שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ויוה אספניה! באיזה מקרים כדאי להיעזר בנוטריון דובר ספרדית ?

חדשות

ויוה אספניה! באיזה מקרים כדאי להיעזר בנוטריון דובר ספרדית ?, צילום: pixabay
ויוה אספניה! באיזה מקרים כדאי להיעזר בנוטריון דובר ספרדית ?
14/07/2019, כתיבת מומחים

לקוחות רבים נעזרים מדי יום בשירותי נוטריון, אך לא תמיד מודעים להבדלים הקיימים בין נוטריון לנוטריון. זו גם זו, לא תמיד יודעים הלקוחות כיצד יוכלו להיעזר בשירותי נוטריון באופן המיטבי ביותר. בשורות אלו נעסוק בנסיבות שבהן רצוי מאוד ללקוח לפנות את נוטריון ספרדית, היינו נוטריון השולט בספרדית דווקא ולא לכל נוטריון אחר. חשוב לציין, כי ההבדל בין נוטריון "רגיל" לבין נוטריון ספרדית, כזה השולט היטב בשפה הספרדית הוא חשוב וקריטי במקרים רבים. לפיכך, קריאת המאמר עשויה להניב תועלת לקורא המתעניין.

השפה הספרדית ונוטריון ספרדית

הדעה הרווחת בציבור הינה כי השפה הספרדית הינה שפה "קלה". דעה כללית זו אינה בהכרח נכונה. לאמיתו של דבר, השפה הספרדית היא אולי לא השפה הקשה ביותר ללימוד אך היא עודנה שפה מורכבת והשליטה בה אינה פשוטה משום שכללי הדקדוק של השפה דורשים זמן לימוד ממושך. יתר על כן, לשפה הספרדית להגים שונים. ראשית, ישנו הלהג הלטיני, הקיים באמריקה הלטינית ובדרום אמריקה ושנית ישנו הלהג הספרדי. בתוך הלהג הספרדי, המדובר בספרד, ישנם להגי משנה שיש להכיר היטב כתנאי מקדמי לשליטה בשפה הספרדית. גם בתוך הלהג הלטיני והדרום האמריקאי ישנם להגי משנה שונים. למשל, הספרדית המדוברת בפרו אינה זהה לספרדית המדוברת בארגנטינה. נוטריון ספרדית השולט בספרדית, מכיר את כל להגי השפה וגם שולט בהם.

מתי להיעזר בנוטריון ספרדית?

כיוון שנוטריון ספרדית שולט בשפה הספרדית, מומלץ להיעזר בנוטריון ספרדית כל אימת שנחוץ ללקוח שירות נוטריוני (כדוגמת: אימות תרגום, אימות חתימה, אימות תצהיר נוטריוני) בשפה הספרדית או שירות נוטריוני המשלב בין השפה הספרדית לשפות אחרות שהנוטריון שולט בהן. שליטת הנוטריון בשפה הספרדית הינה הכרחית כדי שהשירות הנוטריוני הניתן ללקוח יהיה מדויק ומועיל בסופו של דבר. פנייה לנוטריון דובר ספרדית תביא ללקוח תוצאה של תמורה טובה עבור הכסף שהוא  משלם.

סיכום – נוטריון ספרדית

כפי שראינו במאמר זה, השפה הספרדית אינה שפה "פשוטה". שליטה בשפה זו דורש ידע רב הן ברמה הדקדוקית והן ברמת הלהגים. נוטריון ספרדית, כזה השולט בשפה הספרדית שולט היטב בספרדית ולכן השירות שלו יעניק ללקוח תמורה טובה עבור כספו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:75
קומיט וכל טופס במתנה