שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כנס עורכי הדין ה-1 יוצא לדרך: ערב שכולו אוכל, שתיה, נטוורקינג והרצאות מרתקות

חדשות

כנס עורכי הדין ה-1 יוצא לדרך: ערב שכולו אוכל, שתיה, נטוורקינג והרצאות מרתקות, צילום: istock
כנס עורכי הדין ה-1 יוצא לדרך: ערב שכולו אוכל, שתיה, נטוורקינג והרצאות מרתקות
13/11/2019, מערכת תקדין

מתי בפעם האחרונה לקחתם קצת זמן לעצמכם? עולם המשפט של "חשבים" מזמין את לקוחות חשבים "לשחרר את העניבה" ולבלות בערב מהנה שיכלול ארוחה עשירה, יין טוב והרצאות מרתקות של שתיים מהדמויות הבולטות בעולם המשפט הישראלי: העיתונאי גיא פלג והשופט בדימוס שלי טימן, שידברו על הון, שלטון, שחיתות והפרשיות שמסעירות את המדינה

חשבים מזמינה את לקוחותיה לשחרר קצת את העניבה ולקחת חלק בערב מהנה במיוחד: עולם המשפט של "חשבים" גאה להשיק את הכנס הראשון של "Lawyers Club" - הכנס השנתי הראשון לעורכי דין ומשפטנים, שיתקיים באולם "CAMILO" בתל-אביב ביום ד' ה-20 בנובמבר.

במהלך הערב לקוחות עולם המשפט של חשבים יוכלו ליהנות מארוחת ערב עשירה, לשתות יין טוב ולפגוש קולגות ועמיתים למקצוע. בנוסף, יחשפו המבקרים למוצרים המשפטיים מבית "חשבים": המאגרים המשפטיים המובילים "תקדין" ו"דינים ועוד", מערכת "קומיט" לניהול משרד עורכי דין, "קומיט BI" ואוגדני "מחשבות".

גולת הכותרת של הערב היא שתי הרצאות אקטואליות מרתקות שיעסקו בנושאים החמים שנמצאים במוקד השיח הציבורי בימים אלו: הראשונה, הרצאתו של השופט בדימוס שלי טימן, שיסקור את האירועים המסעירים בהיסטוריה של השחיתות בארץ וידבר על הסכנה שבשחיתות וניסיונותיו של בית המשפט למנעה. בהרצאה השנייה ידבר העיתונאי והפרשן לענייני משפט של חדשות 12, גיא פלג, על "מאחורי הקלעים" של הסיפורים הכי חמים במהדורות החדשות: חשיפת התמלילים והאמת מאחורי מה שקורה בחדרי החקירה בפרשות נתניהו, פרשת מני נפתלי, תיק 2,000 ועוד.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:248
קומיט וכל טופס במתנה