שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ליווי מקצועי מול מערכת המשפט

חדשות

ליווי מקצועי מול מערכת המשפט, צילום: pixabay
ליווי מקצועי מול מערכת המשפט
13/11/2019, כתיבת מומחים

כאשר אנו שומעים על מקרה של פשע חמור, בייחוד כזה שנלווה לו הד תקשורתי נרחב, כמו לדוגמא רצח, אונס או שוד אלים, המחשבה הראשונה שחולפת לנו בראש היא שמגיע לעבריין להיכלא מאחורי סורג ובריח לשנים רבות. יחד עם זאת, המציאות בה אנו חיים הינה מורכבת למדי וחשוב לדעת כי המשפט הפלילי אינו עוסק רק בפשיעה החמורה אלא כולל מנעד רחב של עבירות, גם עבירות חמורות פחות ועבירות בתחום הצווארון הלבן, לגביהן מתעוררת לא פעם השאלה איזה עונש ראוי להטיל על העבריין והאם יש מקום לעונש מאסר. כך או כך, אם מתעוררת בעיה בתחום הפלילי מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה.

ההתמודדות עם מערכת אכיפת החוק היא איננה פשוטה. בין אם מדובר בנאשמים בעבירות קלאסיות לכאורה כדוגמת עבירות סמים, גניבה ואלימות ובין אם מדובר בעבירות צווארון לבן המתבצעות ככלל על ידי אנשים ממעמד סוציו-אקונומי מבוסס -  רצוי לא להתמודד עם מצבים אלו לבדכם. בבואכם לחפש אחר עורך דין פלילי במרכז, ניתן לפנות אל משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר. במשרד תמצאו עורכי דין פליליים וצבאיים, כמו גם ליטיגטורים מנוסים, אשר ילוו אתכם שלב אחר שלב – תוך מתן ייעוץ, הכנה וייצוג בכל שלבי ההליך הפלילי.

ייצוג משפטי בתחום הפלילי והצבאי

באילו מקרים תוכלו לפנות אל עורך דין פלילי? בין היתר, בבואכם להגיש בקשה לצורך מחיקת רישום פלילי. החוק מאפשר לאדם שיש לחובתו רישום פלילי להגיש בקשה למחיקת הרישום לגורם הרלוונטי והוא נשיא המדינה. יצויין, כי ביחס לרישום פלילי ישנן שתי תקופות מצטברות: תקופת התיישנות ותקופת מחיקה, שאורכן מוגדר בחוק. עם זאת, יש מצבים בהם כלל לא חלה תקופת התיישנות וקיימת תקופת מחיקה בלבד. אם יש לחובתכם רישום פלילי והנכם מעוניינים במחיקתו, על מנת לקבל יעוץ משפטי בנוגע למחיקת הרישום הפלילי ולדעת כיצד להתנהל על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל שירותיו של משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר.

כמו כן, ניתן לפנות למשרד עו"ד גיא פלנטר גם כאשר הנכם זקוקים לסיוע בתחום המשפט הצבאי. שירותיו של עורך דין צבאי מנוסה הינם משמעותיים ביותר. חשוב להיוועץ בעורך דין הבקיא במערכת המשפט הצבאי ובחוק השיפוט הצבאי שיוכל לתת את המענה המקצועי והמקיף ביותר.

מענה משפטי מקצועי – ע"י משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר

ניתן לפנות אל משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר במגוון רחב של נושאים בתחומי המשפט הפלילי, משפט צבאי ודין משמעתי. בנוסף, למשרד עו"ד גיא פלנטר ניסיון רב בתחום רישיון נשק, התאמה תעסוקתית וסיווג ביטחוני.

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-744-7448

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:145
קומיט וכל טופס במתנה