שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מרטין בוקסדורף- האיש שאתם צריכים כשהבנק מסרב למשכנתא!

חדשות

מרטין בוקסדורף- האיש שאתם צריכים כשהבנק מסרב למשכנתא!, צילום:
מרטין בוקסדורף- האיש שאתם צריכים כשהבנק מסרב למשכנתא!
16/12/2019, כתיבת מומחים

הרגע שבו הולכים לבנק ומקבלים סירוב לבקשת המשכנתא שלכם, זה ככל הנראה אחד הדברים הכי קשים שיכולים להיות. אתם יוצאים מסניף הבנק ומרגישים שהעולם קורס עליכם. ברגעים האלו, במיוחד אם אתם זקוקים לכסף במהירות, אתם צריכים לידכם מומחה שיודע להתגבר על סירובי משכנתא ולהביא משכנתא בכל מקרה.

מי אני?

שמי מרטין בוקסדורף, למדתי משפטים, עבדתי בשלושה בנקים למשכנתאות במשך הרבה שנים, יש לי מעל 15 שנות ניסיון בעולם המשכנתאות. המשכנתאות היחידות שאני מטפל בהן, אלו משכנתאות לאחר שהבנק סירב ל'קבלת המשכנתא. אני יכול להגיד לכם שכבר טיפלתי במאות משכנתאות כאלו.

מה עושים כאשר הבנק מסרב למשכנתא?

אם הבנק מסרב לכם למשכנתא, הדבר הראשון שעושים הוא לעצור לרגע או לכמה רגעים. התגובה הראשונה היא לרוץ לעוד בנקים ולהגיש בקשות למשכנתא. אבל למעשה זה הדבר הכי לא נכון לעשות, כי הבנקים עובדים בדיוק עם אותן מערכות, כך שאין הבדל ביניהם בנוגע לבדיקות שעושים. ברגע שהבנק שולל את בקשת המשכנתא שלכם, שאר הבנקים הולכים לעשות אותו דבר בדיוק.

בנקודה הזו, הדבר החכם הוא לעצור לרגע ולהבין עם מי מתייעצים בנוגע לדבר הזה? אני מציע כמובן את עצמי או מומחה אחר למסורבי משכנתא, אבל גם אם אתם לא רוצים לשלם- עדיין מומלץ להתייעץ עם מישהו שמבין את התחום ויודע איך לגשת לדברים. בכל מקרה מומלץ לא לעשות מהלכים לפני שעושים את ההתאמות או התיקונים הנדרשים בהגשת המידע לבנקים.

דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם:

בעיות מול הבנקים- הדבר הראשון והחמור ביותר, אשר יוצר את הבעיות הגדולות ביותר בקבלת משכנתא, זה בעיות פיננסיות מול בנקים. כלומר, אם יש צ'קים חוזרים, הוראות קבע חוזרות, הלוואות שלא משולמות בזמן, אלו דברים שמונעים קבלת משכנתא לחלוטין.

שימו לב שאם שללו את המשכנתא שלכם בגלל בעיות של התנהלות מול הבנקים, הדבר שיכול לעזור מול הבנקים זה בעיקר זמן שעבר. כלומר, תקופה שעברה מאז הבעיות. לדוגמה: שנה שלמה שעברה מאז שהיו בעיות מול הבנקים. אם הבעיות הן מעכשיו או ממש טריות, זה בעיה ענקית מבחינת הבנקים.

רק הדגשה: מרבית המשכנתאות נופלות על בעיות מול הבנקים בצורה כזו או אחרת. אם אתם מגישים בקשת משכנתא עם בעיות מול בנקים, אני מציע לקבל ייעוץ לפני שניגשים.

מה השיקולים :

השיקולים שעומדים מול העיניים שלי כאשר מדובר על משכנתא לאחר סירוב בגלל בעיות מול בנקים, הם כאלו: גודל הבעיות מול הכנסות מול הסכום משכנתא שצריכים.

בואו ניעזר בדוגמה: נניח שאתם מרוויחים 20 אלף בחודש, הבעיות שהיו, הן היו כבר לפני שנתיים והמשכנתא שצריכים היא 500 אלף שקלים- זה מצב טוב. אם אתם מרוויחים 16 אלף בחודש, הבעיות היו לפני שנה חצי והמשכנתא שצריכים היא 800 אלף שקלים, זה עדיין מצב טוב אבל כבר פחות טוב. וניקח עוד דוגמה אחת: נניח שההכנסות הן 13,000 לחודש והבעיות היו לפני שנה בערך, הסכום שצריכים זה מיליון שקלים- זה כבר מצב הרבה פחות טוב. במצב הזה אף אחד כבר לא ירצה לתת משכנתא.

חשוב לי להבהיר נקודה כל שהיא: תיארתי כאן שלושה תסריטים, לפי רמות קושי שונות של האפשרות לקבל משכנתא. אבל התסריטים האלו הם בשבילי. כלומר אלו מצבים שבהם אני יכול להשיג משכנתא. אתם לבד, לא תצליחו לקבל משכנתא באף אחד מהתסריטים הללו.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או [email protected]

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:205
קומיט וכל טופס במתנה