שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עדכון ממשרד המשפטים בדבר הקלות לציבור בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

חדשות

עדכון ממשרד המשפטים בדבר הקלות לציבור בעקבות התפשטות נגיף הקורונה , צילום: getty images israel
עדכון ממשרד המשפטים בדבר הקלות לציבור בעקבות התפשטות נגיף הקורונה
19/03/2020, מערכת תקדין

לקוחות יקרים, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, משרד המשפטים הודיע על שורה של הקלות לציבור בנושאים שונים אותן אנו מביאים לפניכם. ברצוננו להדגיש כי אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה מקצועית , מחזקים את ידיכם ומאחלים לכם בריאות איתנה.

משרד המשפטים הודיע כי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה -

1.   תינתן דחייה במועד הגשת הדיווחים הנדרשים מגופים פיננסיים לרשות לאיסור הלבנת הון. נוכח הנסיבות הקיימות, הרשות תקבל בהבנה עיכובים שיחולו בהעברת הדיווחים אליה. לצד זאת, חשוב להדגיש שמצופה מהמוסדות הפיננסיים להעביר לרשות את המידע במקרים המתאימים, סמוך ככל שניתן למועד הפעילות, והכל בהתאם למדיניות ניהול הסיכונים ובהתאם לצורך.

2.   תשלום  האגרה בבתי הדין לעררים יכולה להיעשות בכרטיס אשראי באופן טלפוני במקום התייצבות.

3.   נדחה מועד תשלום האגרה בסיוע המשפטי. לקוחות הסיוע המשפטי יקבלו שירות מלא גם אם לא שולמה האגרה. גביית האגרות תיעשה לאחר החזרה לשגרה.

4.   בוטלה חובת ההתייצבות לקבלת היתר נישואים בבתי הדין הדרוזים.

5.   אימות חתימת לקוח פרטי על שטר משכנתא תעשה בווידאו ולא נדרש מפגש עם נותן שירות, ככל שהדבר יתאפשר.

6.   להזכירכם - ניתנה דחייה של חודש בהגשת מועד דיווח שנתי לשנת 2019 בעמותות והקדשות; הוארך המועד האחרון להגשת בקשות לאישור ניהול תקין ברשם העמותות ;נפתחה האפשרות להפחית או לדחות תשלומים של חייבים בהליכי חדלות פירעון; הוארך המועד להגשת בקשות לתמיכה מוועדת העזבונות והופסקה אכיפת חברות מפרות ברשם החברות.

להרחבה נוספת ולעדכונים שוטפים ניתן להיכנס לאתר משרד המשפטים בכתובת https://www.gov.il/he/departments/alerts/1-corona-virus

או לעמוד הפייסבוק של משרד המשפטים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:87
קומיט וכל טופס במתנה