שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כיצד עורכי דין יכולים לשווק את עצמם?

חדשות

כיצד עורכי דין יכולים לשווק את עצמם?, צילום: PIXABAY
כיצד עורכי דין יכולים לשווק את עצמם?
18/12/2019, כתיבת מומחים

בעבר, הוטלו הגבלות די נוקשות על פרסום ושיווק של עורכי דין, ואף עורכי הדין חיו עם התפיסה כי פרסום מוזיל ופוגע במקצוע. אבל לפני כשנה  לשכת עורכי הדין פרסמה את כללי הפרסום החדשים, שחוללו מהפכה שלמה בעולם עורכי הדין. היום, עורכי דין רשאים לפרסם כמעט בכל פלטפורמה ולשלוט על התוכן, ואף לשלב המלצות של לקוחות ותיקים מצליחים. עורכי הדין צריכים לקחת את ההזדמנות הזו בשתי הידיים, להבין כיצד לשווק את עצמם נכון וכיצד להביא עוד ועוד לידים ולקוחות.

עם ההצפה בכמות עורכי הדין והתחרות שרק הולכת וגדלה, שיווק הוא כלי מהותי להצלחה. הן עורכי דין צעירים והן ותיקים צריכים להבין כיצד להשתמש בכלים האלו כדי למנף את עצמם ואת משרדם. הכתבה הבאה תעזור לכם עם כמה טיפים חכמים לשיווק עורכי דין.

אתר אינטרנט וקידומו

אחד הכלים החשובים ביותר לשיווק עצמי הוא אתר האינטרנט. אתר אינטרנט מקצועי, מהקוצע, מעוצב ואלגנטי יכול לעשות עבודה מצוינת לעורך הדין. אתר האינטרנט צריך להיות פשוט ולעניין, לא מקושקש, ולהציג בבירור את התמחות המשרד ואת יתרונותיו, את צוות המשרד ואת הדרכים ליצירת קשר. כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים וכתבות שיכולים לסייע לגולשים. לאחר שהאתר בנוי, יש לקדם אותו כדי להרים אותו גבוה במנועי החיפוש. כדי לעשות זאת, כדי להסתייע באנשי מקצוע.

פרסום באינדקסים

פרסום משמעותי נוסף באינטרנט הוא פרסום באינדקסים, בין אם אינדקסים כלליים לעסקים ובין אם אינדקסים המיועדים לעולם המשפט (ואם תשאלו אותנו, גם וגם). אינדקסים הם ספרי הטלפונים של העידן החדש, והם מאגדים בעלי עסקים לפי קטגוריות, תחומים, אזורים בארץ, התמחויות וכדומה. כעורכי דין תוכלו לפתוח עמוד בכל אינדקס כמו דנסגייד, להוסיף פרטים כלליים ודרכי יצירת קשר לצד תמונה, ולהיות חשופים לקהל ייעודי שמחפש עורכי דין באזורים ספציפיים ובהתמחויות ספציפיות.

פרסום ברשתות החברתיות

לצד אתר האינטרנט והפרסום באינדקסים, אל תזניחו את הרשתות החברתיות, פלטפורמות חשובות מאוד. רשתות חברתיות יכולות להיות הקשר הישיר לכם עם הלקוחות, ומאפשרות לכם לייצר איתם דיאלוג. הרשת החברתית  הקלאסית היא כמובן פייסבוק - בעמוד פייסבוק תוכלו לפרסם טיפים ועצות חשובות, לפרסם ראיונות וסרטוני תדמית וליצור קשר עם לקוחות, וכן לקבל פידבקים. כמו כן, תוכלו להגיע לקהלי יעד רלוונטים לפי חתך קהלים, ולהגיע בדיוק לאנשים הנכונים.

פרסום מסורתי

גם הפרסום המסורתי יותר פתוח בפני עורכי דין, מלבד פרסומות בטלוויזיה או בשלטי חוצות ענקיים. עורכי דין יכולים לפרסם בעיתונות הכתובה וגם ברדיו, לשלוט באופן מלא על התוכן ולהגיע לקהל גדול מאוד של אנשים. זאת עוד פלטפורמה נהדרת לעורכי דין, אך לטעמנו יש לשלבה עם האמצעים הדיגיטליים, שכן אלו יכולים להגיע בדיוק לקהל היעד שלכם.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:66
קומיט וכל טופס במתנה