שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > השופט אורי שהם ופרופ' דפנה ברק ארז הושבעו לביהמ"ש העליון

חדשות

השופט אורי שהם ופרופ' דפנה ברק ארז הושבעו לביהמ"ש העליון, צילום: צילום: אסתר ענבר
השופט אורי שהם ופרופ' דפנה ברק ארז הושבעו לביהמ"ש העליון
31/05/2012, רון פז

השבעה ראשונה של פרופסורית מהאקדמיה מזה שנים - הושלם התקן המלא של 15 שופטים עליונים; השופטת מרים נאור הושבעה למשנה לנשיא ביהמ"ש העליון

 

פרופ' דפנה ברק-ארז, והשופט אורי שהם, הושבעו היום (ה') לבית המשפט העליון בטקסט חגיגי, ובכך השלימו את ההרכב לתקן מלא של 15 שופטים עליונים. במקביל הושבעה השופטת מרים נאור לתפקיד המשנה לנשיא בית המשפט העליון; נאור מיועדת להתמנות לנשיאה עם פרישתו של גרוניס בינואר 2015.

השבעתה של ברק-ארז (47) לשופטת היא מינוי ראשון מזה שנים של פרופסור לבית המשפט העליון. ברק-ארז, פרופסורית למשפטים מאוניברסיטת ת"א, אף מיועדת להתמנות בעוד 20 שנה לנשיאת בית המשפט העליון. השופט אורי שהם (64) כיהן כשופט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ושימש בעברו כפרקליט צבאי ראשי.

נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, אמר בטקס כי הרכבו של בית המשפט העליון משקף את החברה הישראלית, והשופטים החדשים שהושבעו הם תוספת ברוכה לבית המשפט העליון ויסייעו בהתמודדות עם עומס התיקים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:53
קומיט וכל טופס במתנה