שיווק ופרסום

נמצאו 7324 כתבות עבור 'שיווק ופרסום'. מוצגות כתבות 1 עד 10
בתקדין לייט 1,701,140 פסקי דין וכתבות ביזפורטל


1

סדר יום חדש: אילה חסון הביאה 11.1% על חשבון 'יומן' – גם 'אולפן שישי' התחזקה

שיווק ופרסום
  'שישי' זינקה ב-76% בשבוע, 'יומן' התרסקה ל-2.7%. בשבת: שיא של 3 עונות ל'כוכב הבא' עם 35.5% ואחריה 'האח הגדול' עם 36.6%. בחמישי:  מכבי הודחה עם 10.2%
  אלכסנדר כץ 20/12/2015
  מנגד, ההדחה הדרמטית של מכבי תל אביב מהיורוליג (ערוץ 10) במשחק בו דווקא ניצחה את דרושפקה, הצליחה לקבל דאבל-פיגרס עם 10.2%. 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 15.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 9.9%, הצינור (ערוץ 10) זכתה ב-5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.1%. ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.6%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 16.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.6%. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם רייטינג נאה של 24.2%, מול 'חדשות 10' עם 12.7%, ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 4.1%. 
2

הביקורת על התנהלותו משכה צופים: ערוץ 20 רשם את השבוע הנצפה מאז הקמתו

שיווק ופרסום
  הפוסטים השנויים במחלוקת על הנשיא הובילו לגל ביקורת ושיח ברשתות על ערוץ 20, לחשיפה של 322 אלף צופים השבוע, ולזינוק של 50% ברייטינג של שרון גל למשל
  אלכסנדר כץ 20/12/2015
  את המחיר על כך שהוא ...Posted by ‎ערוץ 20‎ on Sunday, December 13, 2015אז נכון, עדיין מדובר ברמה של אחוזים בודדים בלבד, אבל גם התחזקות של עשרות אחוזים משברי האחוזים שתכניות הדגל רשמו בתקופה שלפני השבוע הנוכחי. הדיבור בתקשורת וברשתות החברתיות על אותם פוסטים נגד הנשיא ריבלין, יצרו חשיפה לא צפויה לתכני הערוץ, והתחזקות. בשלב זה אין נתונים שיכולים להצביע מהיכן הגיעו הקהלים החדשים – ימין או שמאל, צעירים או מבוגרים, ועוד, אבל גם זה יהיה בקרוב.
3

הלוקיישנים האפשריים של ערוץ 9: מתחמים ברחובות ובראשל"צ - וגם אולפני הרצליה

שיווק ופרסום
  ההסכם עם תאגיד השידור הציבורי שצפוי להיחתם בקרוב, יחייב את הערוץ לצאת מהאולפנים במודיעין תוך חודש. המהלך הזה אמור לחסוך מיליונים להביא לאיזון תקציבי
  אלכסנדר כץ 20/12/2015
  פיטורים של כ-60 עובדים יחדיו (30 בסבב האחרון שהסתיים כעת, ו-30 לפני כשנה). בסך הכל עובדים בערוץ 9 כ-90 עובדים כעת, וגם נפח ההפקות ירד משמעותית, ולכן בערוץ מעוניינים לעזוב את המתחם שכולל 2 אולפנים, אחד מהם הגדול בישראל בשטח של 900 מ"ר. גם השכרת השימוש באולפן לחברות הפקה, לא מצליח להניב הכנסות מספקות. מאידך, החיסכון בהוצאות דמי השכירות והארנונה שייווצר עם מעבר למתחם קטן בהרבה, יובילו לאיזון תקציבי, יחד עם מספר פעילויות שהערוץ ביצע עוד בשנה האחרונה. בערוץ 9 סירבו להגיב. מאולפני הרצליה נמסר כי "איננו נוהגים להגיב לדברים הנמצאים במשא ומתן".
4

הכירו את איתן פרצלינה: אסי כהן חוזר לסיבוב נוסף עם הבינלאומי בסדרת רשת חדשה

שיווק ופרסום
  הבינלאומי עלה היום בפרק ראשון מתוך סדרת רשת חדשה שתכלול 6 פרקים בכיכובו של אסי כהן
  משה בנימין 20/12/2015
  מעברו בפרסומות לבנק הבינלאומי (התמימות/טפשות הנוגעת ללב של אשר) וכן דמויות מארץ נהדרת (שחצנות ריקה מתוכן שמזכירה את שאולי). סדרת הרשת תחת הכותרת "משקיעים בך" תכלול 6 פרקים בכיכובו של כהן-פרצלינה. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, עיתונות ושילוט חוצות. בהתאם לטרנד התוכן הדיגיטלי שתקף לאחרונה את הלאומי והפועלים - במרכז הקמפיין של הבינלאומי הוקם מתחם דיגיטלי מתקדם שבו "חווית שירות מתקדמת, מובילות דיגיטלית, מומחיות בהשקעות ופתרונות פיננסיים מתקדמים. לצד טיפים מקצועיים ממומחי הבינלאומי וקטעי וידאו של לקוחות מרוצים" כך לדברי הבנק.
5

שמו של 'ישראל פוסט' ישתנה: ייקרא 'מעריב הבוקר' - וימשיך להיות מופץ חינם

שיווק ופרסום
  יותר מ-8 שנים לאחר הקמתו, הפוסט משנה שוב את שמו והפעם ל'מעריב הבוקר', במסגרת מהלך של צמצום מותגי קבוצת הג'רוזלם פוסט, שמחזיקה במעריב. לא יחול צמצום במצבת כח האדם
  אלכסנדר כץ 20/12/2015
  הבוקר' צפוי להיות מופץ ב-130 אלף עותקים בתחנות הרכבת והקרונות, במרכזי עסקים, בתי קפה, בנייני משרדים ועוד. הוא ימשיך להתבסס על תכני כתבי מעריב השבוע, כך שנראה שלא יחול שינוי במצבת כוח האדם. רונית חסין הוכמן, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט מסרה כי "קבוצת הג'רוזלם פוסט פועלת לקראת מהלך של כינוס מותגים. מעריב הוא העיתון שנחשב לשלישי בגודלו אחרי ישראל היום וידיעות אחרונות מהלך זה יאפשר לנו להרחיב את החשיפה לקהלי יעד נוספים ובכך לחזק את מעמדו. העיתון היומי מעריב השבוע והעיתון מעריב סופהשבוע ימשיכו להימכר בגרסתם הנוכחית למנויים ובנקודות המכירה".
6

בצל הביקורת הקשה: 26.3% לראיון השנוי במחלוקת עם ארז אפרתי ב'עובדה'

שיווק ופרסום
  המחאה ברשת לא מנעה את שידור הראיון עם מאבטח הרמטכ"ל שהורשע בתקיפה מינית. 30.8% ל'ארץ נהדרת', 6.2% לניצחון של הפועל י-ם על מכבי
  אלכסנדר כץ 24/03/2015
  השקת התכנית 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) של דרור גלוברמן, אחות תאומה וכמעט זהה ל'אנשים', קיבלה 16.2%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 8.5%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.3%. ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 6.9%, מול 'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.9% נאים. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.6%, מול 10% ל'חדשות 10' ו-7.1% נאים ל'מבט' (ערוץ 1). 
7

בתוך שעות: כ-30 תלונות התקבלו נגד 'עובדה' על שידור הראיון עם ארז אפרתי

שיווק ופרסום
  את הראיון עם מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שהורשע בתקיפה מינית וישב בכלא, קיימה נסלי ברדה, שניסתה להסביר בפייסבוק את ההחלטה לשידור הראיון
  אלכסנדר כץ 24/03/2015
  באכזריות, לכאורה בלי אותות אזהרה, צעירה שהייתה בדרכה הביתה". לדבריה, "ארז אפרתי הוא עכשיו אדם חופשי. האם כעת, כשהוא חזר לתוך החברה, המנגנון החייתי שבו נוטרל? אפשר בכלל לנטרל מנגנון כזה? האם ישנם סימנים מקדימים שיכולים להזהיר מפני הסכנה שמצויה באדם שנראה על פניו נורמטיבי? יש משהו מבהיל בסיפור של אפרתי דווקא כי היא רחוק כל כך מתדמית האנס. זה לא הופך אותו ולו בגרם לפחות אשם, אולי להפך. אבל זה הופך את הסיפור שלו למטריד הרבה יותר, עבור כולנו. גם אם לא פשוט, חשוב, בעיניי, להקשיב לו", דברי ברדה". דוד רגב אישר את הפרטים. מ'קשת' טרם התקבלה תגובה. 
8

מחלקת הדיגיטל עובדת סביב השעון: גם אתר האינטרנט של TheMarker משתנה

שיווק ופרסום
  4 חודשים לאחר השינוי הוויזואלי באתר 'הארץ', גם דף הבית, המדורים והכתבות של האתר הכלכלי של קבוצת 'הארץ' ישונו - 15 שנה לאחר הקמתו
  אלכסנדר כץ 24/03/2015
  בישראל". עורך הראשי של TheMarker סמי פרץ, אמר כי "העיצוב החדשני של אתר TheMarker נועד לשרת טוב יותר את קוראינו העוסקים והמתעניינים בכלכלה ובא בהמשך למהפכת ההתעניינות והמעורבות של הציבור בנושאים הכלכליים והחברתיים בשנים האחרונות שאותה מוביל TheMarker". ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לשפר ולחדש כדי לספק לקוראים את חווית הגלישה הטובה בישראל. עם השקתו של האתר הריספונסיבי הראשון בישראל רשם אתר הארץ עלייה של עשרות אחוזים במספר הגולשים הייחודיים. אנחנו בטוחים שגם השיפורים באתר TheMarker יובילו לצמיחה דומה". 
9

'מאסטר-שף' הסתפקה ב-24.2% - מול 13.5% לסופר-קלאסיקו בערוץ הספורט

שיווק ופרסום
  תכנית הדגל של 'קשת' נתקלה בתחרות עזה מצד ערוץ 1 (מכבי ת"א-מכבי חיפה), ערוץ 10 (גב האומה) וערוץ הספורט (ברצלונה-ריאל מדריד)
  אלכסנדר כץ 23/03/2015
  'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 6.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.5%, שידור חוזר של הסרט התיעודי במסגרת הסיפור האמיתי 'גנבו לי את המהפכה' (ערוץ 1) קיבל 2.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.7%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.1%. ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.2%. מנגד, קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 9.1%, 'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 3.4%, ומהדורה מוקדמת של 'מבט' (ערוץ 1) עם 4.7%. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.6%, לפני 'חדשות 10' עם נתון נאה של 12.3%, ו-8% ל'מבט' (ערוץ 1). 
10

מסתמן: חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של סימילאק יועבר לראובני פרידן

שיווק ופרסום
  שנתיים לאחר שזכה בחלק האופליין של התקציב ראובני פרידן משתלט על נתח הדיגיטל שטופל עד לאחרונה ב-Q דיגיטל וצפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
  משה בנימין 23/03/2015
  שזכה במכרז כשהתמודד עליו מול שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. בתקופה זו חלק הדיגיטל של התקציב לא טופל בידי המשרד ונוהל על ידי Q דיגיטל. סבב הפגישות של סימילאק, כחלק מתהליך דו שלבי שניהלה החברה כלל פגישות עם לפחות 5 משרדים, חלקם סוכנויות דיגיטל מתמחות, ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד. לאייס נודע כי העברת חלק הדיגיטל לידי ראובני פרידן כמעט וודאית, ובמידה ולא יהיה שינוי של הרגע האחרון, התקציב שצפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים, יועבר אליו בימים הקרובים. בסימילאק ציינו בפני אייס כי טרם התקבלה ההחלטה הסופית בעניין. בראובני פרידן סירבו להגיב. 

12345678910

איתור כתבות לפי שנה :
2017: ינואר
2016: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2015: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2014: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2013: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2012: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2011: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2010: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2009: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2008: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2007: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
2006: ינואר | פברואר | מרץ | אפריל | מאי | יוני | יולי | אוגוסט | ספטמבר | אוקטובר | נובמבר | דצמבר
שיווק ופרסום