חברת טלטריקס טענה כי סלקום ופרטנר נמנעו מלחסום שירותי תוכן מלקוחות שלא ביקשו לקבלם. בתביעות נוספות שהוגשו גם נגד פלאפון, בזק ו-HOT נטען כי לא צורף פירוט שיחות לחשבון הטלפון
חברת טלטריקס הגישה שתי בקשות לאישור תביעה ייצוגית נגד חברות הסלולר סלקום ופרטנר, בטענה שהן אינן חוסמות את הגישה לשירותי תוכן סלולרי למנויים שלא ביקשו זאת במפורש, בהתאם לתקנות שפרסם משרד התקשורת בספטמבר 2011.
לטענת החברה, באמצעות עוה"ד יוחי גבע, טל רכניץ וטלי קסלר, החברות פועלות למעשה בשיטת "מצליח", ומעשירות את כיסיהן תוך ניצול ציני ולא מקובל של לקוחותיהם שאינם בקיאים בזכויותיהם, ולא יטרחו להגיש תביעה אישית בסכומים הנחשבים לפעוטים.
טלטריקס טענה כי לא העבירה לחברות את הטופס החתום המתייחס לנגישות מספרי הטלפון שלה לשירותי התוכן השונים, ולכן סברה כי שירותים אלה יהיו חסומים עבורה. אלא שהיא נדהמה לגלות כי היא מחויבת מידי חודש עבור שירות "המתנה נעימה" בסכום של 8.53 שקלים על ידי סלקום, ועבור שירות " funtoneצליל המתנה מוסיקלי" בסכום של 5.58 שקלים על ידי פרטנר.
בכך, טענה החברה, הפרו החברות את הוראות הרישיון של מפעיל סלולרי, ופעלו ככל העולה על רוחן תוך הפרת חובה חקוקה והפרת החוזה עם הצרכן, ותוך הפרת חובת תום הלב המוגברת המוטלת עליהן.
נגד סלקום ופרטנר, כמו גם נגד החברות פלאפון, בזק ו-HOT, הוגשו בקשות לייצוגיות נוספות על ידי מנויים בטענה שהפרו את חובתן לשלוח ללקוחותיהן במנוי שאינו עסקי חשבון טלפון הכולל גם פירוט שיחות. גם בתביעות אלה ייצגו את התובעים עוה"ד יוחי גבע, טל רכניץ וטלי קסלר.