שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קידום אתרים לעורכי דין

חדשות

קידום אתרים לעורכי דין, צילום: פורטולה
קידום אתרים לעורכי דין
07/08/2019, כתיבת מומחים

איך עורך דין אחד מתמודד מול 80,000 עורכי דין? בשנת 2018 מספר עורכי הדין בישראל עבר את קו ה-80 אלף והמספר צפוי לגדול. איך ניתן להתמודד עם תחרות כזו הקיימת בישראל? אחת מהחברות הותיקות בישראל לקידום אתרים היא חברת מדיה גרופ. חברת מדיה גרופ בחרה להתמחות בתחום קידום אתרים לעורכי דין והיא מקדמת כיום מעל ל-50 משרדי עורכי דין המובילים בתחומם. לכל אתר של משרד עורכי דין שחברת מדיה גרופ מקדמת, נבנה צוות שלם הנותן ליווי צמוד לאורך כל הדרך. לכל עורך דין חדש או ותיק ידוע כי בכדי להגיע ללקוחות חדשים ואף לשמר לקוחות קיימים, חשוב להיות ראשונים בכל דבר, גם בגוגל. בכדי להיות ראשונים בגוגל בתחום בו משרד עורכי הדין מתמחה, יש צורך בהבנת תחום המשפטים והכרה של המושגים הקיימים בתחום עריכת הדין.

קידום אתרים לעורכי דין

 משרדי עורכי דין רבים וטובים הבינו כי תחום הליטיגציה הוא חשוב ללקוחות ולכן אם משרד מחליט לתת שירות בתחום הליטיגציה, הדבר הנכון הוא להתמקד בתחום הזה ולהביא את עורכי הדין של המשרד לרמה הגבוהה ביותר בתחום. בישראל אין הפרדה בין ייעוץ משפטי לייצוג בדיונים בבית משפט ולכן משרדים רבים מספקים את שני השירותים גם יחד. חברת מדיה גרופ מאפשרת למשרדי עורכי דין המתמחים בליטיגציה, למקד את השיווק שלהם לתחום החשוב הזה. לקוח הבוחר בעורך דין המתמחה הליטיגציה מכיוון שהגיע אליו דרך קידום בגוגל, יכול להגדיל את ההכנסה של עורך הדין בצורה משמעותית מאוד ולהעלות את המוניטין של המשרד בתחום הליטיגציה.

קידום עורכי דין באינטרנט

 אם בעבר היו מחפשים עורכי דין בספר הגדול של דפי זהב, היום החיפוש נעשה קל הרבה יותר. השיווק באינטרנט הפך להכרחי לכל עורך דין בישראל. משרדי עורכי דין אשר לא דואגים לשיווק האתר שלהם באינטרנט יכולים למצוא את עצמם מאחור לעומת משרדים אחרים המתמחים באותו תחום. אז איך עורך דין אחד יכול להתמודד עם 80,000 עורכי דין העובדים בישראל? הוא יכול לעשות זאת בעזרת קידום בגוגל. אם החלטתם שהגיע הזמן לשווק את עצמכם בצורה דיגיטלית, כדאי שתבחרו בחברה לקידום אתרי אינטרנט המנוסה בתחום הקידום והשיווק לעורכי דין. חברת מדיה גרופ הציבה את עצמה כחברה לקידום עורכי דין הטובה ביותר בתחום.

קידום בגוגל לעורך דין עם חברת מדיה גרופ

 צוות חברת מדיה גרופ ילווה אתכם מהיום הראשון. בפגישה עם צוות חברת מדיה גרופ תוכלו לשאול כל שאלה שיש לכם על קידום אתרים בתחום ההתמחות שלכם. הפרסום יהיה נגיש לכל אדם אשר יחפש עורך דין בתחום שלכם, ויאפשר לכם להגדיל את מספר הלקוחות. בנוסף ולא פחות חשוב, ברגע שלקוח פונה אליכם, לרוב הוא יחפש מידע על המשרד שלכם באינטרנט בכדי לדעת האם אתם תתאימו לצרכים שלו. משרד עורכי דין המופיע במקומות הראשונים בגוגל מעלה את המוניטין של המשרד ועוזר גם לשמר לקוחות קיימים. קידום בגוגל לעורך דין עושים רק עם מדיה גרופ. אם פניתם לחברת מדיה גרופ, תהיו סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:4
קומיט וכל טופס במתנה