שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בצל פרשת מינוי השופטים: עו"ד אפי נוה התפטר מראשות לשכת עורכי הדין

חדשות

בצל פרשת מינוי השופטים: עו"ד אפי נוה התפטר מראשות לשכת עורכי הדין, צילום: אפי נוה. צילום: יוסי זמיר, דוברות לשכת עורכי הדין
בצל פרשת מינוי השופטים: עו"ד אפי נוה התפטר מראשות לשכת עורכי הדין
17/01/2019, עו"ד לילך דניאל

בצל הסערה במערכת המשפטית סביב פרשת מינוי השופטים, הודיע יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה על התפטרותו. נוה מסר: "אינני רוצה שענייני האישי יפגע בפעילות הלשכה". את מקומו ימלא בינתיים עו"ד אורי קינן עד שהמועצה הארצית של הלשכה תבחר מחליף

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, הודיע היום (ה') על התפטרותו מתפקידו. זאת, בצל פרשת מינויי השופטים במסגרתה נחקרים נגדו חשדות מתחום טוהר המידות. בהודעתו כתב נוה: "אני מודיע בזה על התפטרותי מתפקידי כראש לשכת עורכי הדין. החלטתי לעשות כן הואיל והלשכה חשובה ויקרה לי עד מאוד. אינני רוצה שענייני האישי - שאני מניח יסתיים במהרה - יפגע בפעילותה החשובה של הלשכה. אני מודה לכל חבריי וידידיי על הדרך המשותפת שעברנו ומאחל הצלחה למי שיבוא במקומי".

את מקומו של נוה ימלא לעת עתה עו"ד אורי קינן. בהתאם להודעת הלשכה, המועצה הארצית של הלשכה תתכנס לבחור מחליף לנוה תוך 30 יום ועד 45 יום לכל המאוחר. המחליף יכהן עד ל-18 ביוני, תאריך הבחירות הכללי ללשכה שהיה אמור להתקיים ממילא.

מטעם לשכת עורכי הדין נמסר: "עו"ד נווה שימש כראש הלשכה באחת התקופות המאתגרות ללשכה ועל כך נתונה לו תודתנו ואנו סמוכים ובטוחים כי מערכת המשפט תפעל למיצוי ההליכים בפרשה ותגיע לחקר האמת. הלשכה תמשיך ותפעל למילוי תפקידיה הציבוריים עפ"י דין, לטובת הציבור בכלל וציבור עורכי הדין בפרט".

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

המשנה ליו"ר הלשכה, עו"ד יוסף ויצמן, הגיב להודעת ההתפטרות של נוה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "יחד עמכם קיבלתי בדקות האחרונות את הודעת ההתפטרות של ראש הלשכה עו"ד אפי נוה. צר לי על הנסיבות בהם הסתיים תפקידו כראש הלשכה. אפי תרם רבות לקידומו ולרווחתו של ציבור עוה"ד ואיחד את השורות בלשכה. אני סומך על גורמי החוק שיבצעו את מלאכתם נאמנה ובמהירות האפשרית ובקרוב מאד נוכל לחזור לשגרה ברוכה".

ממלא מקום ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אורי קינן, שיעמוד בראש לשכת עורכי הדין בעקבות התפטרותו של עו"ד אפי נוה מתפקידו, הביע היום תקווה שחקירת המשטרה תסתיים במהרה ואיחל למעורבים בה שינוקו מכל רבב. עו"ד קינן הודה לראש הלשכה היוצא, עו"ד נוה, על תרומתו ללשכה ולציבור עורכי הדין והכריז כי יפעל להצעדת הלשכה לימים טובים, עבור החברה הישראלית בכלל וציבור עורכי הדין בפרט.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:141
קומיט וכל טופס במתנה