר את התופעה הזו במיוחד הם בני הגיל השלישי. המכשירים המתקדמים מגיעים עם סוללות נטענות מובנות שאין צורך לשלוף מהמכשיר. פשוט מניחים את המכשיר בעמדת או קופסת הטעינה הייעודית לרוב בזמן השינה בלילה ובתוך זמן קצר המכשיר יטען לזמן שימוש ארוך יחסית. ברוב הדגמים טעינה של כשלוש שעות תספק זמן שימוש של כ-24 שעות. טעינה של כחצי שעה עד שעה תאפשר שימוש למספר שעות ארוכות. עמדות הטעינה מצוינות בנוסף כפיתרון אחסון. בחלק מהמכשירים עמדות הטעינה מגיעות עם נורות ומסכי חיווי הנותנים אינדיקציה על מצב הסוללה. בהחלט יתרון טכנולוגי משמעותי של המכשירים החדשים.

רבים הסובלים מירידת או אובדן שמיעה בדרגות שונות נמנעים משימוש במכשיר שמיעה עקב סטיגמות ותפיסות מיושנות על אופי המכשירים שהיו נכונות בעבר. המכשירים המתקדמים הקיימים כיום בשוק רחוקים מאד ממכשירי העבר המגושמים והמסורבלים בעלי המראה המשונה. כיום, ישנם מכשירים מתקדמים כפי שקראתם במאמר הזה ואנו בהחלט ממליצים לפנות בהקדם לאבחון ובדיקת שמיעה במידה ויש לכם חשד שאתם סובלים מירידת שמיעה. חשוב מאד לדעת שככל שתקדימו לטפל בבעיה, כך יגבר הסיכוי ששמיעתכם תחזור למצבה הטבעי.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:18
קומיט וכל טופס במתנה