שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > 5 יעדים לטיולי חורף חלומיים בחו"ל

חדשות

5 יעדים לטיולי חורף חלומיים בחו"ל, צילום: pexels
5 יעדים לטיולי חורף חלומיים בחו"ל
14/11/2019, כתיבת מומחים

אם אתם אוהבים חופשות רומנטיות, לא מפחדים מהקור ורוצים לגלות איך נראים היעדים הכי יפים בעולם כשהטמפרטורות צונחות ומעטה דק של שלג מכסה אותם? הנה המלצות חמות לחמישה יעדים חלומיים לטיול חורף אירופאי מושלם. הצטרפו אלינו למסע בין שווקי כריסטמס צבעוניים, יינות חמים ואטרקציות חורפיות כמו שרק האירופאיים יודעים להציע.

1.   וינה

טיסות לווינה אורכות ארבע שעות בלבד, בסופן תגיעו לאחת הערים היפות באירופה, ההופכת לקסומה עוד יותר בחודשי החורף. הארמונות העתיקים, המוזיאונים המובילים וההיסטוריה המופלאה מתעוררים לחיים בחורף הקר והופכים את וינה למקום בו אגדות מתעוררות לחיים. הנה כמה אטרקציות שאסור לפספס בחורף הווינאי:

•     החלקה על הקרח – אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לבילוי חורפי ואהוב במיוחד על המקומיים. ברחבי העיר פזורים כמה משטחי החלקה, המוביל שבהם הוא Wiener Eistraum הממוקם מול בניין העירייה ופעיל בין החודשים נובמבר-מרץ מדי שנה.

•     ספא תרמי – האירופאים יודעים איך להתחמם בחורף ולעשות זאת בשיא הסטייל. אחת הפעילויות האהובות על הווינאים היא בילוי במרחצאות התרמיים הרבים בעיר, המציעים בילוי בג'קוזי מחומם, סאונות רטובות ויבשות וכן מסאז' מפנק.

•     וינה בחג המולד – כבר באמצע חודש נובמבר וינה מתחילה בהכנות לחגיגות חג המולד ולגולת הכותרת: הפסטיבל השנתי. העצים מקושטים במנורות צבעוניות, מרכזי הקניות מאובזרים בעץ אשוח מרהיב והמשקה המקומי "גלו-ווין" - היין החם והמתובל מוגש לכל דורש. שווה לתזמן את החופשה לזמן זה החוויה מובטחת!

2.   פריז

ביקור בשדרותיה הרחבות של פריז, במאפיות החלומיות והנוף האורבני עוצר הנשימה הוא רעיון טוב בכל ימות השנה. אך יש משהו בפריז בחורף שהופך את היופי הזה לקסום עוד יותר. בתקופת חג המולד, "עיר האורות" האירופאית נעשית מוארת עוד יותר ומתכסה בשלל נורות קטנטנות, עצי אשוח מנצנצים ומתקיימות בה חגיגות נפלאות. הנה כמה אטרקציות חורפיות שלא כדאי לפספס:

•     טיול בפסאז'ים של פריז –  אי שם במאה ה-18, פיתחו ארכיטקטים מקומיים מערכת כבישים שהיוותה מעבר נוח בתשתיות איכותיות. המעברים הללו שימשו לצורכי תחבורה ומעבר ולאורכם נפתחו גם חנויות, בתי קפה ועוד. הסיור בהם הוא לא רק דרך נפלאה לחמוק מהקור, אלא גם לגלות פריז אחרת, מיוחדת במינה בה הזמן כמעט עצר מלכת.

•     שיא הקולינריה החורפית – פריז היא מעצמה קולינרית נפלאה בכל ימות השנה, אך יש משהו מיוחד ומהנה עוד יותר מהשפע הגסטרונומי שהיא מציעה בחודשי החורף. סיירו בין דוכני המזון הרבים בפסטיבלי הכריסטמס השונים ותיהנו מתוצרת מקומית נהדרת וטרייה, החל - מגבינות איכותיות וערמונים חמים, דרך מרק בצל צרפתי עם גבינה מותכת מפנקת ועד ליין חם ואיכותי בלוויית קינוח צרפתי מפנק כמו: אקלר, עוגיית מקרון או מילפיי עם אינספור שכבות פריכות.

3.   בודפשט

אורזים בגדים חמים, מוסיפים שכבה תרמית ולא מוותרים על כובע מחמם  ואתם כבר מוכנים לקחת חלק בחגיגה ההונגרית המקומית הנערכת מדי שנה בחורף. בודפשט בחורף היא אחת הערים האירופאיות הכי יפות וקסומות שיש. חגיגות חג המולד מתחילות כבר בסוף נובמבר והן כוללות אינספור דוכנים ססגוניים, מאכלים מיוחדים, מופעי רחוב וצבעוניות חגיגית שאין שניה לה ממש כמו בסיפור אגדה. הקור לא מונע מהמקומיים לחגוג את בוא השנה החדשה ולהתחמם כמו שרק הם יודעים – במרחצאות חמים, החלקה על הקרח ומופעים אירופאים מחממי לב. הנה פירוט קל על האטרקציות שאסור לפספס:

•     מופע אופרה – בית האופרה של בודפשט הוא אחד המקומות המרשימים בעיר. הוא נבנה במהלך המאה ה-18 ומאופיין בסגנון ניאו-רנסנסי המשולב עם נגיעות בארוק קלות. מלבד יופיו המרהיב, מתקיימים בו בכל חודשי השנה קונצרטים ומופעי אופרה מהמובילים באירופה ויש מעט מאוד חוויות שיכולות להתחרות במופעים הללו, עם האקוסטיקה המשובחת, התלבושות המדהימות והחוויה המוזיקלית הנפלאה.

•     מרחצאות תרמיים – בילוי במרחצאות המקומיים בחודשי החורף נחשב לאחד מפסגות ההנאה ההונגרית. ברחבי העיר פזורים מספר בתי מרחץ עם מים תרמיים חמים ונעימים להפליא. המוביל שבהם הוא - "מרחצאות סצ'ני" הכולל מים מינרליים טבעיים, טמפרטורה חמה ונעימה וכל זה בפאר המשלב בין פסיפסים מרהיבים ופסלים עתיקים.

4.   לונדון

בירת הממלכה הבריטית בחורף נחשבת לאחד המקומות הקסומים והמיוחדים להיות בהם. הבריטים יודעים מהי הדרך הטובה ביותר לקבל את פניה של השנה החדשה ומתחילים את החגיגות באופן מסורתי, הדלקת אורות הכריסטמס ברחוב אוקספורד בחודש נובמבר. עם פתיחת החגיגות, נפתחים גם מסלולי החלקה על הקרח, מחירי הקניות צונחים והעיר מוארת באינספור אורות צבעוניים. הנה מה שאסור לפספס במהלך ביקור חורפי בלונדון:

•     בילוי בפאב מקומי – אח בוערת, בירה בטמפרטורת החדר (כן, כן) ומוזיקה טובה – אין מהנה יותר מבילוי בפאב בריטי טיפוסי בחודשי החורף. בשעות הערב המוקדמות, בין 17:00-19:00 הפאבים מתמלאים במקומיים והבילוי בהם הופך למהנה הרבה יותר, נסו לתזמן את הגעתכם לשעות אלה.

•     החלקה על הקרח – משטחי ההחלקה הרבים הפזורים ברחבי העיר הם ללא ספק הבילוי החורפי האולטימטיבי, האהוב על תיירים ומקומיים כאחד. אם תרצו לשזור עם הבילוי אטרקציה נוספת, הגיעו אל משטח ההחלקה שב- "Somerset House", שם מתקיימת גם תערוכה מתחלפת בתחום הקומיקס.

•     שופינג – לונדון ושופינג איכותי הם כמעט מילים נרדפות ובחודשי החורף כשתקופת הסיילים מתחילה, הפעילות הזו הופכת לאטרקטיבית במיוחד. טיילו ברחוב אוקספורד ההומה, בקרו גם ברחוב ריג'נט האקסלוסיבי או בקניוני ווסטפילד, מובטחת לכם חוויה זולה במיוחד עם כל המותגים השווים (והמחממים!).

5.   ברלין

כשהטמפרטורות יורדות, בירת גרמניה הופכת לאלגנטית מתמיד. העיר השוקקת בכל ימות השנה הופכת לחגיגה תרבותית אחת גדולה, עם אינספור מוזיאונים, מסיבות מובילות ומופעי תרבות כגון: קונצרטים, מופעי קברט ואופרה וכמובן, גולת הכותרת: שווקי חג המולד הצבעוניים הנחשבים לחגיגיים באירופה. הנה מה שאסור לפספס במהלך הביקור החורפי שלכם בברלין:

•     ליל המוזיאונים – הלילה שהפך למסורת מקומית. מדי שנה בחורף, מתקיים בברלין "הלילה הארוך של המוזיאונים". במהלך הלילה, אינספור מוזיאונים מובילים נשארים פתוחים וברכישת כרטיס אחד ניתן ליהנות מכולם. יש משהו מיוחד בביקור בתערוכות הנפלאות בשעות הלילה. הקסם האמנותי כולל לא רק הנאה מהתערוכות, אלא גם סיורים מודרכים, הרצאות ומופעים מוזיקליים.

•     כיכר פוטסדאם בחורף – בילוי בכיכר ההומה נחשב לבילוי חובה בכל ימות השנה, אך בחורף הוא הופך למהנה מתמיד. מדי שנה, בין נובמבר לינואר, הופכת הכיכר לממלכה קסומה של חורף והרפתקאות. שווקי חג מולד צבעוניים, פארק שלג ומשטחי החלקה על הקרח הם רק חלק ממה שיחכה לכם בכיכר החורפית והנפלאה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:135
קומיט וכל טופס במתנה