שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תבע גירושין מאשתו: "התמכרה באופן קיצוני לסדרה 'הכלה מאיסטנבול"

חדשות

תבע גירושין מאשתו: "התמכרה באופן קיצוני לסדרה 'הכלה מאיסטנבול", צילום: getty images israel
תבע גירושין מאשתו: "התמכרה באופן קיצוני לסדרה 'הכלה מאיסטנבול"
19/03/2019, עו"ד לילך דניאל

"הכלה מאיסטנבול" גובה קורבנות לא צפויים? בתביעת גירושין שהוגשה אתמול לבית הדין הרבני טוען בעל כי אשתו התמכרה לסדרה הפופולארית באופן קיצוני, כך שנהגה לצפות בה במהלך רוב שעות היום, חדלה מלתפקד בבית ואף כינתה אותו בשמו של כוכב הסדרה במהלך המגע האינטימי ביניהם

הצדדים, שנישאו בסוף שנות השמונים ונולדו להם 5 ילדים משותפים, פרודים מזה כשנה וחצי. האישה היא מורה במקצועה ואילו הבעל הוא אברך העוסק בלימוד תורה ואינו עובד.

בתביעת הגירושין שהגיש אתמול (ב') הבעל לבית הדין הרבני האזורי בחיפה באמצעות עו"ד טל זלץ מחיפה, טען בין היתר כי האישה, מורה במקצועה, התמכרה בצורה מוחלטת לסדרת הטלוויזיה "הכלה מאיסטנבול", ונוהגת להעביר את מרבית שעות היממה בצפייה בה. לפי הנטען, מדי יום היא צופה במספר פרקים של הסדרה ולעיתים צופה אף בפרק אחד מספר פעמים. "האישה, פשוטו כמשמעו, התאהבה בסדרת הטלוויזיה אהבת נפש של ממש והיא ככל הנראה מעדיפה אותה על פני הבעל", נכתב בתביעה.

מלבד האמור, טוען הבעל כי האישה סירבה לקיים עמו יחסי אישות בנימוק שהיא עייפה מהצפייה בסדרה, ונמצאת במתח תמידי מה יקרה בפרק הבא. מנגד, כשהיא כבר מסכימה לקיים עמו יחסי אישות, טוען הבעל כי היא מכנה אותו "פארוק" במהלך המגע האינטימי, כשמו של כוכב הסדרה. "חייו של הבעל הפכו לסיוט של ממש בעקבות סדרת הטלוויזיה", נכתב בתביעה. "בעקבות התמכרותה של האישה לסדרת הטלוויזיה חייו אינם חיים עוד, האישה אינה מתפקדת בביתא כאם וכרעייה וחייו הפכו לגיהינום של ממש".

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בנוסף, נטען בתביעה כי האישה נתקפת התקפי זעם ולחץ אשר לא ניתנים כלל לריסון, ואף נהגה להפעיל אלימות של ממש - הן מילולית והן פיזית - כלפי הילדים ורק מפאת כבודה והדאגה לשלמות התא המשפחתי לא הגיש נגדה תלונה במשטרה.

לדברי הבעל, הבליג במשך תקופה ארוכה על התנהגותה, אך בסופו של דבר הגיע למסקנה כי "הגיעו מים עד נפש" וכי אין מנוס מפירוק הקשר. לחילופין, עותר הוא למתן צו להוצאת כל מקלטי הטלוויזיה מדירת הצדדים, על מנת לנסות ולשקם את חיי הנישואין.

מלבד האמור בכתב התביעה, מוסיף בא כוחו של הבעל, עו"ד זלץ, כי האישה נהגה להשליט שלל רב של סנקציות כנגד הבעל, כשבין היתר נמנעה מעבודות הבית כגון כיבוס וגיהוץ בגדיו במזיד ונהגה להטיח בו שלל מילים קשות ודברי בלע מול הילדים.

"ברשותנו שעות רבות של הקלטות בהם מתועדת האישה צופה בסדרה, במספר פרקים באותו היום, בעוד היא מתחמקת משאר מטלות הבית והמשפחה", אומר עו"ד זלץ. "ניתן בהחלט לומר כי ההתמכרות הקשה לסדרה שיבשה את דעתה של האישה והובילה את מרשי לנקיטת הליך הגירושין כנגדה".

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:152
קומיט וכל טופס במתנה