שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סי וי פול מציגים: טיפים למציאת עבודה לעורכי דין בלי ניסיון

חדשות

סי וי פול מציגים: טיפים למציאת עבודה לעורכי דין בלי ניסיון , צילום: צילום: pixabay
סי וי פול מציגים: טיפים למציאת עבודה לעורכי דין בלי ניסיון
11/10/2018, כתיבת מומחים

כעבור הרבה מאד למידה, ביצוע מבחנים אינטסיביים ודחיסת ידע תאורטי לא פרופורציונלי בכמויות זמן לא הגיוניות סיימתם את התואר, ועכשיו אתם מוכנים לצאת אל העולם ולהתחיל לעבוד כעורכי דין. אבל אז אתם מגלים כי מציאת עבודה כעורך דין היא אבן נגף רצינית, אבל למה זה קורה? קודם כל נציין שכיום ישנם יותר מ-80 אלף עורכי דין בארץ, ואף שמעל ל - 50% מהמועמדים נכשלו בבחינות הלשכה, עדיין הצטרפו מעל ל - 1,000 עורכי דין חדשים אל שוק התעסוקה הישראלי, נכון ל - 2018, והצפי הוא כי עלייה זו במספרים תמשיך במגמת עלייה כפי שקרה עד כה לפי ממוצע של העשור האחרון.

אין ספק כי הקושי הוא אמיתי, ואף לעתים מרגיש לא הוגן ולא שקול ערך לרמת ההשקעה אשר ההשכלה דרשה. לכן אנו, סי וי פול גיוס עובדים, מעוניינים להציע לכם טיפים לצורך מציאת עבודה וכיצד לגרום למודעות דרושים עורכי דין לחזור אליכם ולעזור לכם בכל שלב בתהליך מציאת העבודה כעורך דין ללא ניסיון בישראל.

קודם כל בואו נתחיל בלמה? למה זה כל כך קשה למצוא משרת עורך דין ללא ניסיון? צוות המומחים של חברת סי וי פול, אשר תקרא בקרוב סי וי פול ג'וב נינג'ה, טוען כי לפי המספרים שראינו קודם, שוק העבודה הוא מאד תחרותי - גם ישנם הרבה עורכי דין חדשים כל שנה וגם החברות מעוניינות להעסיק את עורכי הדין הטובים ביותר, ולכן הרציונל כאן מצדיק את ההכרח שלכם להתבלט מעל לממוצע. שפרו את עצמכם, את הקשרים שלכם ואת היכולות המקצועיות שלכם.

להלן כמה טיפים מבית סי וי פול גיוס עובדים לצורך מציאת עבודה:

1. השתמשו בנטוורקינג. קחו את כל הקשרים הקיימים שלכם ותעדכנו אותם שאתם כרגע מחפשים עבודה, מציאת עבודה מפה לאוזן היא עדיין אחת השיטות המוכחות למציאת עבודה.

2.  עסקו בפעילויות אשר מרחיבות את מעגל הקשרים שלכם, לדוגמא - הנכם יכולים לצאת להתנדב. אם הנכם חדורי מוטיביציה ועם קצת מזל תוכלו גם להתנדב בתחום עריכת הדין. באמצעות התנדבות תוכלו להעצים את כמות הנטוורקינג שברשותכם בנוסף לאפשרות לצבור ניסיון בעריכת דין בהתנדבות.

3.  השתמשו בשירותיה של חברה המספקת שירותי גיוס עובדים ושירותי מציאת עבודה לעורכי דין ללא ניסיון. אנו בסי וי פול מתמחים בגיוס עובדים מספקים לכם מאגר דרושים עורכי דין בו תוכלו לעיין ולהתרשם ממגוון נרחב של משרות שונות לעורכי דין.

4.  זמן וניסיון הם שני המשאבים היקרים ביותר עבורכם כרגע. התחילו את שלבי חיפוש העבודה מוקדם, מומלץ להתחיל את החיפושים עוד בשלב הלימודים וללכת לראיונות שזומנתם אליהם בכדי לקבל קצת מושג לגבי איך הדברים מתנהלים בחוץ.

טיפים לכתיבת קורות חיים לעורך דין ללא ניסיון מהמומחים של סי וי פול

קורות החיים שלכם, לרוב, הוא הדבר הראשון אשר המעסיק הפוטנציאלי שלכם יראה, ולכן, כפי שכל רושם ראשוני הוא חשוב - כך גם קורות החיים. להלן כמה טיפים לכיצד צריכים לראות קורות חיים של עורך דין בכדי לעזור לכם להתקבל למודעות של דרושים עורכי דין בעת מציאת עבודה

1.  אין צורך להעמיס - רשמו את הדברים הרלוונטיים עבור המשרה אליה אתם מנסים להתקבל. יהיו עקביים וציינו את הנקודות החשובות ביותר מבלי להרחיב יותר ממה שצריך. אם ירצו שתרחיבו, יבקשו את זה מכם בבוא העת.

2. וויזואליות מתונה - קורות חיים מעוצבים באלגנטיות זה יפה, מוסיף ועוזר להתבלט מעל לממוצע, אך אין צורך בעיצוב שיוצא מקנה המידה הסטנדרטי. השתמשו בעיצוב אלגנטי עם הפרדה בין כותרות לתתי-כותרות, לא להעמיס בצבעים ובצורות.

3. חוות דעת - בסופו של יום אין דבר כזה 'הקורות חיים המושלמים', וכיום לא קיים קונצנזוס ותבנית מדויקת לקורות חיים שכל פעם יביאו אתכם אל הראיון. תבקשו ממכריכם חוות דעת לגבי קורות החיים שעשיתם ואף בקשו לראות קורות חיים של אנשים אחרים בכדי לחוות איך מרגיש מישהו שמסתכל לראשונה בקורות חיים - על מה אתם מסתכלים? איך אתם הייתם מעדיפים שהקורות חיים היו כתובים? השתמשו בכל צד מהניסיון בכדי לעצב לעצמכם את קורות החיים.

4. כתיבה נכונה - אנו לא מגלים לכם את אמריקה - כתיבה לא יפה, לא ברורה ועם שגיאות יכולה לגרום לקורות החיים שלכם להשלל במהירות רבה מאד. במיוחד במקצוע כמו עריכת דין, מצופה מכם להיות פדנטיים במיוחד, שגיאת הקלדה קטנה יכולה לתת את התירוץ המספק בכדי לעבור לקורות החיים ההבאים.

איך לחפש עבודה כעורך דין בלי ניסיון

חברת סי וי פול מודעת לכך שמציאת עבודה ראשונה כעורך דין ללא נסיון היא לא פשוטה כלל, אך בזמן המודרני ניתן לנצל את כל האפשרויות הקיימות לרשותכם בכדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם, לדוגמא על ידי שיפור קורות החיים שלכם והתאמתם למשרה. אך מעבר לזאת הינכם יכולים גם להשתמש בשיטות כמו של פעם - צאו אל השטח וגשו אל עסקים בהם הנכם מעוניינים לעבוד והציעו את עצמכם. לגשת ישירות אל בית העסק יכול לעבוד לטובתכם בכך שאתם מציגים יוזמה ולקיחת אחריות לצורך קידום המטרה שלכם ולעתים יחזרו אליכם תוך זמן קצר; חשוב לזכור כי ישנן חברות שדווקא יעדיפו לקבל את הקוח שלכם דרך מדיום כמו אתר הבית שלהם לצורך נוחות ניהול, ולכל היותר הם יציינו זאת, אך לגשת פיזית לבית העסק לא יכול לפגוע בכם.

אך כיום ישנו את האינטרנט, ועמו מגוון חברות ואתרים כגון סי וי פול שהינה חברה ידועה בתחום, המתמחים במתן שירותים לצורך שיפור סיכויי הפרט בתהליך מציאת עבודה על ידי ליווי יומי, מתן הצעות לשיפור קוח, הכנה לראיונות עבודה וגישה לרשימות דרושים כגון רשימת דרושים עורכי דין. חברות ושירותים בסגנון זה יכולים להקל משמעותית על תהליך חיפוש העבודה על ידי ריכוז מדויק של מקורות מעסיקים ודרישותיהם, תוך כדי התאמה ישירה בין צרכי המעסיק לבין יכולות מחפש המשרה. משרדים רבים משתמשים בשירות סי וי פול לגיוס עובדים בתחום המשפטי: מזכירות משפטיות, משפטנים, מתמחים וטרום- התמחות, עורכי דין ללא ניסיון, ועורכי דין בכירים ונשמח להעביר אליהם את קורות החיים שלכם ללא תשלום.

שימוש באינטרנט ובשירותנו כחברה לגיוס עובדים ומציאת עבודה הוכיחה את עצמה פעמים רבות בעבר, סי וי פול מציעה לקחת מכם את החלקים המעיקים של חיפוש העבודה כגון ביצוע מחקר לצורך מציאת מאגרי מעסיקים, או שאלות של התחלה כמו איך להתחיל לכתוב קורות חיים כעורך דין ללא ניסיון, מספקת משאבים ומענה ללקוחותיה ומאפשרת גישה מהירה אל תוך תהליך החיפוש עצמו תוך קיצור ההכנות למינימום זמן  וכל זאת בחינם לחלוטין. בנוסף, מומחיה של סי וי פול יודעים למצוא ולהתאים בין היכולות שיש לכם כמתמודדים פוטנציאלים למשרת עורך דין ללא ניסיון ולבין דרישות המעסיק, ובכך למחוק לחלוטין את הצורך שלכם לעבור כמות ראיונות לא סבירה עד למציאת משרה.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:64
קומיט וכל טופס במתנה