שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > יועץ מס – איך תדעו לבחור נכון?

חדשות

יועץ מס – איך תדעו לבחור נכון?, צילום:
יועץ מס – איך תדעו לבחור נכון?
04/12/2019, כתיבת מומחים

אם הנך בעל עסק קיים וברצונך לקבל החזרי מס או אם פתחת עסק חדש ואתה זקוק ליועץ מס  תדע שעשית את הבחירה הנכונה אם בחרת ב"נתנזון – יועצי מס".

המשרד נוסד ב-1964  כמשרד לייעוץ מס ותכנון אסטרטגי. בעיקרו עוסק המשרד בייעוץ אסטרטגי עסקי, ניהול חשבונות והתמודדות עם מצבים עסקיים מורכבים און ליין כשמול עיננו עומדת טובת הלקוח בראש ובראשונה וזאת תוך שמירה על מקצועיות, ידע ומעוף המאפיינים את המשרד. כל זאת על מנת למקסם את הצלחת הרווח עבור העסק אותו אנו מלווים.

למה נתנזון – יועצי מס?

ליועץ מס מספר כובעים וידוע כמתמחה בסוגים שונים של תחומים, לרבות חישובי מס לעצמאיים, חברות, תיאומי מס, חישוב ניכויי מס, הקמת עסקים, עריכת דוחות וייצוג מול רשויות שונות. חברתנו דוגלת בכך שהחיכוך בינך ובין רשויות המס יהיה קטן ככל שניתן.

יתרון בולט שלנו הינו השירות ותגובה בזמן אמת. המפגש בין יועץ מס ללקוח מתבצע בדרך כלל על בסיס חודשי.

"בנתנזון - יועצי מס" אנו עם האצבע על הדופק כל העת, הן מהפן של המעקב השוטף והצמוד והן כלפי תמורות או שינויים עסקיים המתחוללים ומשפיעים על העסק. אנו אף מגדילים לעשות על ידי כך שאנו מציעים מקצי שיפורים להתייעלות ההתנהלות והפעילות העסקית כגון הצעות לשיפור הפעילות השוטפת, דרכים לחסכון במס, התגברות על משברים עתידיים ועוד.

למה חשוב לכל עסק טרי להיוועץ עם יועצי מס?

כבר בתחילת דרכו של העסק מומלץ לפנות ליועצי מס שמתמחים בניהלו של עסק מתחילתו ועד סופו. אנו דוגלים בכך שכבר בראשית הדרך של העסק כשהעסק עדיין ב"חיתולים" צריך וכדאי לבדוק את הכדאיות שלו ואת התחזית העסקית לאורך זמן. כך אנו נוכל לבחון היטב את היתכנותו של העסק, הוצאות והכנסות הצפויות לו ואלה ישקפו ויהוו תמונה עסקית כוללת.

הבניה הראשונית של העסק הכרחית וחשובה כדי למנוע "הפתעות" מיותרות בהמשך ולצורך פנייה והתקשרות ראשונית אל רשויות המס. כאשר העסק כבר "רץ" כל העת נדרשים ליווי והכוונה מקצועיים. אנו יודעים ומתמחים בהתעדכנות ובדרישות החוק המשתנות לשם מיצוי תהליכי המס השונים.

ב"נתנזון – יועצי מס" תקבלו שירות אדיב ומקצועי. אנשי המקצוע שלנו ילוו אתכם במשך כל תהליכי הבירוקרטיה העסקיים הנדרשים ויתנו לכם מענה מקצועי בכל הנוגע לייעוץ מס על היבטיו השונים.

משרדנו ממוקם בקרית ביאליק ומשרת את לקוחותינו נאמה באזור חיפה הקריות.

לפגישת היכרות עם "נתנזון - יועצי מס"  מוזמנים ליצור עימנו קשר טלפוני / פניה דרך אתר האינטרנט נשמח להכיר מקרוב. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:196
קומיט וכל טופס במתנה